מיוחד: ראיון עם כוכבת דיסני סיידי סטנלי מ"קים פוסיבל". צילום: דיסני יח"צ

מיוחד: ראיון עם כוכבת דיסני סיידי סטנלי מ"קים פוסיבל"

רגע לפני יציאת גרסת הלייב-אקשן הקולנועית של קים פוסיבל בערוץ דיסני, תפסנו את הכוכבת העולה בהוליווד, סיידי סטנלי המגלמת את הדמות האייקונית, לשיחה קצרה; על החוויות בצילומים, הקריירה שהתחילה כבר בגיל 5 ועל ביקור אפשרי בישראל

מחר (ה') ישודר בערוץ דיסני הסרט החדש של "קים פוסיבל". מדובר בגרסת לייב-אקשן לסדרת האנימציה האהובה והנוסטלגית. לכבוד עלייתו, קיימנו ראיון מיוחד עם גיבורת הסרט - השחקנית סיידי סטנלי בת ה-17. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את נכנסת לנעליה של קים פוסיבול בגרסת הלייב אקשן החדשה של דיסני. ספרי לנו קצת על הסרט

אז קים פוסיבל היא נערה מתבגרת שמגיעה לשנה הראשונה שלה בתיכון, היא מתמודדת עם כל הבעיות ומשברים של בני נוער כמו חברים חדשים או עתיד אקדמי, במקביל היא מתמודדת עם נבלים שמנסים להשתלט על העולם ולהשמיד אותה. קים פוסיבול היא לוחמת פשע שיחד עם השותף שלה, רון סטופבל (Ron Stoppable) ויחד הם נלחמים. היא גם פוגשת תלמידה חדשה בתיכון והם מפתחות ביניהן מערכת יחסים. וזה סרט מאוד מהנה.

 

איך הייתה החוויה להחיות דמות טלוויזיה כל כך פופולרית וזכורה?

תחושה די מותחת. הייתי מאוד לחוצה לקראת התפקיד, בעיקר בגלל שהיא דמות כה אייקונית ובעלת משמעות להמון אנשים שגדלו על הסדרה שלה. מאוד רציתי בה לעשות בה צדק ושאנשים יאהבו את התפקיד, וזה התפקיד הגדול הראשון בקריירה שלי והרגשתי שניטלה עלי אחריות מאוד גדולה. 

איך הגבת שקיבלת את התפקיד?

מאוד התרגשתי והתלהבתי, אני לא רוצה להיכנס לקלישאות אבל זה באמת חלום שלי שמתגשם, תמיד רציתי להיות שחקנית ודיסני הגשימו לי אותו.

בתור ילדה, היית צופה בסדרה?

הייתי קטנה מדי כשהסדרה שודרה לראשונה בטלוויזיה, אבל אני בהחלט זוכרת את עצמי צופה בשידורים חוזרים של התוכנית. כשקיבלתי את התפקיד, צפיתי בהמון פרקים של הסדרה - אני באמת מעריצה גדולה שלה.

סיידי סטנלי
סיידי סטנלי © צילום: יח"צ דיסני

נכנסת לעולם המשחק כבר בגיל חמש שכיכבת בהפקות תיאטרון, איך ההרגשה להתחיל לשחק בגיל כל כך מוקדם?

באמת התחלתי בגיל מוקדם. אני זוכרת שבתקופת הילדות כבר הייתי משתתפת בהפקות תיאטרון של בית הספר, משם זה המשיך לתפקידים במחזמר בתיאטרון הקהילתי - שם התחילה התשוקה שלי למשחק. עם הזמן התחלתי לצבור ביטחון, ולהגיע לתפקידים יותר גדולים ואז הגעתי ללוס אנג'לס שם קיבלתי את התפקיד לשמו התכנסנו בשיחה הזו. באמת הרגשתי שאני נכנסת לליגה של הגדולים וזה מרגש אותי.

את כוכבת עולה בהוליווד, זהו הפרויקט המרכזי הראשון שלך. לאן את שואפת להגיע?

אני מאוד מתרגשת לדעת לאן העתיד יקח אותי, אני מקווה להמשיך לגדול ולהתפתח בתחום הזה ולהיות אדם יותר טוב ושחקנית יותר טובה. אני מקווה לקבל תפקידים נוספים, לחקור את עצמי ולאתגר את עצמי - שיהיה לי סיפור לנכדים.

 

במהלך הסרט אנחנו רואים אותך קופצת, בועטת ומבצעת פעלולים מורכבים, האם היה שימוש באפקטים?

היו המון שימושים באפקטים מיוחדים, בעיקר עבודות CGI (תמונה שנוצרה על ידי מחשב) שתרמו לויזואליה של הסרט. כשזה נוגע לפעלולים, הייתה המון עבודת עריכה אחרי סיום הצילומים - אבל היו גם חלקים בהם אני ביצעתי את הפעלולים עצמם. למרות שהיו פעלולים מסויימים שהייתי עלולה להיפצע בהם, לכן גם הייתה לי כפילה מאוד מוכשרת שתרמה המון לנראות שלי על המסך.

את רואה את עצמך מגיעה לישראל בעתיד?

אני אשמח לבוא לישראל, אני מסוג האנשים שאוהבים לטייל בעולם ולבקר בכל מקום אפשרי - אז ישראל היא בהחלט מקום שאני מתכוונת לבקר בו.

מה תרצי למסור לקוראינו?

אני מאוד מקווה שתאהבו את הסרט הזה, יש בו מהכל; אקשן, קומדיה רומנטיקה ואני מקווה שתפנימו את המסר שיש לסרט הזה להציע לכם.

© צילום: יח"צ דיסני





 
 
תגובות