יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש ינואר. צילום: באדיבות פורום פילם

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש ינואר

פותחים שנה חדשה עם שלל סרטי חודש ינואר; החל מסרט על חדר בריחה דרך דרמה קומית מרגשת ועד לסרט המשך למותחן 'ספליט'. צאו לסרט

אמש (ג') נפתחה לה שנת 2019, ולקראת החודש הראשון של ינואר החלטנו לפנק אתכם ברשימה של שבעה סרטים שהכי כדאי לכם לראות בקולנוע, כל מה שנשאר לכם זה לבחור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבית (3.1)

תיזהרו כשאתם משכירים בתים ודירות ברשת!! יכול להיות שמישהו מסתכל עליכם. בניסיון אחרון להצית מחדש את הניצוץ של מערכת היחסים המתפוררת שלהם, בריאן (אהרון פול) וקאסי (אמילי רטאייקאוסקי) שוכרים וילה יפייפיה ורומנטית בכפר באיטליה, דרך אתר השכרת בתים. הוילה מקסימה, הכל נראה מפנק וגם השכן פרדריקו, שמגיע לברך אותם מוצא חן בעיני קאסי ומעורר את קנאתו של בריאן. אבל לא הכל יפה ורומנטי כפי שנראה להם כשהגיעו.. מישהו מסתכל עליהם וגם מנסה לתמרן אותם אחד כנגד השני, ובמהרה הם מוצאים את עצמם משתתפים במשחק סקסי, מציצני ומסוכן, במהלכו הם מגלים שהאדם אותו אתה אוהב יותר מכל עלול להיות האדם בו לא תוכל לבטוח כלל.

 

אהבה וכשכושים אחרים (3.1)

שרה פרנסיס היא רווקה לונדונית עסוקה ומתוכננת. הדבר אחרון שהיא צריכה זה מישהו לדאוג לו, שלא לדבר על מישהו שמרייר, נוחר ואוכל נעליים! חייה משתנים לחלוטין כשהיא מקבלת בירושה מסבתה את פטריק – פאג מפונק וחינני. פטריק הקטן עושה בלאגן גדול בחייה המסודרים של שרה והיא נחשפת בזכותו לעולמות ואנשים חדשים שהופכים את שגרת יומה לצבעונית ומטורפת.

 

אפסייד (10.1)

רימייק הוליוודי לסרט הצרפתי האהוב 'חברים לחיים'. קווין הארט (סוכן וחצי), בריאן קרנסטון (שובר שורות) וניקול קידמן בקומדיה אנושית ומרגשת. קווין הארט מגלם מובטל המתקשה למצוא עבודה, עד שהוא מגיע לראיון כושל בביתו של מילארדר הנכה מכף רגל ועד צווארו. דווקא הראיון הכושל גורם לו להתבלט והוא נשכר לעבודה. בין השניים נרקמת חברות מאד ייחודית, מלאת צחוק ורגש שמתעצמת עד לרגעי השיא בו כל אחד מהם מתמודד עם עברו והחלטותיו. דרמה קומית כובשת עם כוכבי הוליווד המובילים בעשור האחרון.

 

סגן הנשיא (10.1)

'סגן הנשיא' מביא את סיפורו המדהים של פקיד העובד מאחורי הקלעים, והופך במהלכים שקטים לאיש החזק ביותר בעולם בתפקידו כסגן נשיא ארה"ב תחת נשיא ארה"ב ג'ורג' ווקר בוש. בעת כהונתו כסגן הנשיא, עיצב דיק צ'ייני את מדינתו, ולמעשה את כל העולם, בדרכים שמשפיעות עלינו עד היום.

 

מיסטר גלאס (17.1)

הבמאי והתסריטאי מ. נייט שאמלאן, מחבר בין שני סיפוריו המרהיבים והמקוריים – בלתי שביר (2000) וספליט (2016) לכדי מותחן הקומיקס החדש: מיסטר גלאס. מהסרט 'בלתי שביר' חוזרים אלינו ברוס ויליס בתפקיד דיוויד דאן, ולצידו סמואל אל ג"קסון בתפקידו של אלייז'ה פרייס (שידוע גם בשם הבדוי מיסטר גלאס). ומהסרט 'ספליט' מצטרפים אליהם ג'יימס מקאבוי, בתפקיד קווין וונדל קראמב וריבוי הזהויות שמגולמות בתוכו, וכן אניה טיילור-ג'וי בתפקידה של קייסי קוק – הניצולה היחידה מההיתקלות עם "החיה". בהמשך להתרחשויות של ספליט, הסרט עוקב אחר דמותו של דאן, כשהוא רודף אחר אישיותו העל-אנושית (החיה) של קראמב, במה שהופך לסדרת מפגשים אלימים. בעוד נוכחותו המעורפלת של פרייס מתגלה כמושך בחוטים, ומי ששומר סודות קריטיים של שני הגברים.

 

מרי מלכת הסקוטים (17.1)

עקב ניסיונה של מרי סטיוארט להפיל מכיסאה את בת דודתה, אליזבת הראשונה, מלכת אנגליה, היא נידונה לשנים ארוכות של מאסר לפני הוצאתה להורג.

 

אסקייפ רום (31.1)

סרט על הפעילות הפופולרית של השנה האחרונה! אסקייפ רום הוא מותחן פסיכולוגי אודות שישה זרים המוצאים עצמם במצב שלא בשליטתם וכעת עליהם לבחור להשתמש בשכל ובהגיון שלהם על מנת למצוא רמזים או להסתכן במוות.

 

 

 
תגובות