מתחת לפוך: סרטים שמומלץ לראות בחורף. צילום: באדיבות yes

מתחת לפוך: סרטים שמומלץ לראות בחורף

החלטנו לארגן לכם רשימת סרטים שלצד שוקו חם, שמיכת פוך נעימה וגשם סוער בחוץ - תקבלו חווית חורף מושלמת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רצח באוריינט אקספרס

אין כמו סרט מתח טוב בזמן שבחוץ סוער, במיוחד אם מדובר על סרט שמתרחש ברכבת שנוסעת ברחבי אירופה, עלייה יש תעלומת רצח מסתורית, הרוצח מסתתר בין 13 נוסעי הרכבת, ועליהם לגלות מי זה.

 

קוקו

כי איך אפשר בלי סרט אנימציה של דיסני, במיוחד שמדובר בסרט מצחיק ומרגש מלא בשירים. מיגל חולם להיות מוזיקאי מוכשר, בעקבות המסע להגשמת חלומו, מיגל מגלה את הסיפור האמיתי שמאחורי ההיסטוריה המשפחתית שלו.

 

לה לה לנד 

אם כבר סרט, אז למה שזה לא יהיה מחזמר? לה לה לנד הוא סרט מוזיקלי קלאסי על סיפור אהבה בין פסנתרן ושחקנית בלוס אנג׳לס, בו הוא מתאר את החוויה הכואבת והמרגשת שאנו חווים בדרך אל הגשמת חלומותינו.

 

לילה בטירוף

טוב לצחוק, במיוחד במזג אוויר קודר שכזה.  קומדיה על קבוצת חברים שמשחקים משחק בו אחד המשתתפים נחטף ועל שאר הקבוצה לפתור את התעלומה ולמצוא אותו, אך החבורה מסתבכת והמשחק הופך למציאות והלילה שלהם הופך להרפתקה מסחררת.

 

פלא

הסרט המרגש על ילד בעל תסמונת גנטית נדירה, שגרמה לעיוות בפניו ועל התמודדותו עם תגובות הסביבה.
אם הגשם לא ימטיר מים, העניים שלכם בטוח כן.

 

נון סטופ

אי אפשר להעביר סופת גשמים בלי מותחן פעולה של ליאם ניסן, במיוחד אם מדובר על נון-סטופ; בטיסה בינלאומית מניו יורק ללונדון ביל מרקס מקבל סדרת מסרונים מאיימים, בהם כתוב שאם לא יועברו 150 מיליון דולר לחשבון בנק אנונימי, בכל 20 דקות נוסע במטוס ייהרג.

 

האמן הגדול מכולם

עוד דרמה מוזיקלית בכיכובו של זאק אפרון וזנדאיה. עלילת הסרט מתארת את סיפור חייו של פי. טי. ברנום, ואת דרכו בהקמת המופע הגדול (והמוזר) בעולם. בעולם בו מתקשים לקחת ברצינות שחקני קרקס, ברנום מראה לכולם כי מוזר זה טוב- ובצדק!

 

לשיר

קומדיה מוזיקלית על תחרות שירה שמטרתה להציל את התיאטרון של באסטר מון, שנמצא בסכנת סגירה. הסרט כולל בתוכו להיטים רבים כמו-Shake it off של טיילור סוויפט ו- Firework של קייטי פרי ומציג לנו חווית אנימציה מצחיקה ומרגשת על שיתוף פעולה והגשמת חלומות.

 

 

 

תגובות