לקראת אקוומן: העובדות שלא ידעתם על ג'ייסון מומואה. צילום: באדיבות יחסי ציבור, Tulip entertainment

לקראת אקוומן: העובדות שלא ידעתם על ג'ייסון מומואה

לאחר שגנב את ההצגה לסופרמן בליגת הצדק, אקוומן מגיע למסך הגדול עם סרט משלו. כדי להכין אתכם הכי טוב לאקשן התת ימי אספנו כמה עובדות מפתיעות על כוכב הסרט - ג'ייסון מומואה

בשיתוף עם Tulip Entertainment

הסרט ״אקוומן״ שעתיד להגיע ביום חמישי הקרוב וכבר צובר הרבה ביקוש. עוד מהסרט ״ליגת הצדק״ עם שלל גיבורי העל המוכרים בלט שליט המים, אקוומן, במיוחד. האמת שלגמרי חכינו לסולו התת ימי שלו. אז לקראת עליית הסרט החלטנו לאסוף עבורכם כמה עובדות מעניינות על הכוכב הראשי - ג'ייסון מומואה. תודו לנו אחר כך!

עוד בערוץ הבידור:

סטודנט ימי

לא סתם ג׳ייסון מומואה נראה כמו ליהוק מדוייק לשליט המים ״אקוומן״, אומנם הוא לא סיים את התואר מעולם, אך למרבה האירוניה הוא למד - ביולוגיה ימית. אנחנו בטוחים שזה נתן לו כמה נקודות יתרון כדי לנצח את האויבים מתחת למים. 

ג'ייסון חוקר את הביולוגיה הימית
ג'ייסון חוקר את הביולוגיה הימית ©באדיבות יח"צ Tulip entertainment

לא רטוב

הסרט המדובר אומנם עוסק בכל מה שקורה מתחת למים, אך תופתעו לגלות כי כוכבי הסרט בכלל נשארו יבשים לאורך כל הצילומים. הלם!

 

הכי אל המים!

מומואה מגיע במקור מהוואי, שם הם מזוהים עם אל המים (לא פלא שיש שם חופים כל כך יפים ואטרקטיבים), הכוכב אמר בראיון כי כך למעשה הוא מגשים חלום כאשר הוא מגלם ונותן כבוד לשליט המים. מתי יושבים על זה איזה מיץ קוקוס על החופים של הוואי? 

© אינסטגרם

מאיפה ה-DRESS?

לא מעט בגדים מרהיבים ותלבושות מושקעות נראים לאורך כל הסרט. מה עומד מאחוריהם? מסתבר שהתלבושות נוצרו במיוחד עבור הסרט ובהשראת האוקיינוס. לצורך הכנתם ההפקה נעזרה בתמונות תת ימיות והשתקפויות מתחת למים. בקיצור, הולך להיות כיף בפורים הקרוב!

2594e792f26a5
הכי חליפת אל! ©באדיבות יח"צ Tulip entertainment

איש העטלף או איש המים?

עצרו הכל! העובדה הבאה תשאיר אתכם פעורי פה. אם חשבתם שמומואה נולד לתפקיד איש המים, תחשבו שנית. בהתחלה, מומואה בכלל נבחן לתפקיד של באטמן (אותו מגלם בן אפלק) בגרסה החדשה. למרות שעבר כמה שלבים באודישנים המייגעים החליט ג׳ייסון כי הוא פחות מתחבר לדמות, משם הגיע לתפקיד החלומות שלו - אקוומן!

© צילום מסך מיוטיוב

במוח, לא בכוח

אחד הדברים הבולטים אצל הכוכב הראשי הוא הגוף החטוב והשרירי שלו שמעיד על שעות של אימונים. אך לטענתו של מומואה, במהלך ההכנות שלו לסרט הוא לא הרים משקולות- אפילו לא פעם אחת! למעשה, הוא רואה בחדרי כושר דבר משעמם ולא מגוון ולכן הוא מצא דרך אחרת לשמור על גופו החסון והיא להקפיד לאכול חלבונים וירקות ולבצע פעילויות כושר אחרות כמו ריצה ואגרוף. מאמצים לעצמנו!

ce18d8f09cec5
 © יח"צ Tulip entertainment

ענייני שיער

השיער הארוך של מומואה זה עוד דבר שאי אפשר לפספס אצלו. מסתבר שהוא מגדל אותו למעלה משבע שנים, במהלכם הצטלם לסדרות שונות. באחת מהסדרות בכיכובו שיערו הגיע למשקל של חמישה קילו והוא נאלץ לספר את תספורת הראסטות שהייתה לו באותה התקופה, אך ההפקה תפרה לו את הראסטות מחדש בהליך של תשע שעות כואבות. מומואה סבל במשך יום ובסוף ויתרו לו ורכשו עבורו פאה בשווי 10 אלף דולר. כך הוא נראה בלי שיער:

© gettyimges.ILVince Bucci

לא רק במים

עלילת הסרט מספרת על קבוצה מסוכנת ואלימה של מורדים שמתכננת להשתלט על העיר התת ימית ולצאת במתקפה על עולם היבשה. אקוומן נאלץ להגן על שני העולמות ולמצוא את מקומו כשליט הימים תוך כדי הגנה מפני האויבים ביבשה. תתפלאו או לא, גם לזה מומואה הגיע מוכן מראש. אחרי חקירה קטנה גילינו כי מומואה מצטיין בטיפוס הרים ועושה זאת להנאתו יחד עם בתו בת ה-11 שמצטרפת לחוויה המיוחדת. יש מי ששומר עלינו!

b0b82e263e275
אחרי טיול טיפוס הרים © יח"צ Tulip entertainment
 
 

מולטי טאלנט

תודו שכבר התייאשתם מכמה אדם אחד יכול להיות מוכשר! קבלו עוד כשרון אחד לקינוח. אין יותר מרגש מגיבור על שיודע לנגן. השחקן ההוליוודי לא נשאר רק בתחום המשחק והביולוגיה הימית וחושף כישורי נגינה בכלים שונים כמו גיטרה, פסנתר ותופים. אפשר שיעור פרטי? אפילו מתחת למים, פליז!

בשבילנו? לא היית צריך! אבל למה לא ירוק?
בשבילנו? לא היית צריך! אבל למה לא ירוק? © צילום מסך מאינסטגרם

 

 

 

תגובות