יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש אוקטובר. צילום: באדיבות פורום פילם וTulip Entertainment

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש אוקטובר

חודשי הסתיו הקרירים כבר בפתח, וזה הזמן להסתגר באולם קולנוע אנטימי עם פופקורן חמים ולצפות בסרטים שיעלו החודש. הפעם, קומדיה רומנטית כובשת בכיכובה של ליידי גאגא, מותחן אקשן מבית ''מארוול'' וסרט חדש של הבמאי אבי נשר. צאו לסרט

 חודש אוקטובר הגיע ואיתו מספר סרטים שיעלו על המסך במהלכו, בינהם מותחן אקשן, דרמה ישראלית וקומדיה רומנטית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכב נולד (4.10)

קומדיה רומנטית בכיוכבם של בראדלי קופר וליידי גאגא. ג'קסון מיין הוא אגדת המוזיקה שמסעירה מאות אלפי מעריצים. אבל כל התהילה הזו לא באה בקלות והוא מתמודד עם בעיות שתייה ועצבים. ודווקא כשהכל נראה קשה, הוא מוצא את ליידי גאגא בתפקיד אלי, זמרת אנונימית שבדיוק עמדה לוותר על חלומה. השניים מתאהבים דרך המוזיקה ויוצאים יחד למסע הופעות לא פשוט בזמן שאלי עולה לגדולות וג'קסון נאלץ להתמודד עם השדים שרודפים אותו. הסרט הוא חידוש של מחזמר וסרט משנות ה60, אבל אי אפשר שלא לצפות להפתעה מצד ליידי גאגא, שכתבה וביצעה במיוחד שירים חדשים לפסקול הסרט.

 

וונום (4.10)

אחת הדמויות האדירות והמורכבות של מארוול מגיעה אל מרכז הבמה בתור אדי ברוק (טום הארדי) ההופך לגוף המארח של הסימביוט ונום. במשך שנים ניסה אדי בתור עיתונאי להפיל את המדען הנודע לשמצה קרלטון דרייק– אובססיה שהרסה את הקריירה של אדי ואת מערכת היחסים שלו עם חברתו אן. כשונום, אחד מניסוייו של דרייק מתמזג עם גופו של אדי, הוא זוכה לפתע בכוחות על אדירים, וההזדמנות לעשות מה שהוא רוצה. מעוות, אפל, בלתי צפוי ומלא זעם, ונום מקשה על אדי לשלוט ביכולות המסוכנות והמשכרות החדשות שלו.

 

זמנים קשוחים באל רויאל (11.10)

שבעה זרים, כל אחד עם סוד חבוי, נפגשים באל רויאל, מלון מפוקפק עם עבר אפל, הנמצא בלייק טאהו. במהלך לילה סוער וגורלי, כל אחד מהגיבורים יוכל לכפר על מעשיו....לפני שהכל ירד לטימיון.

 

חטופות (11.10)

כאשר מיה, ארוסתו של רומן מקגרגור, נחטפת ע״י כנופיה שסוחרת בנשים, רומן ואחיו מחליטים לעשות הכל בכדי להציל אותה. מהר מאוד הם מבינים שכל שניה חשובה ואם לא יפעלו מידית בכל הכוח האפשרי הם לא יראו יותר את מיה. בעזרתו של אייברי (ברוס ויליס), מפקד כוח המשטרה שמבין שהחוק שעומד לרשותו לא מספיק כדי לעצור את החוטפים, ושידיו כבולות בכדי להילחם בסחר בנשים שמתרחש מתחת לאפו, הם יעשו הכל כדי לעצור את חטיפתן של נערות ומכירתן לכל המרבה במחיר.

 

סיפור אחר (25.10)

שתי נשים עוצמתיות יוצאות למסע גילוי עצמי – האחת בורחת מהנהנתנות והפורענות של חייה החילוניים ומוצאת מחסה תחת כנפי האמונה, השנייה בורחת מילדות קשה ומדכאת במשפחה דתית חרדית ופונה דווקא לשחרור הרוחני והמיני הטמון בנשיות. ירושלים, העיר המאחדת תחתה אמונות (וגם קיצוניות) כה רבות, תאחד גם את דרכיהן של השתיים עד לסיום המותח והבלתי צפוי.

 
 
 

 

 
תגובות