סופר חובה: גיבורות העל שצריך לעשות עליהן סרט. צילום מסך מיוטיוב

סופר חובה: גיבורות העל שצריך לעשות עליהן סרט

בז'אנר גיבורי העל יוצאים כמה סרטים כל שנה ובכל זאת רק בחלק קטן מהם מככבות נשים. כדי לעשות סדר בסוגה ולהראות איזה מין חזק באמת החלטנו לקבץ את גיבורות העל שצריכות לקבל סרט משל עצמן. מי ברשימה?

אם ישאלו אתכם אילו גיבורי על אתם מכירים, כנראה שישר תענו באטמן, ספיידרמן או סופרמן. אולי תענו גם וונדרוומן, או בעברית, גל גדות. אבל כנראה לא תענו היט גירל או דאזלר. זה בגלל שגיבורות העל הללו לא זכו להגיע למיינסטרים של ימינו בעזרת תעשיית הקולנוע שכל כך אוהבת את הז'אנר. אז על מנת שלקראת הסרט הבא של מארוול או די.סי כולנו נוכל לדעת למי באמת מגיע סרט, אספנו את גיבורות העל שמזמן היו צריכות להיות הכוכבות במסך הגדול. וונדרוומן, חברותייך באות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הענקית הירוקה

אלטר אגו: ג'ניפר וולטרס

מה הופך אותה לגיבורת על? חוזק יוצא מן הרגיל. ובאופן לא מפתיע מדובר בבת הדודה של הענק הירוק. 

למה מגיע לה סרט? תמיד טוב להביא למסך נשים חזקות, נכון? אז אנחנו לוקחים את זה באופן מילולי. הענקית הירוקה היא אישה חזקה שלא תיתן לדבר לעמוד בדרכה והיא משתמשת בכוחות הפיזיים האדירים שלה למטרות טובות, נשמע כמו מודל טוב לנשים ברחבי העולם. שלא לדבר שהסרט יראה מדהים ויילחם במודל היופי, כי גם אם הגוף שלך לא דקיק את יכולה לכבוש את העולם.

 

ספקטרום

אלטר אגו: מוניקה רמבו

מה הופך אותה לגיבורת על? לספקטרום, שהייתה ידועה בעבר גם בתור פולסר וקפטן מארוול, יש את הכוח המקורי והמגניב ביותר ביקום של מארוול - היכולת לשנות את גופה לכל סוג של אנרגיה על הספקטרום האלקטרומגנטי.

 

למה מגיע לה סרט? מדובר בגיבורת על מגניבה לחלוטין. הרקע האנושי של מוניקה רמבו הוא במלחמה בפשע ובטרור כך שאפשר לסמוך על הניסיון שלה, הכוח שלה יכול לעמוד לרשותה בכל עת ובעוצמה רבה, המסקנה העולה היא שאין סיכוי שהיא לא תנצח את הרעים! כזאת גיבורת על אנחנו צריכים על מנת להוביל סרט גיבורי על טוב.

ספיידרוומן

אלטר אגו: ג'סיקה דרו

מה הופך אותה לגיבורת על? יכולת הידבקות לקירות, יריית קרני אנרגיה מהידיים, תעופה, מהירות וחוזק.

למה מגיע לה סרט? אנחנו מקבלים מליוני סרטים של גיבור העל האהוב "ספיידרמן" ולמען האמת נמאס לנו. אבל בכל זאת, אנחנו עדיין אוהבים את הז'אנר ולכן אנחנו מחפשים משהו חדש אבל מוכר. ספיידרוומן היא התשובה לחיפוש הזה. כוחותיה דומים לשל ספיידרמן והיא אפילו הייתה שותפתו בשלב מסוים, אך היא פתח לסיפורים חדשים ומרעננים על מסך וכמובן לייצוג נשי שמוכיח שאפילו אחד הגיבורים האהובים ביותר צריך עזרה מאישה חזקה. 

 

האלמנה השחורה

אלטר אגו: נטשה רומנוב

מה הופך אותה לגיבורת על? רומנוב היא בעלת כושר פיזי מוגבר, הזדקנות מואטת וחסינות גבוהה.

למה מגיע לה סרט? האלמנה השחורה הופיעה כבר במספר סרטים אך אף פעם לא הייתה במרכז הבמה. נחשפנו ליכולות המגניבות שלה ב"הנוקמים" והתחברנו לדמותה המגולמת לאחרונה על ידי סקרלט ג'והנסון. האלמנה השחורה היא גיבורת העל הבאה שצריכה לעשות את צעדיה של וונדר וומן ואנחנו כבר מצפים לסרט בכיכובה של ג'והנסון בשנים הקרובות.

 

היט גירל

אלטר אגו: מינדי מקרידי

מה הופך אותה לגיבורת על? יכולות מדהימות בתחום אומנויות הלחימה. 

למה מגיע לה סרט? כי לנו נמאס מאיט גירלז על המסך, אנחנו רוצים לראות קצת היט גירלז! היא אומנם הופיעה כבר בסרטי "קיק אס" בגילומה של השחקנית קלואי גרייס מורץ, אבל רק בתור סיידקיק. אנחנו רוצים לראות אותה בסרט משלה בו היא תראה לנו יותר מהיכולות שלה.

 

פסיילוק

אלטר אגו: אליזבת' (באטסי) בראדוק

מה הופך אותה לגיבורת על? מדובר באשת אשכולות ששולטת ביכולות הטלקינזיס, טלפתיה, חיזוי העתיד ויצירת כלי נשק בעזרת אנרגיה על טבעית.

 

למה מגיע לה סרט? לדעתנו פסיילוק יכולה להביא משהו חדש למסך הגדול. מעבר לעובדה שהיא לא נמנית בין הדמויות המיינסטרימיות, יש לה כוחות מגניבים לחלוטין ולקרבות שלה יש פוטנציאל לויזואליות מדהימה. עם המעט שראינו מגרסת הלייב אקשן של הדמות ב"אקס מן: אפוקוליפסיה" אנחנו יכולים לומר לכם שהיא תייצג נאמנה את המין הנשי.

הצרעה

אלטר אגו: ג'נט ואן דיין

מה הופך אותה לגיבורת על? יכולת שינוי צורה, הפיכת גופה לצרעה, תעופה ויריית כדורי אנרגיה מהאוויר. 

למה מגיע לה סרט? הצרעה לוקחת את היכולות של חרק קטן ומאיים (עבור חלק מאיתנו) ומעצימה אותם על מנת להילחם בפשע וברשע. ואן דיין כבר מוכרת לנו מסרטי אנטמן ובמיוחד מהאחרון שיצא השנה: "אנטמן והצרעה" אבל אנחנו עדיין חושבים שמגיע לה סרט משלה שיעיף אותנו לשמיים.

קטע מתוך אנטמן והצרעה. באדיבות פורום פילם
 
תגובות