באופן חריג: טקס פרסי האוסקר יתנהל ללא מנחה. צילום: Gettyimages.IL/Handout

באופן חריג: טקס פרסי האוסקר יתנהל ללא מנחה

טקס פרסי האוסקר ה-91 במספר שיתקיים בחודש הבא, יתקיים לראשונה מזה 30 שנה ללא מנחה - זאת לאחר שהשחקן קווין הארט פרש עקב ביקורת על התבטאויות הומופוביות שלו מהעבר. כל הפרטים

טקס פרסי האוסקר שצפוי להתקיים בחודש הבא נחשב לפרס הקולנוע הנחשב והיוקרתי ביותר בעולם. מדי שנה לצד הפרסים הנחשקים וסוללת כוכבי הוליווד שמקפידים להתייצב על השטיח האדום, נבחר גם שחקן שינחה את האירוע ועל הדרך יתן לו אווירה קלילה יותר. אחרי ששמות כמו אלן דג'נרס, אן התאווי ורובין וויליאמס הנחו את הטקס, השנה למרבה ההפתעה לא יהיה מנחה. למה? זו הסיבה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במקור, השחקן והקומיקאי קווין הארט, היה אמור להנחות את טקס האוסקר השנה, אלא שיממה לאחר שנבחר לתפקיד המנחה, הארט החליט לפרוש עקב לחץ ציבורי ותלונות עליו. זאת בעקבות חשיפה של מספר התבטאויות הומופוביות שלו מהעבר. כאמור, בעקבות אותם גילויים הרשת וגם האקדמיה דרשו ממנו להתנצל - תחילה סירב הארט, אך לאחר זמן קצר הוא התנצל ואף פרש מרצון עצמו מתפקיד ההנחיה.

קווין הארטקווין הארט © Gettyimages.IL/Jamie Marthy

"בחרתי לוותר על הנחיית האוסקר השנה... זאת משום שאיני רוצה להיות הסחת דעת בערב שאמורים לחגוג בו כל כך הרבה אמנים מדהימים ומוכשרים." כתב השחקן והמשיך בהתנצלות לקהילה הגאה: "אני מתנצל מעומק לבי בפני קהילת הלהט"ב על דבריי הלא רגישים בעבר".

© twitter

לאחר שהארט פרש היו מאמצים כבירים מצד האקדמיה למצוא מנחה, אך אמש כחודש לפני התחרות, האקדמיה החליטה להריץ את הטקס ללא מנחה יחיד. במקום זאת את הטקס יעיברו המגישים של הפרסים בקטגוריות השונות. נוהל זה מתבצע בפעם הראשונה מזה 30 שנה, הפעם האחרונה בה לא היה מנחה יחיד הייתה בשנת 1969.

תגובות