מקרים אמיתיים שחייבים לכתוב עליהם סרט אימה. צילום: Fotolia

מקרים אמיתיים שחייבים לכתוב עליהם סרט אימה

ממשיכים בספיישל ההאלווין: עם רוח החג, החלטנו להציג בפניכם ארבעה מקרים מצמררים שקרו במציאות שצריכים לקבל סרט אימה משלהם. אזהרה: זה יותר מפחיד ממה שחשבתם

סרטי אימה רבים מבוססים על אירועים אמיתיים, ביניהם אנאבל, לזמן את הרוע, הסיוט ברחוב אלם ועוד. לכבוד חג ליל כל הקדושים, שיהיה ב-31 באוקטובר, החלטנו לאסוף לכל חובבי האימה כמה סיפורים מפחידים ביותר שקרו במציאות והם מתאימים ללא ספק לעלילה של סרט אימה קריפי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

רצח משפחת גרובר

שנת 1922. בחווה מבודדת באמצע היער גרים אנדראס וסזיליה, זוג נשוי, בתם ויקטוריה ושני ילדיה, סזיליה וסטפן יחד עם עוזרת הבית שלהם. יום אחד, לאחר שהם לא נראו מחוץ לבית כמה ימים, הגיעו השכנים לבדוק לשלומם. הם נמצאו באסם שלהם מתים. נמצא כי לא הרבה זמן לפני כן העוזרת הקודמת התפטרה בטענה שיש בבית שדים. החקירה נמשכה עשרות שנים בהם מאות אנשים נחקרו בחשד לרצח, כאשר הטענה היא שהרוצח פיתה את המשפחה אחד אחד לאסם ורצח אותם שם. המקרה נשאר תעלומה ועדיין לא ידוע מה באמת קרה.

 

הקבר המקולל

סר ג'ורג' מקנזי היה לורד סקוטי מהמאה ה-17. אומרים שהוא הוציא להורג ועינה אנשי דת מתוך שנאה. כאשר מת הכינו לו אחוזת קבר שחורה וסגורה. הרבה שנים אחר כך, ב-1998, לפי האגדה, חסר בית חיפש מחסה מהגשם והגיע לשם. הוא פתח את הארון של הלורד ושיחרר את רוחו חזרה לעולם. אנשים רבים דיווחו מאז על פגיעות גופניות חריגות ולא מוסברות שקרו להם ברגע שנכנסו לאחוזת הקבר. אישה אחת התעלפה ועל צווארה הופיעו שטפי דם שנראו כמו עדות לניסיון חניקה. חוץ ממנה אנשים רבים קיבלו כוויות, מכות, שריטות ונשיכות מהאוויר ברגע שנכנסו. מדריכי הטיולים לא ממליצים להיכנס לשם לבד. כומר ניסה לגרש את השדים שנמצאים שם אך נכשל ומת חצי שנה לאחר מכן במהלך סיאנס.

 

חזר לחיים ומת שוב

בשנת 2012 הלך לעולמו קלווין, תינוק בן שנתיים מדלקת ריאות. הוא הוכרז רשמית כמת, עברו כמה ימים עד שהתקיימה ההלוויה. בינתיים קלווין היה בארון פתוח בבית המשפחה. שעה לפני שעת ההלוויה קלווין קם לחיים; התרומם והתיישב. הוא ביקש מאביו, שנדהם ממראה עיניו, כוס מים. הוא מיד הובהל לבית החולים אך הרופאים קבעו שאין שינוי במצב שלו וכן את מותו.

 

אחות של אנאבל?

דבי מריק מבריטניה קנתה בובה בשמונה ליש"ט (כ-38 ש"ח) בחנות של יד שנייה. בראיון היא סיפרה שהיא התחילה לחוות אירועים מאוד מוזרים מאז שהבובה נכנסה לבית. היא שמעה צעדים מהקומה העליונה, גלאי העשן התחיל לפעול מדי פעם ללא סיבה, ובעלה התעורר יום אחד עם שריטות על הרגל שלו. היא החליטה לזרוק אותה לזבל אך לאחר כמה ימים היא מצאה אותה בכל מיני תנוחות שונות. בסוף היא מכרה את הבובה באתר איביי- לא ידוע מה קרה לקונים הבאים של הבובה.

 
תגובות