יום הקולנוע הבינלאומי: הסרטים שהכי כדאי לראות ב-10₪. צילום באדיבות: Tulip Entetaiment, פורום פילם וסרטי יוניטד קינג

יום הקולנוע הבינלאומי: הסרטים שהכי כדאי לראות ב-10₪

מעל ל-100 אלף איש צפויים לפקוד מחרתיים (ה') את בתי הקולנוע ברחבי הארץ לכבוד שלל סרטים במחיר 10 שקלים בלבד, ריכזנו עבורכם את הסרטים הכי מומלצים. מהרו להזמין!

מזה כמה שנים משרד התרבות מקיים פעם בשנה את פרוייקט 'יום הקולנוע', לאחר יום הקולנוע הישראלי שהתקיים לפני חודש, ביום חמישי הקרוב (22 בנובמבר) יחול יום הקולנוע הבינלאומי בו כל הסרטים, מהארץ ומחו"ל, יהיו זמינים לצפייה ב-10 שקלים בלבד או בהנחות (אם מדובר בסרטי תלת מימד, אולמות IMAX או 4D שם המחירים ינועו בין 14 ל-41 שקלים). אלה הסרטים המומלצים:

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חיות הפלא: הפשעים של גרינדוולד

הסרט החדש בעולם הקוסמים הפנטסטי של הארי פוטר וחיות הפלא. המכשף האפל גלרט גרינדלוולד (ג'וני דפ) ברח מהכלא והחל בהגשמת מטרתו: שלטון הקוסמים טהורי הדם. במאמץ לסכל את תוכניותיו הזדוניות, אלבוס דמבלדור (ג'וד לאו) מבקש את עזרת תלמידו לשעבר ניוט סלמנדרה (אדי רדמיין) שאינו מודע לסכנות האורבות בפתח. הסרט מתרחש בפאריס, בלונדון ובבית הספר הוגוורטס כפי שמעולם לא ראינו אותם. ג'יי קיי רולינג כתבה את התסריט המקורי בו יחשפו לראשונה סודות כמוסים מהעולם שבראה בסדרת הארי פוטר.

 

ראלף שובר את האינטרנט

סרט המשך למשחק המחשב האהוב, בדיבובהשל גל גדות! הפעם ראלף משאיר מאחור את מתחם משחקי המחשב של ליטבק ויוצא אל העולם הבלתי ידוע והמרתק של האינטרנט. ראלף- הנבל של משחק המחשב (בקולו של ג'ון סי ריילי) וחברתו התקולה ונלופי וון שוויץ (בקולה של שרה סילברמן) חייבים לסכן את הכל על מנת לסייר במרחב הגדול של האינטרנט, בחיפוש אחר חלקי חילוף להצלת משחק המחשב של ונלופי, שוגר ראש. כשהם שקועים בצרות מעל הראש, ראלף וונלופי נשענים על אזרחי האינטרנט על מנת לנווט את דרכם ונעזרים בין היתר ב"יססס", יזם האתרים ובעל האלגוריתם של האתר מכתיב הטרנדים- "באז- טיוב".

 

קריד 2

סרט האיגרופים המצופה של השנה: החיים הפכו מאתגרים עבור אדוניס קריד. בין מחויבויות אישיות ואימונים לקרב הגדול הבא, הוא עומד לפני האתגר הגדול של חייו. המפגש מול יריב הקשור לעבר של משפחתו רק מגביר את גודלו של האירוע העומד לבוא. רוקי בלבואה עומד לצדו בכל אשר קורה, וביחד רוקי ואדוניס יאלצו להתעמת עם עברם המשותף, יטילו ספק בשאלה עבור מה שווה להלחם ויגלו כי אין דבר חשוב יותר ממשפחה. קריד 2 מחזיר את גיבוריו למקום בו הפכו לאלופים בפעם הראשונה, ומזכיר לנו כי לאן שלא נפנה, לא נוכל לברוח מהעבר. שחקנים: סילבסטר סטאלון, מייקל בי ג'ורדן

 

בונז'ור מיאמי

קומדיה צרפתית בכיכובו של עומר סיי; לאחר שחברו הטוב נרצח על ידי כנופיות סמים במיאמי, השוטר הצרפתי באבה מגיע לארה"ב, חובר לריקארדו, שוטר אחר ממשטרת מיאמי, ויוצא לאתר את האחראים לרצח.

 

רובין הוד

עיבוד מחודש לסיפורו של רובין הוד- האציל שהפך למלך הגנבים. רובין מלוקסלי (טרון אגרטון), צלבן מתקשה במלחמה ומפקדו המורי (ג'יימי פוקס) עלו למרד נועז נגד הכתר האנגלי המושחת בהרפתקה מרתקת.

 

סיפור אחר

סרט הדרמה הישראלי בכיכובה של ג'וי ריגר מספר את סיפורן של שתי נשים עוצמתיות אשר יוצאות למסע גילוי עצמי – האחת בורחת מהנהנתנות והפורענות של חייה החילוניים ומוצאת מחסה תחת כנפי האמונה, השנייה בורחת מילדות קשה ומדכאת במשפחה דתית חרדית ופונה דווקא לשחרור הרוחני והמיני הטמון בנשיות. ירושלים, העיר המאחדת תחתה אמונות (וגם קיצוניות) כה רבות, תאחד גם את דרכיהן של השתיים עד לסיום המותח והבלתי צפוי.

 
 

 

תגובות