יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש דצמבר. צילום: באדיבות פורום פילם, צילום יוטיוב

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש דצמבר

חודש דצמבר מביא איתו המון גשמים וסופות רעמים- שזה בדיוק הזמן ללכת לקולנוע ולחתום את השנה עם עשרה סרטים חדשים: החל מ'אקוומן' בין סרטי קומדיה-רומנטית חמימים ועד לסרט חדש מיקום רובוטריקים! צאו לסרט

חודש חדש - סרטים חדשים! קבלו את הסרטים הכי שווים שיצאו במהלך חודש דצמבר. עכשיו רק נותר לבחור וללכת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ערי טרף (6.12)

בדומה ל"שר הטבעות", גם "ערי טרף" מבוסס על סדרת ספרים מצליחה שעוסקת בעתיד אפוקליפטי, מאות שנים לאחר שהציוויליזציה נהרסה באירוע קטלני. צעירה ומסתורית בשם אסתר שו (הרה הילמר), מגיעה ללונדון ומתגלה כאדם היחיד אשר יכול לעצור את העיר - כעת המטרופולין הגדול בעולם, עיר טרף הנעה על גלגלים - מלבלוע את כל מה שבדרכה. באופן פראי וחדור מטרה כאשר היא מונעת על ידי זיכרון אמה המנוחה, אסתר משלבת כוחות עם תום, צעיר לונדוני ואנה פאנג, פושעת מסוכנת עם פרס על ראשה והשלושה מנסים לעצור את העיר ולחשוף את המזימה של וולנטיין, העומד בראשה – אשר זומם להפוך את לונדון לעיר הגדולה והיחידה בעולם.

 

משפחה בהפתעה (6.12)

כוכבי עיצוב וארכיטקטורה פריזאים מתכוננים לתערוכה כוללת על יצירתם במוזיאון הצרפתי היוקרתי פלה דה טוקיו. מה שאיש לא יודע זה שולנטין, כדי לסלול לו את דרכו לעולם העיצוב היומרני שיקר על מוצאו הצנוע מצפון צרפת, האזור המכונה שטי. וכשאמו אחיו וגיסתו מופיעים בהפתעה בתערוכה, המפגש בין שני העולמות יוצר התנגשות מצחיקה שמתעצמת לאחר שולנטין מאבד את הזיכרון בתאונה וחוזר להיות הבחור הצעיר מהצפון שלא מכיר ולא יודע דבר על חייו של ולנטין המעצב המצליח. קומדיה מצחיקה עד דמעות על זהות, חוסר הבנה, אהבה ומשפחה.

 

ספיידרמן: ממד העכביש (13.12)

המוחות היצירתיים של פיל לורד וכריסטופר מילר ('סרט לגו', 'רחוב ג'אמפ 21'), מגייסים את כישרונם יוצא הדופן לגרסה רעננה ושונה של העולם של ספיידרמן, עם ויזואליה פורצת דרך שטרם נראתה על המסך. ספיידרמן: ממד העכביש, מציג את הנער מברוקלין – מיילס מורלס, ואת אינספור האפשרויות של ממד העכביש, היכן שיותר מאחד יכולים לעטות על עצמם את המסכה של ספיידרמן. הסרט יוקרן בשפות אנגלית ועברית.

 

סיבוב שני (13.12)

השחקנית ג'ניפר לופז מככבת בקומדיה החדשה בתור מאיה, בת הארבעים, המתוסכלת מכך שלא הספיקה להגשים את חלומותיה הגדולים. יום אחד ניצבת בפניה הזדמנות להוכיח שחכמת רחוב לא פחות חשובה ממה שלומדים בספרים, ובכך יוצרת לעצמה חיים חדשים.

  

מרי פופינס חוזרת (20.12)

מרי פופינס חוזרת מאולפני דיסני, בכיכובה של אמילי בלאנט ("הנערה על הרכבת", "אל תוך היער") המגלמת את האומנת הקסומה, אשר יכולה להפוך כל משימה יומיומית להרפתקה בלתי נשכחת. הסרט מתרחש בלונדון של שנות השלושים – 24 שנים לאחר התרחשויות הסרט המקורי. מייקל בנקס עובד בבנק בו עבד אביו, ועדיין מתגורר בבית ילדותו יחד עם שלושת ילדיו: אנאבל, ג'ורג'י וג'ון ועוזרת הבית שלהם אלן. מרי פופינס חוזרת לעזור לדור הבא של משפחת בנקס למצוא אושר וקסם לאחר שחוו אובדן. האומנת המסתורית מצטרפת לחברה ג'ק (לין מנואל מירנדה – "המילטון", "מואנה"), מדליק פנסי רחוב אופטימי, אשר עוזר לה להחזיר אור וחיים לרחובות לונדון. סרט ההמשך החדש שומר וחוגג את רוחה של מרי פופינס המקורית, לצד רעננות חדשה. בהשתתפות: אמילי בלאנט, לין מנואל מירנדה, ג'ולי וולטרס, קולין פירת', מריל סטריפ. הסרט יוקרן בשפות אנגלית ועברית.

 

חיי כלב (20.12)

אליזבת היא שדרנית טלוויזיה הנקלעת למשבר לאחר ראיון לא מוצלח. טארה עובדת בבית קפה ומבלה את ימיה בשיחות נפש עם חברתה דייזי. היא מאוהבת מעל לכל הראש בדוקטור מייק, וטרינר שחצן שסוגד לעצמו. גארט, מנהל אקסצנטרי של חנות לבעלי חיים, מאוהב מצידו בטארה אך לא מסוגל לחשוף את רגשותיו בפניה. גרייס וקורט הם זוג נשוי שמנסה להסתגל לחיים חדשים עם בתם המאומצת, אמליה. דקס, סולן של להקת רוק, מתנהג כמו מתבגר למרות שהוא כבר מזמן עבר את גיל שלושים ... לכל הדמויות הללו ישנם כלבים כחיית מחמד, ובזכות חבריהם הנאמנים בעלי ארבע הרגליים החיים שלהן יצטלבו ויירקמו בינן מערכות יחסים מפתיעות. 

 

באמבלבי (20.12)

השנה היא 1987 ובאמבלבי הרובוטריק מוצא מקלט באתר גרוטאות קטן בעיירה קטנה על חוף קליפורניה. צ'רלי שעומדת להפוך לבת 18, מחפשת את מקומה בעולם ומגלה את באמבלבי שבור ומצולק מהקרבות. אחרי שצ'רלי מחזירה אותו לחיים היא תכף מגלה שזו לא סתם חיפושית צהובה רגילה.

 

ליידי טיטי (20.12)

וורקו הוא מוזיקאי כושל ממוצא אתיופי, בן 27, חי בתל אביב ומסתבך עם השוק האפור. הוא בורח אל שכונת נרקיסים בבית שמש בה גדל, ומוצא עבודה במתנ"ס הקהילתי בתור בחורה פרובוקטיבית וחצופה העונה לשם טיטי, כשהמשימה שלו היא לגייס נשים אתיופיות לסדנת העצמה נשית: "להיות אישה".

 

אקוומן (27.12)

ונסיים את הרשימה עם 'אקוומן'. ג'ייסון מומואה (משחקי הכס) חוזר לתפקיד שגנב את ההצגה לסופרמן בליגת הצדק. בנה של מלכת אטלנטיס האגדית (ניקול קידמן) ושל בן אנוש - אקוומן הוא המלך החוקי, אך הסרבן, של שבעת הימים. אך כאשר קבוצה מסוכנת ואלימה של מורדים מתכננת להשתלט על העיר התת מימית ולצאת במתקפה על עולם היבשה, אקוומן נאלץ להבטיח את כסאו ולהגן על שני העולמות. אקוומן הוא הסרט הראשון ביקום הקולנועי של DC קומיקס שמבויים על ידי היוצר המצליח של סדרת לזמן את הרוע ג'יימס וואן.

 


 



 

תגובות