עולם היורה: האם נוסחת הדינוזאורים עבדה גם בסרט החדש?. צילום: באדיבות Tulip Entertainment

עולם היורה: האם נוסחת הדינוזאורים עבדה גם בסרט החדש?

"עולם היורה: נפילת הממלכה" הוא הסרט החמישי בסדרת סרטי "פארק היורה" והוא יוצא היום, חמישי, לאקרנים. האם גם בסרט החדש נוסחת הדינוזאורים הצליחה לרתק אותנו למסך? ביקורת

היום, חמישי, יוצא לאקרנים הסרט "עולם היורה: נפילת הממלכה", הסרט החמישי בסדרת סרטי פארק היורה ולמעשה הסרט השני שיוצא בעשור הנוכחי. עלילת הסרט החדש מתרחשת מספר שנים מאז עלילת הסרט הקודם, "עולם היורה", וכעת אוכלוסיית הדינוזאורים שנמצאים בפארק הנטוש, נמצאת בסכנת הכחדה, בשל הר געש שעומד להתפרץ בכל רגע. משלחת קטנה יוצאת אל האי כדי להציל כמה שיותר דינוזאורים ובראש ובראשונה את בלו – כוכבת הסרט הקודם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

בעיקרון יש כאן נוסחה מנצחת - שחקנים יפים וכריזמטים (ובראשם כריס פראט וברייס דאלאס הווארד שחוזרים אלינו מהסרט הקודם), עלילה מעניינת, אקשן הוליוודי והמון דינוזאורים. מה כבר יכול להיות רע בסרט מתח-אקשן שמיועד לכל המשפחה? ובכן, אכן מדובר בסרט אקשן, עתיר אפקטים ופעלולים, אך משהו בעלילה הרגיש לנו מפוספס. בתחילת הסרט, משלחת ההצלה צריכה להתמודד לא רק עם הדינוזאורים אלא גם עם הסכנה של הר הגעש הפעיל. השילוב בין החיות הפרה-היסטוריות לאימתני הטבע מושלם ויוצר מתח שמשאיר את הצופים עירניים וקפוצים לאורך כל תחילת הסרט.  

© באדיבות Tulip Entertainment

אנחנו לא נעשה לכם יותר מדי ספויילרים אך העיניינים מתחילים להסתבך, כמו בכל סרט, והכוכבים מגלים מזימה אכזרית של רודפי בצע מושחתים שכל עניינם הוא כסף. המשלחת, שמטרתה להציל ולהעביר את הדינוזאורים בבטחה מהאי, מתפרקת. כעת המשימה מוטלת על כתפיהם של אוון (פראט) וקלייר (הווארד). מנקודה זו הסרט הופך למעט צפוי מבחינת העלילה. נכון, מאוד כיף ונחמד לראות את האפקטים, הדינוזאורים המופלאים ויש אקשן עם פיצוצים, קפיצות, מכוניות וכל הנלווה לכך, אך לעיתים, שלא לומר לרוב, הצלחנו לנחש לבד מה עומד לקרות. 

אך למרות שהסרט מעט צפוי, הוא עדיין מספק חוויית צפייה מעניינת ומותחת כי דינוזאורים זה תמיד כיף, מעניין ומרגש. חייבים גם להגיד מילה טובה על איכות האפקטים - החיות המופלאות נראות ממש אמיתיות ורק בשביל זה שווה לכם ללכת לצפות בסרט. 

תגובות