רוברט דאוני ג'וניור יסיים את תפקידו כ"איירון מן". צילום: Francois Duhamel באדיבות yes

רוברט דאוני ג'וניור יסיים את תפקידו כ"איירון מן"

השחקן האמריקאי-יהודי, שגילם במהלך עשר השנים האחרונות את תפקידו של גיבור העל איירון מן ביקום הקולנועי של מארוול, צפוי לסיים את תפקידו כבר בסרט הקרוב של מארוול - "הנוקמים: סוף המשחק". כל הפרטים

לאחר שדיווחנו לכם כי הנרי קאוויל ובן אפלק צפויים לפרוש מתפקידם כסופרמן ובאטמן מהיקום של DC, השבוע נודע על עזיבה גם ביקום המתחרה של מארוול, אז מה הסיבה לעזיבתו של רוברט דאוני ג'וניור?

עוד בערוץ הבידור עם פרוגי:

על פי דיווחים, הסיבה העיקרית בגללה דאוני ג'וניור צפוי לסיים את תפקידו היא בגלל שהחוזה בינו לבין חברת מארוול צפוי להגיע לסיומו. החוזה, שנחתם בין הצדדים עם צאתו של הסרט הראשון של איירון-מן ב2008, צפוי לאבד את תוקפו בסרט "הנוקמים: סוף המשחק". הסרט, שצפוי לצאת באפריל הקרוב יהיה ככל הנראה הסרט האחרון בו נזכה לראות את פניו של רוברט דאוני ג'וניור בתור איירון-מן.

הטריילר ל"הנוקמים: סוף המשחק" שצפוי להיות הסרט האחרון בכיכובו של דאוני ג'וניור
 

על אף שחברת מארוול לא אישרה באופן רשמי את העניין, עמודי טוויטר ואתרי קולנוע רשמיים דיווחו על העניין כסופי - ביניהם אחד מעמודי המעריצים הגדולים של דאוני ג'וניר, שצייצו כי החוזה בינו לבין מארוול אכן יגיע לתקופו עם צאת הסרט. בין אם החוזה אכן ייגמר ובין אם לא, מעריצים רבים מאמינים כי דאוני ג'וניור סיים את תפקידו עם כבוד רב לתפקיד ולסרט והם מאמינים כי בכל תוצאה שהיא, אנחנו נאלץ להתרגל לפנים חדשות בחליפת האיירון-מן בסרטיה הבאים של מארוול שיצאו במהלך העשור הבא. אך מי יודע, אולי יחליטו להאריך את החוזה?

 

תגיות
תגובות