יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש מאי. צילום: באדיבות פורום פילם

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש מאי

רוצים לדעת מה מתוכנן לכם החודש על המסכים הגדולים? בין ספין אוף של מלחמת הכוכבים לבין סיפורו של הכדורגלן המצליח - קבלו את ההמלצות החודשיות שלנו לסרטים המסקרנים של חודש מאי

כבכל חודש, גם הפעם אספנו לכם מספר סרטים שהקרנות הבכורה שלהם בישראל הן בחודש מאי ובהחלט שווים צפייה. חודש מאי צפוי להיות חודש מרתק עם הרבה מאוד סרטים מגוונים. בין הסרטים שיגיעו למסכים הגדולים במאי ניתן למצוא סרט ספין אוף למלחמת הכוכבים, סרט המבוסס על חייו של אחד מהכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים ועוד סרטים מרתקים אחרים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

משום מקום (3.5)

סרט דרמה, שבו קורה אסון למשפחתה של קטיה (דיאן קרוגר, שזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר של פסטיבל קאן על תפקיד זה). אך קטיה לא יודעת איך היא אמורה להתמודד עם האסון. היא שואלת את עצמה שאלות שהיא לא חשבה שתשאל לעולם. בדרך היא מגלה הרבה מאוד עובדות על עצמה והעבר. איך כל זה קשור לשואה? תצטרכו לצפות בסרט.

 

פלה (10.5)

מבוסס על סיפורו האמיתי ומעורר ההשראה של הכדורגלן הברזילאי פלה. סיפור מרתק, כיצד מבן למשפחה ענייה הפך לאחד השחקנים הבולטים ביותר בכדורגל של ברזיל בכל הזמנים. הוא רק היה בן 17 כאשר הבקיע את גול הניצחון של ברזיל באליפות העולם, בפעם הראשונה שברזיל השתתפה.

 

ואז הגיעה טלי (10.5)

לגדל ילדים זה משימה לא פשוטה בכלל, אך לא כל אמא היתה מוכנה להכניס הביתה מטפלת זרה שתעזור עם גידול הילדים. מרלו (שרליז ת'רון, זוכת פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר), היא אמא לתינוק שרק נולד. אחיה מתעקש להביא לה מטפלת שתעזור לה, ומכאן מתחיל סיפורה של ידידות מורכבת בינה לבין המטפלת.

 

דדפול 2 (17.5)

גיבור העל הכי חסר מעצורים חוזר לסרט המשך שמסתמן כאחד שלא אמור לבייש את סרט הבכורה שלו. גם הפעם לגיבור האדום יהיו לא מעט משימות וסצינות לחימה בהן הוא כמובן גם ישלב את ההומור הקורע שלו שכבש כבש אותנו בעבר. 

 

סולו: סיפור מלחמת הכוכבים (24.5)

סרט ספין-אוף לסדרת "מלחמת הכוכבים", הכולל חלק מהדמויות המרכזיות שכבר כולנו מכירים. האן סולו, אחת הדמויות בסרטים המקוריים, מתחבר עם צ'ובאקה, שיהפוך לטייס המשנה שלו. הם יוצאים יחד למסע ופוגשים הרבה דמויות מעניינות בדרך.

 
תגובות