יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש ספטמבר. צילום: גיורא ביך, באדיבות סרטי יונייטד קינג

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש ספטמבר

פותחים את שנת הלימודים עם לא מעט סרטים שווים. בין הסרטים שיוצאים בחודש הקרוב תמצאו סרט ישראלי על תלמידות תיכון שעושות שינוי נועז, סרט אימה אפל שממשיך סדרת סרטים מצליחה, וגם סרט אוטוביוגרפי. צאו לסרט

שנת הלימודים מתחילה ואיתה גם סרטים רבים מגיעים לבתי הקולנוע. לפני שאתם מתחילים ללמוד למבחנים, אין דבר טוב יותר מלנקות את הראש עם סרט טוב. הבאנו לכם רשימה של סרטים שיוצאים בחודש ספטמבר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נקמה חריפה (6.9)

העולם לא מושלם, קורים בו גם לפעמים מקרי אלימות ותוקפנות שנגמרים לא טוב בכלל. ריילי נורת' היא אישה שאיבדה את בעלה ובתה בהתקפה אכזרית. בית המשפט משחרר את הרוצחים ללא שום עונש, וריילי לא נשארת אדישה לכך, היא מחליטה לקחת את החוק לידיים. ריילי מאמנת את עצמה, פיזית ונפשית, במטרה לנקום את הנקמה שלה.

 

הנזירה (6.9)

סדרת סרטי האימה "לזמן את הרוע" הכוללת שני סרטי "לזמן את הרוע" ושני סרטי "אנאבל", ארבעתם מבוססים על סיפורים אמיתיים של חוקרי התופעות העל-טבעיות אד ולוריין וורן, מוציאה לקולנוע את סרטה החמישי. הוא, בניגוד לקודמיו, לא מבוסס על סיפור אמיתי, אלא משתמש בדמות שהופיעה במרכז הסרט "לזמן את הרוע 2", ובונה עליה סיפור ספין-אוף. מדובר בנזירה ששמה קץ לחייה בכנסיית קארטה. הותיקן שולח כומר, נזירה צעירה ומתלמד שיחקרו את הנושא, אך הם נחשפים לעולם האפל ואימתי של השאול ונאבקים על החייהם.

 

הנשף (6.9)

סרט ישראלי של שרון מימון וטל גרניט, שמועמד ל12 פרסי אופיר לשנת 2018. מדובר בשלוש תלמידות תיכון מירושלים שיוצאות לטיול מיוחד בקייב - טיול שמטרתו ניתוחים קוסמטים. אלא שלאחת מהן, יש תוכניות אחרות ויוצאות דופן בשינוי הגוף שלה. סתיו סטרשקו (לראשונה בקולנוע הישראלי) מגלמת טרנסג'נדרית ויוצאת לטיול שישנה את חייה לחלוטין.

 
 

מבוסס על סיפור אמיתי (13.9)

סרט המבוסס על ספר אוטוביוגרפי (סיפור החיים של הסופרת שכתבה את הספר) של דלפין דה ויגן הצרפתייה. הסופרת מקבלת איומים שונים במקביל להצלחת הספר האחרון שלה. היא חווה מחסום כתיבה לא פשוט ובמקביל פוגשת מעריצה מעוררת השראה שעוזרת לה בספר החדש שלה - מה שמתגלה כרעיון לא טוב בכלל.

 

הטורף (13.9)

יצורים אכזריים וחכמים במיוחד, או במילים אחרות - האיום הגדול ביותר שיש על היקום, מגיעים לכדור הארץ. נער צעיר בטעות עוזר לעוד ועוד יצורים כאלה להגיע. הם ניזונים מחוכמה וכוח של יצורים אחרים. זה הזמן של המדענים פורעי החוק להגן על האנושות כולה.

 

הבית עם השעון המסתורי (20.9)

סרט מיוחד עם שילוב של כמה ז'אנרים מאוד שונים. הסרט הוא מיועד לכל המשפחה אך הוא עם מאפיינים של סרט אימה. העלילה מתרחשת בשנת 1953. צעיר יתום עובר לגור עם דוד שלו, שכן של מכשפה טובת לב. הוא מגלה שבביתה של המכשפה יש שעון של מכשף אכזר. המטרה עכשיו היא למצוא את השעון הזה ולמנוע את סוף העולם.

 

הנסיכה הגנובה (20.9)

סרט אגדות מצוייר. רוסלאן, צעיר עני חסר משמעות בחיים, מתנדב לחפש את הנסיבה שנגנבה בתקווה שזה הייעוד שאליו חיכה כל השנים. הוא וחבריו, ללא כל ניסיון, יוצאים למסע מטורף וקסום. אחת מהמדבבים בסרט היא הזמרת אגם בוחבוט.

 

חיפוש (27.9)

סרט שמשתמש באותה השיטה של הסרט "הסר חבר" משנת 2014. כלומר, סרט שלם שמסופר דרך מסך מחשב. מדובר בנערה שנעלמת באופן מסתורי. אביה, דיויד קים, סוחר חוקרת פרטית אך הוא מחליט לקחת את המחשב של ביתו, ולחקור גם בעצמו, לפני שיהיה מאוחר מדיי. זה מותחן שלא יוצא לראות כל יום.

 

 

 
תגובות