יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש מרץ. צילום: באדיבות פורום פילם ו-Tulip Entertainment

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש מרץ

חודש הפורים הגיע ואיתו שלל סרטים, החל מסרטי המשך כמו "דמבו" ו-"הדרקון הראשון שלי 3", דרך סרטי העצמה נשית כמו "קפטן מארוול" ו-"המין החזק" ועד לסרט דרמה ישראלי חדש בכיכובה של צופית גרנט. צאו לסרט

דרמה, אקשן או אולי בכלל אנימציה? חודש מרץ מביא עימו סרטים חדשים ואנחנו ריכזנו עבורכם תשעה בולטים ומעניינים במיוחד - לכם נשאר רק לבחור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קפטן מארוול (7.3)

אולפני מארוול מציגים – "קפטן מארוול", הרפתקה חדשה המתרחשת בשנות ה-90, תקופה שטרם נחשפה ביקום הסינמטי של מארוול. הסרט עוקב אחרי מסעה של קרול דנברס כשהיא הופכת לאחת מהגיבורים החזקים ביותר ביקום. בזמן שמלחמה גלקטית בין שני גזעים חייזרים מגיעה לכדור הארץ, דנברס מוצאת את עצמה וקבוצה קטנה של בני ברית בעין הסערה.

 

המין החזק (7.3)

מגיל צעיר ידעה רות' מה היא רוצה לעשות בחיים, ועבדה קשה בשביל להשיג את זה. ליום הראשון ללימודי משפטים בהרווארד בסתיו 1956 היא מגיעה מוכנה מתמיד – בחורה יהודייה יפה, נחושה וקטנת קומה, אחת מקומץ נשים בכיתה של 500 גברים. מהר מאוד היא מגלה שאישה עורכת דין זה משהו שלא פשוט לאנשים לקבל, לא משנה כמה את מבריקה – אבל אם הסביבה לא מוכנה לקבל אותה, רות' מתכוונת לשנות את הסביבה. יחד עם בעלה התומך, איש משפט בעצמו, ועם לשון חדה ושובבה, רות יוצאת לקרב שישנה את ההיסטוריה… "המין החזק" היא דרמה מעוררת השראה המבוססת על סיפורה האמיתי של אחת הדמויות המעניינות והחזקות ביותר בהיסטוריה המשפטית בארה"ב ובכלל, רות' ביידר גינסבורג, מי שנחשבת עד היום לקול מוביל וליברלי בעולם החוק. בכיכובם של המועמדים לאוסקר פליסיטי ג'ונס וארמי המר, זהו סיפור על אומץ, על שוויון, ועל הכח לשנות את העולם…

 

נעלמים (7.3)

מהבמאי של הסדרה זוכת הפרסים - ״The Killing״ והמפיקים של הסרט זוכה האוסקר: "הסרבן״. מותחן עוצר נשימה בכיכובם של ג׳רארד באטלר ("המטרה הבית הלבן”) ופיטר מולאן ("טריינספוטינג”). על אי בודד, 20 קילומטר מהחוף, שלושה שומרי מגדלור מגיעים לששת השבועות של המשמרת שלהם. כשג׳יימס (ג'רארד באטלר), תומאס (פיטר מולאן), ודונלד (קונור סווינדלס) מתרגלים לחיים על האי, משהו בלתי צפוי עומד להתרחש. בסיור בוקר, הם מגלים בין הסלעים אדם מחוסר הכרה ולידו תיבה נעולה. המאורע הזה ישנה את חייהם לנצח. מאין נסחף אותו אדם ומה יש בתוך התיבה ? למי שייכת התיבה ? מה שיתרחש בהמשך הוא קרב הישרדות, כאשר תאוות בצע וחברות ישחקו לידיים הלא נכונות. על האי המבודד, 3 אנשים ינסו להילחם ולמצוא את הדרך לא להיסחף לאבדון. נעלמים הוא מותחן המבוסס על סיפור אמיתי שהפך לאגדה מסתורית, שתשאיר אותנו במתח ובחוסר ידיעה עד הרגע האחרון.

 

סדקים (14.3)

דרמה ישראלית בכיכובם של צופית גרנט ושמואל וילוז'ני. ביום חגיגי בו אמור עודד, איש אקדמיה ומחקר מדעי בכיר, לקבל פרס יוקרתי הוא מוזמן לחקירה במשטרה. מתברר לו שנועה דוקטורנטית שעבדה אצלו מאשימה אותו בכפייה מינית. בהדרגה הולך וחרב עולמו. לאחר עימות עם נועה הוא מכחיש כי היה קשר רומנטי איתה. אולם ראיות חותכות של המשטרה ויעוץ מעו"ד גורמים לו להודות כי שיקר ואכן היה רומן. מכאן מתחיל חשבון נפש קשה מול אשתו המתלווה אליו בתחנת המשטרה. הפרשה נחשפת בתקשורת במלוא העוצמה והשיימינג ברשתות החברתיות מכה בו. בנו הקטן נחשף לידיעה ודורש מהוריו הסברים. גם חיי המתלוננת נועה קשים היא מתמודדת מול אימה שמנסה לטייח את הסיפור. בתחנת המשטרה מתפוררים חיי המשפחה של עודד הוא מבין כי מציאות חייו לא תחזור להיות כבעבר.

 

הדרקון הראשון שלי 3 (14.3)

הסרט השלישי והחותם בטרילוגיית הדרקון הראשון שלי עטורת הפרסים מבית היוצר של שרק, על הידידות המופלאה בין 'שום שן' הדרקון החברותי ובין 'היקאפ' הויקינג הצעיר. היקאפ, כעת המנהיג של עיר הויקינגים, יצר אוטופיה משותפת של בני אדם ודרקונים. אבל החיים המשותפים ניצבים בפני סכנה נוראית כאשר צייד דרקונים מרשע ומסוכן במיוחד מגלה את מיקום העיר. אנשי, נשות ודרקוני העיר חייבים לעזוב את הבית היחיד שהם מכירים ומתחילים במסע לעולם הנסתר של הדרקונים שנחשב לאגדה. בדרך הם נתקלים בדרקונית אור לבנה וחזקה במיוחד. שום שן מתאהב בה מיד, אבל האם דרקונית האור היא אוייבת או חברה?

 

צ'מפיונס (21.3)

החיים לא כל כך מחייכים אל מרקו. הוא רב עם הבוס, אשתו עזבה אותו, הוא עובר לגור אצל אמו ובלילה הוא נתפס על ידי המשטרה, אחרי שהתנגש בניידת, כשהוא נוהג שיכור. הכאוס נראה מושלם. אבל זה מחמיר. כדי להימלט ממאסר של שנתיים, אין לו ברירה אחרת מאשר למלא את בקשת השופטת: עבודות שירות כמאמן של קבוצה מיוחדת במינה. כשהוא מגיע למגרש הוא מבין למה התכוונה השופטת ב״קבוצה מיוחדת במינה״. סרחיו, פביאן, חזוס, קוג׳נטס (המכונה בפי החברה: ׳הקרציה׳)ֿ בניטו, רומאן, וכל השאר הם כולם אנשים נפלאים עם מוגבלות נפשית. הם לא יודעים למסור כדור, לרוץ יותר ממטר וכל בקשה של מרקו נהפכת לדיון מעמיק שאיש אינו יודע איך יסתיים. אבל הכל משתנה כשמרקו לומד להכיר אותם, אחד אחד והסיפור האישי שלו. עכשיו מרקו יעשה הכל, אפילו במחיר חייו האישיים כדי להוביל את הקבוצה שלו לאליפות ולהוכיח לכולם מי באמת ״נורמלי״.

 

מקס רוז (21.3)

מקס (ג׳רי לואיס), מוזיקאי לשעבר, נפרד מאשתו האהובה קרוב ל-6 עשורים. מקס הינו קשיש חביב, שמסרב לקחת את התרופות שהרופאים רוצים שיקח ולשמוע בעצת בני משפחתו. אף על פי שהקריירה שלו לא הייתה מה שקיווה, מקס תמיד הרגיש כמו מצליחן, כי אשתו אווה, היפה והאלגנטית הייתה לצידו. אך כאשר מקס עובר על חפציה, הוא מגלה פודרייה קטנה שהשתמשה בה במשך שנים שבתוכה מכתב אהבה מבחור אחר. התגלית גורמת לו להאמין כי כל נישואיו וכל חייו נבנו על שקר. לאחר הכעס הראשוני, מקס מחליט שהוא חייב לגלות מי הוא האיש האחר ש״גנב״ את ליבה של אישתו. מקס, בעזרת בנו ונכדתו האהובה, יוצא למסע אשר יוביל אותו אל הלא נודע... זהו סרטו האחרון של ג׳רי לואיס, כוכב הקולנוע האגדי בתפקיד ראשי מזה 2 עשורים.

 

מראות שבורות (28.3)

איך משפיע העבר שלנו על מערכות היחסים שאנחנו בונים? אריאלה (שירה האס) היא נערה שגדלה כמורדת בעל כורחה. אביה גיורא (יפתח קליין), קצין מעוטר בקבע, עוקב אחר כל תנועה שלה ומעניש על כל טעות, קלה כחמורה. הוא מחנך אותה בקשיחות ובעקשנות של מפקד שטעה פעם בקרב, שילם מחיר בחיי אדם ולא מוכן לטעות שוב לעולם. בוקר אחד אריאלה עושה מאחורי גבו שגיאה קשה שמובילה לאסון. הפעם גיורא לא מוכן להעניש אותה, אבל ההרגל שהקנה לה כל השנים, לפיו כל טעות גוררת עונש, חלחל אצלה. אריאלה נדחפת לחפש לעצמה את העונש האולטימטיבי, שיקל על תחושת האשמה וישיב את היציבות לחייה. בדרכה היא מגלה גם את האירוע מעברו של אביה שהפך אותו לחסר מנוחה. האם יצליחו האב ובתו לסלוח לעצמם ולהניח למשקעים מהעבר?

 

דמבו (28.3)

אולפני דיסני והבמאי בעל החזון טים ברטון מציגים את דמבו, הרפתקה חדשה בלייב אקשן שמרחיבה את הסיפור הקלאסי האהוב בו נחגגו השוני הגיוון וערכי המשפחה וחלומות התגשמו אל השמים. בעל הקרקס מקס מדיצ'י (דני דה ויטו) שוכר את שירותיו כוכב העבר הולט פרייר (קולין פארל) ואת ילדיו מילי וג'ו כדי לטפל בפיל תינוק שאזניו הענקיות הופכים אותו למושא ללעג בקרקס. אך כשהם מגלים שדמבו יכול לעוף, הקרקס עושה קאמבק מרהיב ומושך אליו את היזם הכריזמטי וי איי ואנדרוויר (מייקל קיטון), המגייס את הפיל המוזר למיזם הבידור החדש והגדול מהחיים – דרימלנד. דמבו ממריא לגבהים חדשים לצדה של הלוליינית המקסימה והמהממת, קולט מארצ'נט (אווה גרין) – עד שהולט מגלה שמתחת לציפוי הנוצץ, דרימלנד מלא סודות אפלים.

 
 
תגובות