"אנאבל 3" ו"זה 2": סרטי האימה שצפויים לצאת ב-2019. צילום מסך מטוויטר ואינסטגרם

"אנאבל 3" ו"זה 2": סרטי האימה שצפויים לצאת ב-2019

שנת 2019 צפויה להיות עמוסה בסרטי אימה חדשים ומקפיאי דם, החל מסרט המשך ל'לזמן את הרוע' ועד לסרט על אגדת רוח מקסיקנית, קבלו עשרה סרטי אימה שיצאו במהלך השנה החדשה. לאיזה אתם הכי מצפים?

אם עדיין לא הצלחנו להכניס אתכם לאווירת הפחד של האלווין, קבלו את המנה היומית. לכבוד החג הכי מפחיד בהוליווד, אספנו כמה מסרטי האימה המבטיחים שעתידים לצאת כבר ב-2019. תתכוננו לזרוק בבהלה את דלי הפופקורן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מז"ל טוב 2

סרט המשך לקומדיית האימה מז"ל טוב, שבסרט הראשון זכינו להכיר את טרי הסטודנטית הצעירה שקמה ליום הולדתה בכל פעם מחדש ומנסה להתחמק מרוצח קטלני במסכת תינוק מלחיצה. בסרט החדש שיקרא (Happy Death Day 2 U) אנחנו נזכה לפגוש שוב את טרי, ולפי דבריה של השחקנית, ההמשכון אמנם לא יהיה בדיוק זהה לקודמו- אבל כן יכיל בתוכו גם "לופים" כמו שחוותה טרי בסרט הראשון. הסרט צפוי לעלות בחודש פברואר 2019 ביום האהבה.

 

הילד 2

סרט האימה המצמרר שעוקב אחר בובת החרסינה הרדופה של ברהמס הילד הקטן, תחזור בקרוב למסכי הקולנוע שלנו בסרט המשך! הסרט יעסוק במשפחה חדשה שעוברת לגור בבית רדוף שבו כנראה התגוררו זוג הזקנים שברשותם הייתה את הבובה של ברהמס - עוד נמסר כי השחקנית הראשית תהיה קייטי הולמס והשחקנית בסרט הקודם, לורן כהן ("המתים המהלכים"), לא תמשיך לשחק בסרט. הסרט צפוי לצאת בסוף שנת 2019, בנתיים אנחנו ממליצים להיזכר ולצפות בסרט הראשון והלא פחות מצמרר.

הסרט הראשון
 

קללת לה לורנה

אולי אגדת העם המפחידה ביותר שתזכה לסרט בשנה הקרובה. היא על פי האגדות הספרדיות, לה לרונה (בעברית: האישה הבוכייה) היא רוח רפאים שטנית החוטפת ילדים ומטביעה אותם על מנת שיהפכו לילדיה. לסרט המדובר יצא כבר טריילר ראשון ומלחיץ במיוחד. הסרט צפוי להגיע לאקרנים ב-19 באפריל 2019, אמנם בישראל טרם פורסם תאריך יציאה רשמי.

הטריילר לסרט
 

אנאבל 3

אם חשבתם שהבובה המלחיצה ביותר על המסך סיימה את תפקידה, תחשבו שוב. כי אנאבל עומדת לחזור ובגדול. עפ"י דיווחים, העבודות על הסרט השלישי בסדרה כבר התחילו והמפיק ג'יימס וואן ציין כי הסרט יהיה בסגנון של 'לילה מטורף במוזיאון' גרסת האימה והפעם היא תרדוף את ביתם של בני זוג וורן, ג'ודי בת ה-10. הסרט שרק לפני חצי שנה הוכרז, צפוי להגיע בסביבות 2019-2020.

מיסטר גלאס

סרט ההמשך למותחן האימה המצליח "ספליט" העוקב אחר ג'יימס קארמב ולו 23 פיצולי אישיות שונים. בהמשך להתרחשויות של ספליט, הסרט עוקב אחר דמותו של דאן, כשהוא רודף אחר אישיותו העל-אנושית (החיה) של קראמב במה שהופך לסדרת מפגשים אלימים, בעוד נוכחותו המעורפלת של פרייס מתגלה כמושך בחוטים, ומי ששומר סודות קריטיים של שני הגברים. הסרט ידיע לאקרנים ב-17 בינואר.

 

חדר בריחה 2

אחרי שהגיע מותחן האימה הראשון המבוסס על הפעילות הכי פופלרית כיום הלא היא "חדרי בריחה". היוצרים של הסרט הראשון החליטו להמשיך לסרט שני. הפעם הסרט יציב חבורה של 6 חברים שנקלעים בחדר בריחה אכזרי ביותר, שיסכן את חייהם ויכריח אותם לחשוב מחוץ לקופסא על מנת להצליח לצאת משם. הסרט צפוי להגיע מיד עם תחילת שנת 2019 ולהגיע לבתי הקולנוע כבר בינואר.

 

זה 2

אחרי שכבש את המדינה בשנה שעברה והיווה השראה לתופעת הליצנים המפחידים שפקדו את רחובות ישראל, הליצן פניוויס (זה) צפוי לחזור לסרט נוסף. עלילת הסרט תתרחש 27 שנה לאחר אירועי הסרט הראשון, 'חבורת מועדון הלוזרים' כבר התפרקה וכל אחד מהם פרש לחייו הבוגרים. אך שיחת טלפון מטרידה שבאה בעקבות שובו של הליצן הרדוף "זה", מאלצת את חברי המועדון לשעבר לשוב לדרי, מיין, על מנת לקיים את ההבטחה שחרטו בדם בצעירותם ולהילחם פעם נוספת מול "זה". 

 

לזמן את הרוע 3

סדרת הסרטים העוקבת אחרי האירועים העל טבעיים המלחיצים שחקרו הזוג אד ולוריין וורן כבר הוכיחה את מעמדה ונחשבת לאחד מסרטי האימה המלחיצים ביותר. אז אנחנו שמחים לבשר לכם כי סרט שלישי כבר בדרך, עד כה דווח כי השחקנים שמגלמים את אד ולוריין יחזרו לתפקידם, ויחקרו בסרט השלישי משפט של מקרה רצח שעל פי הטענות על ידי אדם שהשתלט עליו שד! הסרט אמנם צפוי להגיע רק בדצמבר 2019 אבל אנחנו כבר מתים מפחד.

האיש העקום

בדיוק כמו "הנזירה" גם "האיש העקום" שהופיע ב"לזמן את הרוע 2" עומד לקבל סרט משלו. כזכור, בסרט הוא היה דמות שטנית במסווה של "איש עקום" שנמצאת בתוך משחק ילדים תמים שנקרא "הבית העקום", התסריט לסרט טרם נכתב - אבל מקורבים להפקה אמרו כי הוא צפוי להיות שונה ואימתי במיוחד.

 

 

 

 

 

תגובות