"הדייט המושלם": כל הפרטים על הסרט של נואה סנטינאו. צילום מסך מאינסטגרם

"הדייט המושלם": כל הפרטים על הסרט של נואה סנטינאו

שמו של נואה סנטינאו, מאז "לכל הנערים שאהבתי", כבר הולך הרבה לפניו. כוכבת ''ריברדייל'', קמילה מנדס, וסנטינאו הולכים לככב השנה בסרט "הדייט המושלם" שיעלה בקרוב לנטפליקס. אספנו לכם כמה פרטים על סרט הנוער המדובר של השנה

תאריך יציאה, קאסט השחקנים והעלילה - כל הפרטים והתמונות, על הסרט "הדייט המושלם" שיעלה לנטפליקס, בכיכובם של נואה סנטינאו וקמילה מנדס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הדייט המושלם", אותו יביים הבמאי כריס נלסון ("האקס המת שלי"), יעקוב אחר דמותו של ברוקס (בגילומו של סנטינאו) שעל מנת לחסוך כסף לתקופת הקולג' שלו, הוא יוצר אפליקציית דייטים בה כל משתמש יכול לשלם לו עבור כך שהוא יגלם את דמות 'הבויפרנד המושלם'.

העניינים מתחילים להסתבך בין המסכות שהוא מחליף כל פעם. לאט לאט האישיות האמיתית שלו נחשפת, וזו אולי הדרך שלו לכבוש את ליבה של שלבי (קמילה מנדס), תלמידת תיכון פרטי שמחליטה להשתמש באפליקציה. עוד נספר לכם כי לורה מאראנו ("אלווין והצ'יפמאנקס") תגלם את דמותה של הנערה המקובלת סיליה לייברמן והשחקן המתחיל אודיס גאורגיאדיס יגלם את מרף, החבר של סנטינאו שעוזר לו לתכנת את האפליקציה.

 חברי הקאסט בסוף צילומי הסרט באפריל 2018:סנטינאו, מאראנו, מנדס וגאורגיאדיס

שמו של הסרט היה בהתחלה "The Stand-In" אבל שונה לאחר זמן מה עקב החלטת ההפקה. ואם חשבתם שתצטרכו לחכות עד הקיץ כדי לקבל את מנת הסנטינאו השנתית, אנחנו שמחים לבשר לכם כי מפיקי הסרט התחשבו בכם - וכי הסרט צפוי להגיע לנטפליקס עוד לפני פסח! כן, "הדייט המושלם" יצא בנטפליקס ב-12 באפריל. טריילר רשמי לסרט אמנם אין עדיין, אבל תוכלו להסתפק בתמונות המהממות שחברי הקאסט וההפקה העלו בזמן עשיית הסרט. 

 

 
 
תגובות