יוצרי 'הנוקמים': "הכנסנו לטריילר סצנות שלא קיימות בסרט". צילום: באדיבות פורום פילם

יוצרי 'הנוקמים': "הכנסנו לטריילר סצנות שלא קיימות בסרט"

הטריילר הרשמי לסרט "הנוקמים: סוף המשחק" הצליח להסעיר את המעריצים הנלהבים. אך כעת במאי הסרט, האחים רוסו, מודים כי הם שתלו בטריילר סצנות פיקטיביות שבכלל לא מופיעות בסרט עצמו; "לא רצינו לעשות ספויילרים"

ביום חמישי האחרון הושק הטריילר הרשמי לסרט "הנוקמים סוף המשחק" שעתיד להיות הסרט האחרון בסאגת הנוקמים. תוך פחות משבוע הוא צבר למעלה מ-70 מליון צפיות וגרף עימו התרגשות רבה עקב התוכן הדרמטי והסצנות המרהיבות המספקות הצצה לסרט המדובר. אלא שמתברר שאת חלק מהסצנות שם, כלל לא תזכו לראות בסרט עצמו שיגיע לאקרנים בחודש הבא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זוג האחים אנתוני וג'ו רוסו, שביימו גם את "הנוקמים: מלחמת האינסוף", נבחרו לביים גם את הסרט הבא של הנוקמים. בראיון שסיפקו השבוע למגזין Empire התייחסו לטריילר של הסרט. לדבריהם, הטריילרים של היום מתמקדים בעיקר בשיווק הסרט מאשר בתוכנו, וכשמדובר על סרט כה מצופה כמו "הנוקמים" אמר ג'ו כי "הדבר הכי חשוב עבורנו הוא לשמר את ההפתעות בסרט". לכן, הם העדיפו לתעדף את מטרת הטריילר כך שלא יהיו ספויילרים לצופים, מאשר להפעיל טריקים שיווקים ולחשוף את מה שבאמת קורה בסרט. ג'ו אף שיתף חוויה אישית שלו: "כשהייתי ילד הלכתי לראות את 'מלחמת הכוכבים: האימפריה מכה שנית' ביום בו הוא יצא, וכל כך נהנתי ממנו כי לא ידעתי כלום על מה שאני הולך לראות. אנחנו מנסים לשכפל את החוויה הזו של אי הציפיה גם כאן".

הטריילר לסרט "הנוקמים: סוף המשחק"
 

האחים הסבירו כי החוויה של צפייה בטריילר היא מאוד שונה מחווית צפייה בסרט. "כאשר הצופים רואים את טריילר, הם יודעים להסביר לך מה הולך לקרות בסרט". בהתייחסותם אל הטריילר של "הנוקמים: סוף המשחק" סיפקו האחים רוסו את הסיבה להכנסת הסצנות הפקטיביות; "צריך להיות ממש חכם כדי ליצור טריילר שלא מספק מידע על מהלך הסרט וההתרחשויות בו".

אגב, זהו לא הסרט היחיד שבטריילר שלו מוכנסות סצנות שלא נמצאות בסרט עצמו. יש בתעשיית הקולנוע שלל סרטים שמכניסים סצנות אטרקטיביות במיוחד לטריילר, שעה שהן לא מופיעות בסרט עצמו. האחים רוסו עצמם פעלו באותה שיטה גם ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף", כפי שמציג הסרטון הבא שמדגים אילו סצנות שהיו בטריילר לא הופיעו בסרט הגמור.

 

 

 
תגובות