תביאו פופקורן: הסרטים הרומנטיים הטובים ביותר. צילום מסך מיוטיוב

תביאו פופקורן: הסרטים הרומנטיים הטובים ביותר

הכנו לכם רשימה של כל הסרטים הכי מושלמים בשביל מרתון רגשני במיוחד עם החברים הטובים, בן/ בת הזוג או סתם ככה עם הדובי והשוקו החם. קבלו את שמונת סרטי האהבה הכי מרגשים, מתוקים ואהובים מכל הזמנים.

אם הבילוי האולטימטיבי בשבילכם, הוא לשבת מתחת לפוך ולצפות בסרט רומנטי, אז הכתבה הזאת היא בדיוק בשבילכם! מ"טיטאניק" ועד "לכל הנערים שאהבתי", אלו סרטי האהבה הכי מוצלחים ומרגשים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טיטאניק

איך אפשר להתחיל רשימה של סרטים רומנטיים, ללא "הטיטאניק" בראשה? קלאסיקת אהבה מדהימה שכולנו מכירים, סיפור רומנטי בתוך ספינת נוסעים ענקית שעומדת להתרסק, עם סצנות ושירים מיוחדים שלעולם לא נשכח, ושמרו על הטעם הטוב מאז 1997 ועד היום. סרט עצוב, מרגש, מקסים ומתוק במיוחד. אם אתם חובבים סרטים רומנטים, אנחנו מניחים שכבר ראיתם אותו, אבל "הטיטאניק" הוא מסוג הסרטים שכיף לצפות בהם גם בפעם העשירית.

 

לכל הנערים שאהבתי

"לכל הנערים שאהבתי", הוא סרט רומנטי מבית נטפליקס, שמספר את סיפורה של נערה צעירה בעלת קראשים רבים. הנערה כותבת מכתבים לכל קראש שאי פעם חלמה עליו, ושומרת אותם בדיסקרטיות. אבל לצערה, כל המכתבים שלה מתפרסמים במסתוריות. אחת הסיבות שכל כך כיף לצפות בסרט הזה, הוא לא אחר מאשר נואה סנטינאו הכובש, שמרתק את עינינו למסך. סרט מומלץ במיוחד לצפייה עם בן/ בת הזוג או סתם עם שוקו חם מתחת לפוך.

 

כוכב נולד

אחד מהסרטים הרומנטיים היותר בולטים בתקופה האחרונה הוא "כוכב נולד", בכיכובה של ליידי גאגא המוכשרת, שזכתה באוסקר על השיר המקורי הטוב ביותר - "Shallow", שמציגה את עצמה באור קצת שונה. הסרט מספר על זמרת צעירה בשם אלי, שמחכה לרגע הפריצה שלה. באחד מהערבים בהם שרה בהופעות קטנות, פגשה בג'ק, זמר קאנטרי מפורסם שמתמודד עם כמה בעיות בחייו. השניים מתאהבים, ואלי מתחילה להתפרסם בתור זמרת (בזכות ג'ק). היא מתחילה להתרחק מהאמת שלה, והופכת לכוכבת פופ מסחרית. סיפור האהבה שלהם חווה הרבה עליות ומורדות, והסוף שלו מפתיע במיוחד.

 

נשיקה בחצות

נערה מתוקה, אותה משחקת בלה תורן האגדית, חולה במחלה מסוכנת - היא אינה יכולה לצאת לאור השמש למשך זמן רב. היא פוגשת מישהו שנכנס לה למעמקי הלב, ומתלבטת רבות אם לספר לו על מחלתה. הסיפור כמובן מסתבך, ומצליח כל פעם מחדש לסחוט מעינינו כל דמעה שאי פעם היתה קיימת שם.

 

דוכן הנשיקות

מה קורה כשמתאהבים באח של החבר הכי טוב? באמצעות עלילה קומית ומקסימה, הכוללת דוכן התרמות מתוק במיוחד, נטפליקס מציגה לנו סרט על התאהבות נערית ועדינה. הסרט מספר על אל, אשר מתאהבת באח הגדול של החבר הכי טוב שלה, מה שגורם לסודות רבים לעלות ולניתוק הקשר בין שני החברים. מבטיחים סוף מתוק.

 

אשמת הכוכבים

סיפור אהבה סוחט דמעות מאת ג'ון גרין, ובו משחקים שיילין וודלי ואנסל אלגורט המרגשים. הסרט מספר על שני צעירים שמתמודדים עם מחלת הסרטן, ומתאהבים בדרך לא שגרתית ומרגשת. זה סרט על התמודדות, כוח האהבה והתהליך הקשה שעוברים החולים במחלה הנוראה. תתכוננו, הסרט לא משאיר עין אחת יבשה.

 

ערים של נייר

גם כאן ג'ון גרין לא חס על הצופים בעוד סיפור מרגש. גרין כתב את הספר "ערים של נייר", שהצליח לרתק אותנו לכל דף, והפך לסרט ב2015 - בכיכובם של נאט וולף וקארה דלווין. סרט שמביא לידי ביטוי כמה תובנות שאנחנו יכולים לראות בעוד מספריו. הסרט מספר על מרגו, נערה שיוצאת במסע נקם נגד האקס שלה, יחד עם השכן שלה, קוונטין. השניים חווים הרפתקאות, מטיילים, צוחקים ועל הדרך גם מתאהבים. אך בבוקר שאחרי הנקמה, מרגו נעלמת ומשאירה מאחור רמזים למקום המצאה. האם קוונטין ימצא את מרגו? תגלו רק אם תראו...

 

ללכת בדרכך

אחד הסרטים שהרשימה הזו לא הייתה שלמה בלעדיו, "ללכת בדרכך". סרט על בחורה בשם לואיזה, אשר מוצאת עבודה בתור מטפלת ומלווה של וויל, בחור צעיר ועשיר, שכתוצאה מתאונה, נשאר על כיסא גלגלים. וויל מדוכא מאיך שחייו התהפכו, ולואיזה מנסה בכל דרך להעלות חיוך על פניו. וכמו בכל הסרטים הרומנטיים, השניים מתאהבים. הסרט מציג אהבה מיוחדת וזוגיות שחזקה יותר מהכל!

 

היומן

קלאסיקה נוספת, ואחרונה לרשימה הזו, שמומלצת במיוחד לצפייה, היא "היומן". סרט רומנטי קלאסי, על אהבה אסורה בין נערה עשירה בשם אלי, לנער עני בשם נוח. הוריה של אלי לא מרוצים מהקשר בין השניים, ובעקבות פרוץ מלחמת העולם השנייה, השניים נפרדים כאשר נוח מתגייס. לאחר שבע שנים השניים נפגשים, אלי כבר מאורסת לגבר אחר אבל לא מצליחה לשכוח מנוח. אם אתם חובבי הז'אנר, הסרט הזה הוא יותר מחובה לצפייה!

 

 

תגובות