גורד שחקים: מסקרן ומדגיש את ערך המשפחה. צילום: באדיבות Tulip Entertainment

גורד שחקים: מסקרן ומדגיש את ערך המשפחה

דה רוק (דווין ג'ונסון) כבר הספיק להפתיע אותנו עם מספר סרטים בשנה האחרונה, עכשיו מגיע כותר האקשן החדש שלו המעלל סיפור אקשן נועז על אומץ לב וערך המשפחה. האם מדובר בסרט אקשן מותח או שמדובר בסרט בנאלי שעדיף לוותר עליו. ביקורת

 סרט האקשן החדש בכיכובו של דה רוק, גורד שחקים עולה היום (ה') לאקרנים. הסרט מספר את סיפורו של בחור שמנסה להציל את משפחתו בגורד שחקים עצום שבוער באש. הנה מה שחשבנו עליו

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה מתמקדת בוויל סוייר (דה רוק), סוכן fbi לשעבר שעבר תאונה קשה שגרמה לו לאבד את רגלו השמאלית, אחרי התאונה הקשה החליט וויל שהוא לא רוצה להמשיך בfbi והפך להיות לוחם בצוות חילוץ וההצלה של ארה"ב. וויל הכיר את אשתו שרה (נב קמפבל) כשהצילה אותו מהתאונה הקשה שעבר ומאז השניים התאהבו, הקימו משפחה ועברו להונג קונג שם וויל אמור לסגור עסקת ענק במסגרתה הוא יהיה אחראי על אבטחה שלמה של גורד שחקים שכולל בתוכו למעלמה מ-200 קומות. אלא שאז פורצת שריפת ענק בבניין שמסכנת את כל דייריו ובעיקר את משפחתו של וויל, ועליו מוטלת המשימה הקשה להציל אותה ולדאוג לביטחון דיירי הבניין. 

 

"גורד שחקים" מראה לנו כמה המשפחה חשובה ושהיא ערך עליון. ומלמד אותנו שלא משנה באיזה סכנה אנחנו נמצאים, המשפחה היא מעל הכל ושהיא תעשה בשבילך הכל- גם אם זה אומר לסכן את החיים, בדיוק כמו וויל. הסרט גרם לנו לחשוב על כמה אנחנו בני מזל בכך שהמשפחה שלנו קיימת וכמה חשוב לשים את ערך המשפחה לפני שאר הדברים בחיים. משחקו המעולה של דה רוק נותן לנו ראייה שונה של סיכון עצמי ואומץ לב שמוצג כל פעם מחדש בסרט. השילוב של דה רוק ששיחק באופן מעניין ושל נב קמפבל המעולה שמגלמים זוג אוהב, מציג לנו כימיה מעולה בין השניים והיינו שמחים לראות אותם עוד פעמים ביחד על המסך זה לצד זו.

דה רוק ונב קמפבל בגורד שחקים
דה רוק ונב קמפבל בגורד שחקים © צילום: באדיבות Tulip Entertainment

גורד שחקים הוא דרמת אקשן שמזכירה לנו את ערכי האהבה והמשפחה ומדגישה לנו את חשיבותם, מדובר בסרט מותח ומעניין שריתק אותנו אל המסך ומשאיר אותנו פעורי פה בכל פעם מחדש.

תגובות