באהבה, סיימון: דרמת נעורים אינטליגנטית וקלילה. צילום מסך מיוטיוב

באהבה, סיימון: דרמת נעורים אינטליגנטית וקלילה

שילוב בין מסרים נכונים ותסריט מרגש מרכיבים את סרט הנעורים שצפוי להיות מבטיח ועולה היום (ה') בבתי הקולנוע בארץ, עד כמה כדאי לכם לראות אותו? ביקורת

חודש הגאווה שחל לאורך חודש יוני, כובש את בתי הקולנוע בארץ עם עליית הסרט "באהבה, סיימון" שמעביר את סיפורו של נער נורמטיבי לחלוטין שמסתיר סוד גדול על זהותו המינית. הנה מה שחשבנו עליו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סיימון ספיר בן ה-17 הוא תלמיד תיכון בעל משפחה נורמלית, חברים נורמלים וחיים שגרתיים לגמרי, אלא שלסיימן יש סוד אותו לא סיפר לחברים ולמשפחה וזו העובדה שהוא הומו. העניינים מתחילים להשתנות כאשר בחור אנונימי מבית הספר שלו יוצא מהארון תחת השם הבדוי "בלו", סיימון באומץ לב מספר לבלו באנונימיות כי גם הוא נמשך לבנים והשניים אט-אט מתאהבים. המצב מסתבך כאשר מישהו מאיים להפיץ את הסוד של סיימון ולחשוף את זהותו המינית.

 

לשמחתנו, הסרט מחזיק בכל הרכיבים שמרכיבים את הנוסחה המנצחת. שיחוק מצויין מצד ניק רובינסון ההורס ומקת'רין לנגפורד (כוכבת 13 סיבות) שמזכירה גם בהתנהגותה את דמותה של האנה בייקר המעולה. הסרט מכיל גם מסרים אידאלים ונכונים כמו, 'הומואים הם לא מושלמים' ו-'לכל אחד מגיע סיפור אהבה' שכל בן ובת נוער צריכים לאמץ ולהכיל. עלילה מעולה ומקורית, תסריט טוב אך מפורך לקראת הסוף ופסקול משובח. כל אלה הופכים את 'באהבה, סיימון' לסרט נעורים מעל לממוצע שצפוי לכבוש את לב הנוער בקיץ הקרוב.

באהבה סיימון
הפעם לא בזוגיות, ניק רובינסון וקת'רין לנגפורד על הסט של "באהבה, סיימון" © צילום: באדיבות פורום פילם

בגלל היותו סרט על נוער גאה, 'באהבה, סיימון' מציג סיפור מקורי על המסך ומעביר אותו בצורה קלילה וכיפית. לצד סיפור מקורי ומרגש, הסרט מכיל גם כמה רגעים לא ריאלסטים ומוקצנים יתר על המידה שמרגישים מיותרים ולא באמת מוסיפים שום דבר לעלילה.

מתוך
מתוך "באהבה, סיימון" © צילום: באדיבות פורום פילם

לסיכום, מדובר בסרט מצויין ומרגש שילהיב אתכם ואף צפוי להוציא מכם כמה דמעות. 'באהבה, סיימון' הוא דרמת נעורים חכמה ואלגנטית בעלת מסרים מודרניים ומקוריים שמבדילים אותו מחלק גדול של סרטים בז'אנר שנחשבים פתטיים. הסרט יגרום לכם לצחוק, לבכות, להתרגש ובעיקר ימלא את לבכם עם סיפור מקסים ומתוק על אהבת נעורים גאה. וזה בהחלט שווה את השעה ו-50 הדקות שאורך הסרט.

10 הדקות הראשונות של הסרט
 

 

 
תגובות