תגידו להתראות למקרן: סינמה סיטי משיקה מסך קולנוע LED. צילום: רפי דלויה

תגידו להתראות למקרן: סינמה סיטי משיקה מסך קולנוע LED

לראשונה בישראל, חברת סמסונג הקוריאנית וסינמה סיטי חשפו הבוקר (ב') את מסך ה-Onyx החדשני ברזולוציית 4K שמנגד מסכי הקולנוע הקיימים כיום, זה אינו פועל באמצעות מקרן אלא מורכב מ-96 יחידות LED. כמה הוא עלה? ואיפה ניתן לצפות בו?

מכירים את זה שאתם הולכים לראות סרט בקולנוע ולפעמים כשאנשים חולפים על פני המקרן בקצה האולם, הם מסתירים לכולם את המסך? אז חברת סמסונג השיקה מסך שלא מתעזר במקרן ופועל כמסך טלוויזיה עצום. ועוד לא התחלנו לדבר על הסאונד

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ההשקה החגיגית הבוקר התקיימה בסינמה סיטי גלילות, שם הותקן מסך ה-Samsung Onyx אשר מציג צבעוניות ריאליסטית ותמונה אחידה, ללא עיוותים אשר עולה על איכות מסכי הקולנוע הסטנדרטיים. רזולוצייתו 4K של 4,096 על 2,160 פיקסלים. יתרון בולט שלו הוא יכולתו לשמש כמסך בפני עצמו ולא כבד עליו מקרינים את הסרט. עלות הפרויקט המיוחד עומדת על כ-4 מיליון שקלים ומדובר במסך קולנוע ענק שלא ניתן למצוא בכל בית קולנוע בארץ. מנכ"ל הסינמה סיטי אבי אדרי ציין: "אנו נרגשים להיות החלוצים בישראל ומהראשונים באירופה, המעניקים לקהל לקוחותינו את חווית הקולנוע הטובה והמתקדמת ביותר בעולם. המסך הראשון שהותקן בגלילות, הינו סנונית ראשונה של מסכי Onyx LED ,אשר בכוונתנו להתקין באולמות קולנוע נוספים במתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ".

 

בנוסף אליו, הותקנה מערכת סאונד JBL באולם המשולבת עם הטכנולוגיה של סמסונג ויוצרים יחד חווית קול מושלמת ועצמתית. במהלך האירוע הוקרן קטע ההופעה מ-"רפסודיה בוהמית" והיה ניתן להרגיש את הרעידות ש-41 הרמקולים המותקנים באולם יצרו - בהחלט חוויה מהנה.

© צילום: תומר כרמלי

במידה ותהיתם כמה יעלה התענוג, תופתעו לגלות שמחירו זהה למחיר סרט בהקרנה רגילה - 40 ש"ח. כאמור, האולם בו הותקן המסך המיוחד נמצא בסניף סינמה סיטי גלילות ובשנים הקרובות צפוי גם להיות מותקן בשאר סניפי הרשת.

 

 
 
תגובות