ולנטיין של נעורים: האהבות הכי גדולות על מסך הקולנוע. צילום: באדיבות Yes, נטפליקס יח"צ וצילום מסך מיוטיוב

ולנטיין של נעורים: האהבות הכי גדולות על מסך הקולנוע

יום האהבה הבינלאומי חל היום (ה') ולכבוד המועד הכנו עבורכם רשימה של אהבות הנעורים הכי מתוקות ואהובות על מסכי הקולנוע. תתכוננו להתאהב

אהבות נעורים בקולנוע הם עניין מאוד ידוע, בעיקר בסרטי נוער. לכבוד יום הולנטיין, הבאנו לכם חמש אהבות נעורים שתתאהבו בהן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טיטאניק

זו אולי אהבת הנעורים הכי מרגשת וזכורה על מסך הקולנוע. רוז וג'ק הכירו זה את זו על סיפון הספינה המפורסמת - כאשר הוא היה נער עני ופשוט והיא חברתו של עשיר שחצן, אך האהבה ביניהם התגברה על המעמדות והשניים התאהבו... עד הסוף הטראגי ביניהם.

 

אשמת הכוכבים

אי פעם שמעתם שאהבה היא כמו מחלה? אז במקרה של "אשמת הכוכבים" מדובר בצעד אחד קדימה. הייזל גרייס ואוגסטוס ווטרס הם נערים חולי סרטן, שניהם הכירו בקבוצת תמיכה והאהבה ביניהם החלה לפרוח בזמן הקצר שנותר להם - כשהוא חסר רגל והיא מחוברת לבלון חמצן הם כובשים את אמסטרדם על מנת לפגוש את ההשראה שלהם. רמז, תכינו ממחטות.

 

באהבה, סיימון

בשנים האחרונות מקומם של זוגות גאים התחיל לכבוש גם הוא את המסכים שלנו. בסרט הנעורים "באהבה, סיימון" ראינו לראשונה בהפקת מיינסטרים את סיפורו של סיימון ספיר הגאה, אשר דרך התכתבות סודית מכיר תלמיד נוסף שיצא מהארון ונמצא איתו באותו בית ספר. השניים מתאהבים וסיימון מנסה למצוא את האדם שעומד מאחורי המקלדת בו הוא התאהב.

 

לכל הנערים שאהבתי

כשלרה ג'ין החלה לכתוב מכתבי האהבה לבנים שאיתם יצאה, היא לא חשבה שיום אחד כולם עלולים לקרוא אותם. וכך גם עשה פיטר קבינסקי (נואה סנטינאו) שהחל להתיידד עם לרה והשניים פיתחו אהבת נעורים שכבשה את לב הנוער בשנה שעברה. וכזכור בקרוב אנחנו עומדים לצפות בסרט ההמשך שצפוי לצאת השנה.

 

ערים של נייר

מי לא זכור את הסרט המבוסס על רב המכר בעל אותו השם אשר עוקב אחר קוונטין (נאט וולף) והשכנה המסתורית שלו, מרגו (קארה דלווין). לאחר שלקחה אותו להרפתקה לילית בעיר הולדתם, מרגו נעלמת לפתע ומותירה אחריה רמזים נסתרים שעל קוונטין לפענח. על מנת לאתר את מרגו על קוונטין להבין לעומק מהי חברות ואהבה אמיתית.

 
 
תגובות