יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש אפריל. צילום: באדיבות פורום פילם ו-Tulip Entertainment

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש אפריל

אי אפשר להגיד 'אפריל' מבלי לקשר את 'הנוקמים: סוף המשחק' המצופה שיוצא בסוף החודש. לצידו תוכלו להנות משלל סרטים נוספים בחופשת הפסח; החל מאהבת נעורים ועד לקומדית גיבורי על חדשה ועל הדרך כמה מותחני אימה ודרמות איכותיות. צאו לסרט

במקום להעביר את שבועות החופש אותם תעבירו בבית, למה שלא תצאו לסרט?! הכנו לכם 11 סרטים ששווה לשלם עליהם כרטיס - כל מה שנשאר לכם זה לבחור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בית קברות לחיות (4.4)

בית קברות לחיות, המבוסס על הספר מאת סטיבן קינג, מביא את סיפורו של דוקטור לואיס קריד (ג'ייסון קלארק). אחרי שקריד עובר עם אשתו ריצ'ל (איימי סימץ') ושני ילדיהם מבוסטון לאזור כפרי במיין, הוא מגלה מתחם קבורה מיסתורי מוסתר בעומק היער שליד ביתה החדש של המשפחה. כשטרגדיה מכה בהם, לואיס פונה אל שכנו המוזר, ג'אד קראנדל (ג'ון ליטגאו). מכאן מתחילה להתרחש תגובת שרשרת מסוכנת שגורמת לשחרורו של רוע אדיר ובלתי מובן שאת תוצאותיו אי אפשר לשער.

 

שהאזאם! (4.4)

בכולנו יש גיבור על, צריך רק מעט קסם כדי להוציא אותו. במקרה של בילי באטסון (אנג'ל), נער-אומנה בן 14 בעל חוכמת רחוב, מספיקה צעקה של מילה אחת –שהאזאם! –כדי להפוך אותו לגיבור-על בגודל גבר בוגר, הוא גיבור העל שהאזאם (לוי), וכל זאת התאפשר בזכותו של מכשף זקן. עדיין ילד בליבו –עם גוף חדש כמו של אל –שהאזאם מתענג על הגרסה הבוגרת של עצמו באופן שכל נער מתבגר היה עושה עם כוחות-על חדשים: הוא נהנה איתם! האם הוא יכול לעוף? יש לו ראיית רנטגן? הוא יכול לירות ברקים מהידיים? הוא יכול להבריז מהמבחן במתמטיקה? שהאזאם! בוחן את גבולות היכולות שלו בפזיזות משעשעת של ילד. עם זאת, הוא יצטרך לשלוט בכוחות האלו במהירות כדי לנצח את כוחות הרשע של ד"ר ת'יאודוס סיוואנה (סטרונג).

 

מיסטר לינק (11.4)

הכירו את מיסטר לינק: גובהו 2.5 מטר, משקלו 285 קילוגרם וכל גופו מכוסה בפרווה, אך אל תתנו למראה עיניים להטעות אתכם – הוא היצור הכי מצחיק, מקסים וטוב לב בעולם. מיסטר לינק חי בצפון מערב האוקיינוס השקט, ונמאס לו להיות לבד. הוא מחליט לגייס את שירותיו של מגלה הארצות ליונל פרוסט, במטרה שיוביל אותו במסע לאיתור בני משפחתו האבודים בארץ הפלאות שנגרי-לה. אל הצמד המוזר חוברת אדלינה פורטנייט ההרפתקנית וכך נוצרת משלחת משולשת המסוגלת להתמודד עם כל מכשול שיקרא בדרכם. ביחד יגלו השלושה ש"משפחה" ניתן לפעמים למצוא גם במקומות הכי לא צפויים.

 

אחרי ש… (11.4)

מבוסס על רב המכר ההיסטרי שמכר יותר מ- 1.5 מיליארד עותקים בעולם. טסה נערה צעירה, מגיעה לקולג׳ ומתאהבת כנגד כל הסיכויים בהרדין, החתיך של הקולג׳. היא מבינה שסיפור האהבה הזה הוא לא בשבילה, אבל מהר מאוד היא מפסיקה להתנגד לחיזוריו ומגלה שיש בחייו סוד אפל שיעיב על יחסיהם. שניהם יעברו מסע כדי להבין ולבחון את האהבה שלהם. אחרי הפעם הראשונה החיים לעולם לא יהיו אותו הדבר.

 

בוסית בקטנה (11.4)

בוקר אחד, ימים ספורים בלבד לפני הגשת מצגת גורלית ללקוח החשוב ביותר שלה, מתעוררת אשת העסקים החריפה ג'ורדן סנדרס(הול) בפנטהאוז המפואר שלה, בתור הגרסה שלה עצמה בת ה-13(מרטין). השותפה היחידה לסוד הגדול והמוזר,שכרגע ג'ורדן תקועה בגוף של נערה בתחילת גיל ההתבגרות,היא העוזרת האישית שלה, אשר סובלת ממנה באופן קבוע, אפריל (ריי). אפריל, המנוהלת על ידי ילדה בת 13 מנסה להציל את העסק ברגע שבו הכל עלול להתרסק. "בוסית בקטנה" היא קומדיה ביקורתית על מחיר ההצלחה, הבוחנת מחדש את כוחה של אחיות-גורל, ואת האפשרות לקבל צ'אנס שני ולהצליח – הפעם נכון.

 

סרט לגו 2 (11.4)

"סרט לגו 2" המוערך הוא סרט ההמשך ל"סרט לגו", שזכה בשבחי המבקרים והיה שובר קופות עולמי. הסרט, מאחד את הגיבורים של בריקסבורג בהרפתקת אקשן חדשה, במשימתם להציל את העיר האהובה שלהם. עברו חמש שנים מאז שהכל היה סבבה והאזרחים כעת מתמודדים מול איום ענק חדש: פולשי לגו דופלו מהחלל אשר מחריבים הכול בקצב מהיר יותר משניתן לבנות אותו מחדש. הקרב להביס את הפולשים ולהשיב את ההרמוניה ליקום הלגו ייקח את אמט, לוסי, באטמן והחברים החדשים שלהם לעולמות מרוחקים ונסתרים, כולל גלקסיה המלאה בצמחים אגדיים, דמויות מוזרות, ושירים קליטים חדשים. המסע יבחן את האומץ, היצירתיות ואת מומחיות כישורי הבנייה שלהם, ויחשוף עד כמה הם מיוחדים באמת.

 

רקסי המלך (11.4)

מאז הגעתו לארמון בקינגהאם, רקס חי חיי מותרות. הוא הכלב הראשי בארמון ואפילו עקף 3 מחבריו הקורגיים במאבק על ליבה של המלכה. היהירות שלו יכולה להיות דיי מעצבנת. כאשר הוא גורם לתקרית דיפלומטית במהלך ארוחה רשמית עם נשיא ארצות הברית, הוא במהרה יורד מגדולתו. כאשר הוא נבגד על ידי אחד מחבריו, רקס הופך להיות כלב משוטט ברחובות לונדון. כיצד יוכל להציל את עצמו? באמצעות האהבה, הוא ימצא את הדרך לעמוד בפני הסכנות הגדולות.

 

הלבוי: עלייתה של מלכת הדמים (11.4)

הלבוי, כלוא בין עולמות העל הטבעי וכדור הארץ, יוצא למאבק במכשפה מהעת העתיקה שמתכננת לנקום במין האנושי. מבוסס על קומיקס מאת מייק מינולה.

 

מקוללת (18.04)

סרט אימה מצמרר מהיוצרים של "לזמן את הרוע", "אנאבל" ו-"הנזירה" “הקללה של לה יורונה" – האישה הבוכייה היא אגדת עם לטינית עתיקה, אודות אישה אשר קוללה להיות כלואה לעד בין הגיהינום לגן העדן לאחר שרצחה בהתקף קנאה את ילדיה ומיררה בבכי בזמן שהשליכה את עצמה למימי הנהר. דורות של ילדים פחדו מרוחה של האישה הבוכייה אשר רודפת בצללים ועוקבת אחר ילדים שיחלפו את ילדיה שלה שמתו.

 

הנוקמים: סוף המשחק (25.4)

וכיאה למעמדו, שמרנו את הטוב לסוף! הסרט העשרים ושניים ביקום הקולנועי של מארוול ויהיה המשך ישיר לסרט 'הנוקמים: מלחמת האינסוף' משנת 2018.לאחר שת'אנוס מחק מחצית מכל החיים ביקום, על הנוקמים הנותרים לעשות את כל מה שדרוש כדי לבטל את המעשה של הטיטאן המטורף.

 

הסודות של ג'ואן (25.4)

חייה השקטים והפסטורליים של ג'ואן סטנלי, אישה מבוגרת החיה בכפר סמוך ללונדון, עוברים טלטלה כאשר היא נעצרת לפתע על ידי הבולשת הבריטית. עברה של סטנלי נחשף ועמו תגלית מפתיעה - ג'ואן משמשת כמרגלת סובייטית במשך עשרות שנים.

 
 
 
 
תגובות