חם מסט הצילומים: כך יראה הג'וקר החדש. צילום מסך מהאינסטגרם

חם מסט הצילומים: כך יראה הג'וקר החדש

אחרי הית' לדג'ר וג'ראד לטו, זוכה השחקן חואקין פיניקס להיכנס לנעליו של נבל העל ואיובו המושבע של באטמן. ואנחנו מביאים לכם תמונות חמות ישר מסט הצילומים של הסרט "הג'וקר" שצפוי לעלות לאקרנים בשנה הבאה

בשנה הבאה יגיע לאקרנים סרט הסולו הראשון בו תככב דמותו של הג'וקר, שעד עכשיו הופיעה בסרטי היקום הקולנועי של די.סי. בגלל שזהו סרט נפרד של חברת די.סי ללא שיוך ליקום הקולנועי שלה, הג'וקר העכשווי לא יגלם את דמותו של הג'וקר שם, אלא השחקן האמריקאי-יהודי זוכה פרס גלובוס הזהב: חואקין פיניקס. ואנחנו כבר בהתלהבות מהצורה בה הוא נכנס לדמות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ביממה האחרונה התפרסמו ברחבי הרשת תמונות חדשות שלו מסט הצילומים של הסרט, שם ניתן לראות את חואקין בדמותו של הג'וקר (שמזכירה את הג'וקר סטייל של הית' לדג'ר ז"ל) באמצע סצנת שוד המונית ועמוסת אקשן בתחנת רכבת תחתית. בתמונות ניתן לראות את הג'וקר יחד עם עוד מספר ליצנים באמצע מה שנראה כמו מרד פושעים בתחנת רכבת. עוד נמסר כי עלילת הסרט תתרחש בשנות ה-80, ותעקוב אחר קומיקאי צעיר בשם ארתור פלק שמתדרדר לעולם התחתון ובסופו של דבר הופך לג'וקר. 

על אף שהצילומים בעיצומם- אנחנו נזכה לראות את חואקין פיניקס בדמות הג'וקר על המסך כאמור רק באוקטובר 2019. עד אז אנחנו נסתפק בעבודת האיפור המצויינת שנעשתה על פניו של חואקין שבהחלט מציגות דמות ג'וקר מעניינת במיוחד, וגם בתיעוד ווידיאו מסצנת הסרט- שכבר עושה לנו חשק.

 

 

תגובות