פרסי הראזי: דונלד טראמפ זכה בפרס השחקן הגרוע ביותר. צילום: GettyImages ובאדיבות פורום פילם

פרסי הראזי: דונלד טראמפ זכה בפרס השחקן הגרוע ביותר

אמש (ש') התקיים הטקס המושמץ בהוליווד, טקס פרסי הראזי, המהווה משקל נגד לאוסקר בכך שהוא מחלק פרסים על הביצועים הגרועים ביותר בתעשיית הקולנוע בשנה החולפת. הסרט "הולמס & ווטסון" גרף ארבעה תארים ביניהם הסרט הגרוע ביותר, הנשיא דונלד טראמפ על סרט הדוקו בכיכובו. כל הפרטים

מדי שנה נוהג ארגון העיתונאים הזרים בהוליווד לקיים את טקס פטל הזהב (ראזי) בו מכריזים חברי הארגון על הביצועים הקולנועיים שלדעתם בוצעו בצורה הכי מרושלת וגרועה. ואלו ה"זוכים" של השנה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

את תואר "הסרט הגרוע ביותר" לקח הקומדיה "הולמס & ווטסון" בכיכובו של וויל פארל, שנחל כישלון גדול בקופות ובקרב מבקרי הקולנוע. מלבד תואר מפוקפק זה, שעליו הועמדו גם "רובין הוד" ו-"בובה של רצח", זכה הסרט גם בתואר שחקן המשנה הגרוע (ג'ון ס. ריילי), הבימוי הגרוע ביותר (של הבמאי אית'ן כהן) וכן "הולמס & ווטסון" זכה גם בתואר הרימייק הגרוע ביותר. בקטגוריית השחקן הראשי הגרוע זכה לא אחר מאשר נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, על משחקו בסרט הדוקו "מותה של אומה" שגם גילם את עצמו, עוד זכה בפרס שילוב השחקנים הגרוע ביותר על סרטו "פרנהייט 9/11".

 

עוד זוכים בטקס המפוקפק; בקטגוריית השחקנית הגרועה, זכתה מליסה מקארת'י על משחקה ב"בובה של רצח" - אלא שבאירוניה מוחלטת, מקארתי מועמדת הלילה לזכות בפרס האוסקר על ביצועה בסרט "האם אי פעם תסלח לי?". את תואר התסריט הגרוע לקח סרט הארוטיקה "חמישים גוונים של שחרור".

דונלד טראמפ בתור השחקן הגרוע ביותר
דונלד טראמפ בתור השחקן הגרוע ביותר © Mark Wilson/gettyimgaes_IL

ותוך יממה הוליווד עוברת לחלק את פרסים על ההישגים הטובים ביותר, הלילה (ב') יתקיים טקס פרסי האוסקר המדובר. הסרט "הפנתר השחור" של מארוול מועמד ל-7 תארים - ביניהם הישגים על הפסקול, ההפקה והסרט הטוב ביותר. טרם זכייתו הוא רושם הישג נוסף בהיותו סרט גיבורי העל הראשון שמועמד לפרס הסרט הטוב ביותר. מלבד "הפנתר השחור" גם "רפסודיה בוהמית" ו-"כוכב נולד" של ליידי גאגא וברדלי קופר מועמדים בקטגוריה הנחשבת. יחד עם מועמדות נוספת לגאגא על פרס "השחקנית הטובה ביותר" מתייצבות גלן קלוז ומליסה מקארת'י. וגם, מיני גאווה ישראלית - בין המועמדים לסרט הקצר הטוב ביותר נמצא Skin של גיא נתיב ושרון מיימון הישראלים. ובטופ רשימת המועמדים; "רומא" של נטפליקס ו-"המועדפת" כל אחד מהם עם 10 מועמדויות.

מי יקח את הפקס הנחשק הלילה?
מי יקח את הפרס הנחשק הלילה? © צילום: Gettyimages.IL/Handout

 

 
 
תגובות