יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש יולי. צילום: באדיבות פורום פילם וTulip Entertainment

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש יולי

איך תעדיפו לפתוח את החופש הגדול? החל מסרט המשך למחזמר האהוב והקלאסי ולסרט הנוער הישראלי, דרך סרטי אנימציה בדיבובם של טיילור מלכוב ושגיא ברייטנר ועד לסרט אקשן מותח בכיכובו של דה רוק. צאו לסרט

החופש הגדול כבר כאן ואין זמן יותר טוב מזה מאשר לקחת חבר או חברה לסרט טוב, הכנו לכם רשימה של כל הסרטים החדשים שצפויים לצאת בחודש הקרוב. כל מה שנשאר לכם זה לבחור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תופסת (5.7)

ז'אנר סרטי המשחקים ממשיך לכבוש את המסכים, אחרי "לילה בטירוף" יגיע השבוע למסכים הסרט "תופסת". לפי השם אפשר לנחש שמדובר בסרט על משחק התופסת הקלאסי והאהוב, אלא שאת המשחק מארגנים קבוצת חברים בני 30 והמשחק משתרע בכל עולם וחוצה יבשות. ותאמינו או לא, הסרט מבוסס על סיפור אמיתי.

 

מילה של כלב (5.7)

קומדיית הכלבים של הקיץ עם הופעת אורח של שגיא ברייטנר בתור מדבב! מקס הוא השוטר הכי קשוח ברחוב ויעשה הכל כדי לשמור על חבריו בעלי החיים, אבל כשמשהו לא חוקי מתרחש בתחרות הכלבים הגדולה בעולם בלאס וגאס, הוא והשותף שלו – שוטר אדם שבכלל לא מסתדר עם כלבים - יוצאים למשימה חשאית. השניים חייבים להעמיד פנים שהם החברים הכי טובים, ולעבוד יחד במסווה של מתמודדים בתחרות. הצרה היא שאף אחד מהם לא ממש יודע מה צריך לעשות כדי לנצח בה... 

 

אנטמן והצרעה (5.7)

סרט ההמשך של ל"אנטמן" ביקום הקולנועי של מארוול. הסרט מגיע לאחר ההתרחשויות ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", כאשר סקוט לאנג מתמודד עם השלכות הבחירה שלו להיות גיבור-על ובמקביל לתפקד כאבא. כשהוא מתקשה לאזן בין חיי הבית לבין האחריות שלו כאנטמן, מגיעים אליו הופ ואן דיין וד"ר האנק פים עם שליחות דחופה. סקוט חייב ללבוש פעם נוספת את החליפה, וללמוד להילחם לצידה של הצרעה כשהצוות הם משתף פעולה על מנת לגלות סודות מן העבר.

 
 

מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה (12.7)

הסרט השלישי בסדרת האנימציה האהובה, והפעם גם כוכבת הרשת טיילור מלכוב מצטרפת אל קאסט המדבבים. מייביס מפתיעה דרקולה עם מסע המשפחה על ספינת תענוגות יוקרתית למפלצות כדי שיוכל לצאת לחופשה מהמלון שלו. שאר חבריו של דרקולה לא יכלו להתאפק ומצטרפים גם הם לשיט. אהבה מתחילה לפרוח כאשר דרקולה פוגש את אריקה, הקפטנית המסתורית של הספינה. עכשיו תורה של מייביס להיות הבת המגוננת, המנסה להפריד בין אביה לאריקה. מה שהם לא יודעים כי מושא אהבתו החדשהש ל דרקולה היא למעשה צאצאית של ואן הלסינג, האויב המושבע של דרקולה וכל המפלצות!

 
 
 

גורד שחקים (12.7) 

קשה מאוד לעכוב אחרי מספר הסרטים בהם דה רוק (דווין ג'ונסון) כיכב רק בשנה האחרונה. אחרי "משמר החוף", "ג'ומנג'י" ו-"פרא" מגיע סרט האקשן החדש בכיכובו "גורד שחקים". הפעם דוויין ג'ונסון נכנס לנעליו של ראש צוות חילוץ בני ערובה של ה- FBI. לוחם לשעבר בצבא ארה"ב, אחראי אבטחה של גורדי שחקים. במהלך משימה חשובה הבניין הגבוה והבטוח ביותר בעולם עולה בלהבות והאשמה מוטלת עליו שלא בצדק.

 

עד הקצה, ג'סטה 2 (12.7)

שנה אחרי הלהיט הקונלועי שכבש את המדינה, און רפאלי, מתן לקס ונאיה פדרמן חוזרים למסך הגדול. השלישייה העשירה והמפורסמת סיימה את עלילת הסרט הקודם כאשר היא בשיאה אבל מאז היחסים ביניהם רק הידרדרו. הכסף הגדול שנפל בחלקם הרחיק בין אדם לשחר והם נפרדו. "פיתה" שומר על קשרים עם שניהם אבל עסוק באובססיה החדשה שלו - ספורט אקסטרים. אדם נופל קורבן לעוקץ ומאבד את הכל, בגלל גאוותו הוא מסתיר זאת מחבריו. נראה כאילו השלשייה האהובה הולכת ומתפרקת אבל יש לנו תחושה שמהר מאוד הם יגלו שהם לא יכולים לחיות בנפרד.  

 

מאמא מיה 2 (19.7)

עשר שנים אחרי הסרט הראשון, המחזמר קומי-רומנטי המבוסס על שירי להקת "אבבא" חוזר ובגדול: סרט ההמשך מתחיל עם בואן של רוזי וטניה חזרה אל האי קלוקאירי, סופי, שכעת מנהלת את ה"וילה דונה", מקבלת את פניהן ומודיעה להם כי היא בהריון. עם זאת, למרות היותה מאושרת, סופי מודה שהיא מסופקת בכך שתוכל לעבור את תקופת ההריון בכוחות עצמה. בעזרתם של סם, ביל והארי, טניה ורוזי מרגיעות את סופי ומספרות לה את סיפור חייה של אמה, על התאהבותה בסם, ביל והארי ועל האופן והדרך בה היא יצרה לעצמה חיים משלה עבורה ועבור בתה על האי, למרות היותה קטינה והרה וללא אמא שתדריך אותה. בכיכובם של שחקני הסרט הראשון; אמנדה סייפריד, מריל סטריפ, קולין פירת', פירס ברוסנן, אנדי גרסיה, סטלאן סקארסגארד, והופעת אורח מפתיעה של שר.

 

משימה בלתי אפשרית 6: התרסקות (26.7)

סדרת סדרטי האקשן האהובה בכיכובו של טום קרוז חוזרת בפעם השישית למסכי הקולנוע. והפעם איתן האנט (טום קרוז) וחבורת משימה בלתי אפשרית (אלק בולדווין, סיימון פג, ווינג ריימס) לצד כמה מבעלי הברית המוכרים במירוץ נגד הזמן בנסיון לתקן משימה שנכשלה.

 

הטיהור הראשון (26.7)

סרט רביעי בסדרת סרטי האימה המצליחה. סיפור התחלתה של מסורת הטיהור בת 12 השעות. כדי להוריד את אחוזי הפשע בשאר השנה, ארגון האבות המייסדים החדש של אמריקה (NFFA) בוחנים תיאוריה סוציולוגית שתשחרר את כל התוקפנות בלילה אחד, בקהילה אחת מבודדת.

 

הצליבה (26.7)

כומר נכלא מאחורי סורג ובריח לאחר שניסה לבצע גירוש שדים בנזירה. עיתונאית חוקרת לוקחת על עצמה לגלות האם הכומר אכן אשם בהריגתה של אישה חולת נפש, כפי שבית המשפט החליט, או האם מותה נגרם בשל מאבק בשד האכזרי שהשתלט עליה.

 

 

 

 

תגובות