פטי ג'נקינס: "יש לי כבר תוכניות לוונדר וומן 3". צילום: Gettyimages.IL/Alberto E. Rodriguez ובאדיבות גלובוס מקס

פטי ג'נקינס: "יש לי כבר תוכניות לוונדר וומן 3"

עוד לפני שהסרט השני של וונדר וומן יצא לאקרנים, במאית הסרט הראשון בכיכובה של גל גדות, מספרת בראיון כי יש לה כבר תכנונים לסרט הבא על מלכת האמזונות דיאנה פרינס. גל כבר בפנים?

עוד לא הספקנו לראות את הסרט השני בסדרת ''וונדר וומן'' וכבר חושפת הבמאית והתסריטאית פטי ג'נקינס על התכנונים שלה לסרט שלישי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

"יש לי כבר תוכניות ברורות לגבי וונדר וומן 3" סיפרה בראיון למגזין בינלאומי הבמאית פטי ג'נקינס על המשך הקריירה שלה ותכניות עתידיות. ג'נקינס, אשר ביימה את הסרט "וונדר וומן" וגם את ההמשך שלו, סיפרה כי למרות שהיא טרם חתומה על בימוי סרט שלישי אפשרי, היא מקווה מאוד לקחת חלק בעשייה שלו - "בין אם אביים אותו ובין אם לא, אני מתארת לעצמי שאעשה סגירת מעגל עם סיום הטרילוגיה הנוכחית של וונדר וומן"- כלומר, ג'נקינס רומזת לנו שכל עוד היא נמצא מאחורי הקלעים, כך גם גל גדות תישאר בנעלייה של וונדר וומן.

גדות לצד ג'נקינס בתליית הפוסטר של הסרט הראשון בטיימס סקוור
 

עוד נספר לכם כי בראיון שנתן כריס פיין, שגילם את טייס הקרב סטיב טרבור בסרט הראשון, סיפר כי דמותו לא תמשיך בסרט השלישי האפשרי. "אני חושב שסטיב סיים את תפקידו. מאחל לכולם בהצלחה", אמר פיין ובזאת מסביר לנו שהופעתו האחרונה תהיה ב"וונדר וומן 1984"- שם כזכור הוא חוזר בדרך שטרם ברורה לאחר מותו בסרט הראשון.

אבל אל תמהרו להתרגש, הסרט השלישי עדיין בגדר תיאוריה ואין עליו שום פרטים רשמיים וסופיים. אמנם, הסרט השני בכיכובה של גל גדות, "וונדר וומן 1984", צפוי להגיע ב-5 ביוני 2020 ועלילתו תתקיים בארה"ב בשנת 1984 בזמנים של סיום המלחמה הקרה. כאשר וונדר וומן תתייצב מול אויבת חדשה בשם צ'יטה, אותה תגלם השחקנית קריסטן וויג. רק לפני חודש גל סיכמה את סיום צילומי הסרט השני בפוסט מרגש.

 
תגובות