מרי פופינס חוזרת: "קלאסי ומעניין אך די ילדותי". צילום: באדיבות פורום פילם

מרי פופינס חוזרת: "קלאסי ומעניין אך די ילדותי"

אמש (ה') עלה לבתי הקולנוע סרט ההמשך לקלאסיקת הילדים האהובה, מרי פופינס. על אף היותו שומר על האווירה של הסרט הקודם, הוא נוטה להצטייר כסרט ילדותי שפחות מתאים לקהל הבוגר יותר. ביקורת

לאחר 54 שנים מהסרט המקורי החליטו להחזיר את דמות האומנת המסתורית למסכי הקולנוע, לסרט המשך בשם "מרי פופינס חוזרת". הסרט, בכיכובה של השחקנית אמילי בלאנט המגלמת את מרי פופינס, מצולם בזווית ישנה מה שמשאיר טיפה טעם נוסטלגי ומוסיקלי. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי?

הסרט מתרחש בלונדון של שנות השלושים – 24 שנים לאחר התרחשויות הסרט המקורי. מייקל בנקס עובד בבנק בו עבד אביו, ועדיין מתגורר בבית ילדותו יחד עם שלושת ילדיו: אנאבל, ג'ורג'י, ג'ון ועוזרת הבית שלהם אלן. מרי פופינס חוזרת לעזור לדור הבא של משפחת בנקס למצוא אושר וקסם לאחר שחוו אובדן. האסגורומנת המסתורית מצטרפת לחברה ג'ק, מדליק פנסי רחוב אופטימי, אשר עוזר לה להחזיר אור וחיים לרחובות לונדון.

 

הסרט מתטער ברגעים מוסיקלים צבעוניים, מה שמוסיף הרבה מאוד לסרט ונותן נגיעות קלאסיות ומלווה בהרבה אפקטים, אך גם מצד שני די ילדותי, צפוי ומצויר שתואם יותר לקהל בגילאים 6-12 שיכולים מאוד להנות ממנו. כאמור, עלילת הסרט שומרת על הטעם והאווירה שיצר הסרט הראשון אי שם בשנות ה-60, ובא לידי ביטוי ביצירת אווירה של שנות השלושים. השחקנית אמילי בלאנט (מרי פופינס) מביאה משחק משובח נהדר ומצחיק שמרים את הסרט הזה למעלה.

מתוך
מתוך "מרי פופינס חוזרת" © צילום: באדיבות פורום פילם

לסיכום, מדובר בסרט יחסית בינוני שלא משתווה אל המקור. אמנם יש בו אלמנטים מוסיפים כמו המוסיקה, האפקטים ודמויות הילדים שגרמו לקצת הנאה במהלכו- אך כאמור מדובר בסרט די ילדותי שאתם עלולים לאבד בו עניין.

תגובות