פרסום ראשון: סרט קולנוע למופע הפסטיגל. צילום: אור גפן

פרסום ראשון: סרט קולנוע למופע הפסטיגל

בשנים האחרונות הופקו סרטי טלוויזיה מקדימים לפסטיגל שליוו את עלילת המופע המושקע. אך כעת נודע לפרוגי כי בהפקת המופע החליטו לעלות שלב אחד גבוה יותר ולהפיק סרט קולנוע שיעלה לאקרנים כבר בסוף אוגוסט

מופע הפסטיגל כבר מזמן לא מסתכם רק במופע חנוכה גדול ועתיר כוכבים. מלבד מוצרים נלווים, תחפושות ואלבומים של המופע, נוסף גם סרט מקדים. בשנים האחרונות, מאז "היי סקול פסטיגל", משודר מספר חודשים לפני חנוכה סרט קצר מקדים, שנותן למעריצים הצצה לקראת עלילת המופע השנתית וכן לכמה משיריו החדשים, אך כעת זה לא יסתכם בזה וההפקה עולה שלב נוסף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי השנה מתכננים להרוויח ובגדול, ואחרי ההיסטריה בשנה שעברה עם צירופו של עומר אדם לקאסט, השנה רוצים ליצור היסטריה נוספת כשלראשונה יופק סרט קולנוע באורך מלא על עלילת הפסטיגל החדש. מדובר במהלך יוצא דופן כיוון שבישראל עוד לא קרה שמופע ילדים קיבל סרט קולנוע לכל דבר שיעלה לאקרנים כבר בחודש אוגוסט.

פסטיגל 2017 © באדיבות יחסי ציבור

בסרט יככבו קאסט שחקני המופע: נועה קירל, עומר חזן, מרגי, ניב סולטן, אליאנה תדהר, עידן רייכל, משה פרץ, עפר שכטר, אורי לייזרוביץ', אביב אלוש ואף מסתמן כי גם נטע ברזילי.

על פי מקורות, סיפור הפסטיגל השנה יעסוק בחברי עבר של להקת בנים שמאז כבר התבגרו והביאו ילדים לעולם, אותם הילדים הם נועה קירל, מרגי וחבר צעיר נוסף מהקאסט שמחליטים כעת להקים להקה חדשה משלהם.

מהפקת הפסטיגל נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים שיש התעניינות גדולה ומרגשת סביב נושא הפסטיגל, האומנים, הסרט המקדים וההפקה בכלל וכמו בכל שנה, גם השנה אנחנו משקיעים מאמצים אדירים כדי להביא לקהל הנאמן והאהוב שלנו את המופע הטוב ביותר. ברגע שיהיו עדכונים אתם תהיו הראשונים לדעת".

 
תגובות