מאחורי הקלעים: כוכבי "שאזאם" מספרים על הסרט. צילום: באדיבות Tulip Entertainment

מאחורי הקלעים: כוכבי "שאזאם" מספרים על הסרט

סרט גיבורי העל החדש של DC מביא אווירה קלילה ליקום גיבורי העל. הסרט שיגיע בחודש הבא עוקב אחר ילד תמים שקיבל במפתיע כוחות על ובדרך משעשעת הוא לומד איך להיות גיבור על. צפו בהצצה למאחורי הקלעים

הלהיט הקולנועי החדש של DC בכיכובום של זאקרי לוי ואשר אנג'ל מספר על גיבור העל "שאזאם" שכמו מרבית גיבורי העל מבוסס על קומיקס בעל אותו השם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בילי בטסון, ילד יתום שמשוחק על ידי אשר אנג’ל (Asher Angel). בילי מגיע למשפחה אומנת, ככל הנראה לא הראשונה שלו, ומתיידד עם אחד הילדים האחרים במשפחה – ילד שממש, ממש מבין בגיבורי על. במיוחד באמיתיים, בהתחשב בזה שבאטמן וסופרמן קיימים בעולם הזה. את בילי זה לא מעניין ממש, עד שהוא נבחר על ידי כוח עתיק בשם “שהאזאם” לשאת אותו. והכוח הזה הופך אותו לגיבור על. השם הוא ראשי תיבות של דמויות מיתולוגיות שאת הכוחות שלהן מקבל בילי באסטון כשהוא אומר את מילת הקסם: שלמה, הרקולס, אטלס, זאוס, אכילס ומרקורי.

 

כשבילי עוטה את צורת שהאזאם, מגלם אותו זכארי לוי (Zachary Levi) מהסדרה “צ’אק” ומסרטי “ת’ור”. בילי ואחיו המאמץ מנסים לגלות איזה כוחות על יש לו – כי שהאזאם בא בלי חוברת הפעלה. בסוף הטריילר אנחנו רואים גם רמז ראשון לנבל של הסרט, ד”ר ת’דאוס סיואנה, אותו מגלם מארק סטרונג (Mark Strong) מסרטי “קינגסמן”.

הסרט יעלה לאקרנים ב-5 באפריל 2019 בהפצת Tulip Entertainment

 
 
תגובות