יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש אוגוסט. צילום: באדיבות פורום פילם, וצילום מסך מיוטיוב

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש אוגוסט

החודש החם של השנה ואנחנו כמו בכל ראש חודש מביאים לכם את הסרטים הכי חמים של החודש! והפעם בין סרט אימה על האגדה האורבנית המפורסמת ועד לסרט על ילדים בעלי כוחות על מבית היוצר של "דברים מוזרים". צאו לסרט

הגיע הזמן לנצל את החופש הגדול ולבחור בין שלל הסרטים שמגיעים החודש לבתי הקולנוע, הכינו את הפופקורן ובחרו סרט!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האישה (2.8)

פותחים את החודש החם של השנה בסרט דרמה איכותי על העצמה נשית! הסרט "האישה" עוקב אחרי ג'ואן קסטלמן שתפקידה היחידי במהלך שנות נישואיה הוא לשמש כיד ימינו של בעלה, הסופר והנדיב הנודע ג'ו קסטלמן. למרות כשרון הכתיבה יוצא הדופן שלה, ג'ואן ויתרה על קריירה מפוארת כסופרת, וחיה את חייה בצלו של ג'ו. אך בערב זכייתו של ג'ו בפרס נובל לספרות, מחליטה ג'ואן לעזוב אותו ולצאת למסע משלה.

 

כריסטופר רובין (2.8)

אם אתם פחות בעד דרמה חברתית, הרשו לעצמכם להירגע מסרט חמוד על כריסטופר רובין, הילד שבצעירותו יצא לאינספור הרפתקאות ביער ביחד עם חבריו החיות, גדל ואיבד את דרכו. כעת, הוא פוגש את אותם חברי הילדות, אשר עוזרים לו למצוא את הילד השובב והאוהב שעדיין נמצא בתוכו.

 

המרגל שזרק אותי (2.8) 

ואם בא לכם לזרוק את עצמכם לשעתיים של קומדיית אקשן בכיכובה של מילה קוניס, תנו לנו להציע לכם את הסרט "המרגל שזרק אותי". הסרט עוקב אחרי שתי נשים, אודרי ומורגן בנות ה-30, החברות הכי טובות ושותפות לדירה בלוס-אנג'לס. יום אחד – ללא התראה מוקדמת, מופיע בדירתם החבר לשעבר של אודרי ומספר כי רודפת אחריו חבורת מתנקשים רצחניים. השתיים מחליטות לצאת למשימה בינלאומית במהלכה הן בורחות מהמתנקשים ברחבי אירופה, ומסוכן בריטי- חשוד אך שובה לב, ומנסות לרקום תוכנית להצלת העולם.

 

מוחות אפלים (2.8)

מהיוצרים של "דברים מוזרים", הסרט הראשון המבוסס על סדרת הספרים האהובה בעלת אותו השם. אחרי שמגיפה מחסלת 98% מילדי אמריקה, 2% השורדים מפתחים כוחות על ונאספים אל מחנות כליאה. נערה בת 16 נמלטת מהמחנה ומצטרפת אל קבוצת צעירים במנוסה מהממשלה.

 

טקסי בהילוך 5 (9.8)

סילבאן, הוא שוטר פריזאי ביחידה מובחרת ונהג מיומן, מועבר בניגוד לרצונו לתחנת המשטרה העירונית בעיר מרסיי.  גיברט-  מי שמכהן כראש העיר ובעברו היה מפקד משטרה, מבקש מסילבאן  לעצור את "כנופיית האיטלקים", אשר מחזיקה בתכשיטים גנובים, ומצליחה להמלט באמצעות פרארי מהירה במיוחד. כדי להשיג את המטרה, סילבאן יהיה חייב לשתף פעולה עם אחיינו של דניאל- אדי מקלוף, הנהג הגרוע ביותר במרסיי, אבל היחיד שיכול להשיג את המונית הלבנה והאגדית.

 

נקודת שוויון 2 (9.8)

ואם בא לכם בכלל להעביר את אוגוסט עם אקשן בלתי נגמר, בשבוע השני של אוגוסט יוצא סרט ההמשך לסרט האקשן "נקודת שוויון". הפעם דנזל וושינגטון חוזר לאחד מתפקידיו הבולטים בקריירה ומגלם את רוברט מקול- רודף הצדק שמגן על המנוצלים והמדוכאים. אך כמה רחוק הוא ילך כשמדובר באדם היקר לו?

(שימו לב! הסרט מוגבל מגיל 16 ומעלה)

 

סלנדרמן (23.8) 

לאחר שפרסמנו לכם את הטריילר בבלעדיות לסרט החדש של סרט האימה המפחיד של הקיץ, החודש יגיע המפלצת חסרת הפנים בסרט מחודש לקולנוע! העלילה עוסקת בעיירה קטנה במסצ'וסטס בה ארבע נערות תיכון מבצעות טקס בניסיון לחשוף את המיסתורין מאחורי סלנדרמן. כאשר אחת מהנערות נעלמת לפתע, הן מתחילות לחשוד כי היא למעשה הקורבן האחרון שלו.

(שימו לב! הסרט מוגבל מגיל 16 ומעלה)

טריילר מתורגם וחדש לסרט סלנדרמן. באידובת פורום פילם
 

 בובה של רצח (23.8)

בובה של רצח הוא קומדיה שובבה המתרחשת ברובע עזוב אך מלא חיים שבו מסתובבים בני אנוש וחבובות זה לצד זה בהרמוניה כמעט מושלמת. שני בלשים יריבים עם סוד כמוס, אחת בת אנוש (מליסה מקארתי) וחבובה אחת, נאלצים לדאבונם לעבוד שוב יחדיו כדי לפתור את תעלומת הרציחות של צוות משתתפי תוכנית החבובות הקלאסית.

 

היעד... חתונה (30.8) 

ונקנח בקומדיה רומנטית מתוקה. לפרנק ולינדזי יש הרבה במשותף - הם שונאים את החתונה שהם נאלצים ללכת אליה, את החתן, את הכלה, את עצמם וגם אחד את השנייה. בעוד קשה להם להיאבק באינסטינקט האנושי לאהוב ולהיות נאהב, רק סוף השבוע שהם יבלו זה בחברת זו יוביל אותן להכריע בנוגע לדילמה הגדולה מכולן - מי יצא עם ידו על העליונה, הלב הרומנטיקן או השכל וההיגיון הבריא?

 

 

 
 

 

תגובות