משאלה שמתגשמת: כך נראה וויל סמית' בתור הג'יני מ"אלאדין". צילום: gettyimages.ILCharles Coates וDisney באדיבות yes

משאלה שמתגשמת: כך נראה וויל סמית' בתור הג'יני מ"אלאדין"

בשנה הבאה צפוי להגיע לבתי הקולנוע גרסת הלייב אקשן של הסרט "אלאדין" בכיכובו של וויל סמית' שדווח כי יגלם את דמותו של הג'יני. אמש (ד') פורסמו תמונות ראשונות של סמית' בגילום דמות הענן הכחולה והזוהרת. צפו

הוליווד הכריזה בשנה האחרונה על שורה של סרטים מצויירים אהובים אשר היא מתכוונת להפיק להם גרסת מציאות (לייב-אקשן). אך מה קורה כשצריך להפוך דמות ענן כחולה וזוהרת כמו הג'יני לשחקן אנושי כמו וויל סמית'? צפו בתמונות

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מהרגע בו הוכרז כי השחקן הוותיק, וויל סמית', עומד לשחק את דמותו של הג'יני בגרסת הלייב אקשן של "אלאדין", היה קשה לתאר איך הוא יראה. איך השחקן אמור לגלם את הדמות שבמקור היא בכלל גוש ענן כחול וזוהר? השאלה הזו קיבלה תשובה אמש (ד') כאשר נחשפו תמונות ראשונות מהסרט החדש של אלאדין, בו ניתן לראות את השחקן סמית' בתור דמותו של ג'יני אנושי, ללא כל אפקטים בלבוש בגווני כחול-זהוב מנצנץ ועם קוקו בולט במיוחד.

סמית', בן ה-50, יחליף את כסאו של רובין וויליאמס המנוח אשר דיבב את את הג'יני בגרסה המצוירת אי שם בשנות ה-90, וכחלק מהתפקיד - שר וויליאמס את השירים שבסרט. סמית', שגם הוא צפוי לשיר בסרט החדש, אמר בראיון על תפקידו: "אני מאמין שאוכל לבצע את התפקיד של הג'יני שגם יהווה מחווה לרובין וויליאמס אבל שגם יהיה בז'אנר מוזיקלי שונה" והוסיף שהוא מתכוון לבצע שירים בסגנון היפ-הופ: "אני מאמין שאני אצליח לבלוט כדמות מיוחדת בעולם של דיסני. חסר קצת טעם של היפ הופ בהיסטוריה של דיסני".

הסרט, שעתיד לצאת במאי 2019, ממשיך את הקו החדש של דיסני שמציב בתפקידו הראשיים שחקנים ממוצא מזרח ים תיכוני בעלי צבע עור כהה. זה קורה עקב שילוב בין המהפכה הליברלית שמכילה הוליווד בסרטיה בשנים האחרונות, שמקפידה להציג קבוצות שבעבר נחשבו מקופחות כגון להטב"ים וכהי עור. הגורם השני, הוא עקב העובדה הפשוטה שהסרט יתקיים בממלכה באזור המזרח התיכון - מה שמצריך שחקנים מקומיים בעלי גוון עור מתאים. זו הסיבה שבחרו ללהק לתפקיד את הראשי את השחקן המצרי מנה מסעוד, לדמותה של ג'סמין את השחקנית נעמי סקוט שמוצאה הוא הודי, וכן לדמות הג'יני את השחקן כהה העור וויל סמית'.

כזכור, לפני חודשיים שוחרר הטיזר הרשמי לסרט - בו ניתן לראות את העולם של אלאדין בגרסה מצולמת, כמו גם את מערת הקסמים ואת מסעוד בתפקידו של אלאדין.

 



 

 
תגובות