מיוחד: ראיון עם כוכב דיסני שון ג'יאמברון מ"קים פוסיבל". צילום: דיסני יח"צ

מיוחד: ראיון עם כוכב דיסני שון ג'יאמברון מ"קים פוסיבל"

לכבוד יציאת גרסת הלייב-אקשן של "קים פוסיבל" ששודרה אמש (ה') בערוץ דיסני, תפסנו לראיון את השחקן הצעיר שון ג'יאמברון המגלם את דמותו של רון סטופבל - שותפה הנאמנה של קים. הוא סיפר לנו העבודה לצד סיידי סנטלי, הרגע בו נודע לו על ליהוקו ועל ביקור אפשרי בישראל

את שון ג'יאמברון בן ה-19 בוודאי תזהו בתור אדם גולדברג מהתוכנית הידועה - "הגולדברגים". שון במהלך הקריירה הצעירה שלו הספיק לקחת חלק בעולם הדיבוב ולשחק במיני סדרות נוער כמו "שעה מכושפת". לכבוד צאתו של הסרט "קים פוסיבל" אמש בדיסני, שם שון מגלם את דמותו של רון סטופבל, קיימנו עימו ראיון על הסרט ועל קריירת המשחק שלו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

ספר לנו על הדמות שאותה אתה מגלם בסרט

אני מגלם את דמותו של רון סטופבל, שהוא השותף והחבר הכי טוב של קים. רון הוא אדם נאמן שאפשר לסמוך עליו ובעיקר אוהב לבלות. קים ורון היו חברים הכי טובים מהגן והם תמיד שומרים אחד על השנייה. הוא דמות מהנה לגלם בזכות הלב הענק שלו.

איך היה לעבוד עם סיידי על הסט?

היה נהדר לעבוד איתה. הפעם הראשונה שנפגשנו הייתה בהקראה של התסריטים, שזה אחד השלבים הסופיים בשלבי האודישנים. בעודנו מקיימים את הדיאלוג שמתי לב שהיא נכנסת בקלות לנעליה של קים, אפילו באודישן עצמו. לא יצא לי ממש לדבר איתה מאז, אבל מתחילת הצילומים התחלתי להכיר אותה והבנתי שהיא אחת הנשים הכי מצחיקות שפגשתי. אנחנו חברים ממש טובים.

© צילום: יח"צ דיסני

איך הייתה החוויה להחיות דמות טלוויזיה כה נעצרת וזכורה?

אני חייב להודות - זה היה די מותח! כשקיבלתי את המייל שהציע לי אודישן לסרט, די נדהמתי - לא יכולתי להאמין שזה קורה באמת. הייתי נוהג לצפות בתוכנית של קים פוסיבול והכרתי את כל הדמויות, אבל בחיים לא תיארתי לעצמי שאני אגלם את רון. כשקיבלתי את התפקיד הייתי מאוד נרגש ולחוץ כי רון הוא דמות מאוד מיוחדת. הבמאים הפכו את החוויה ליותר כיפית ופחות מלחיצה.

בתור ילד, צפית בסדרה? מה הכי אהבת בה?

אכן צפיתי בסדרה בתור ילד. אהבתי את ההומור, אפילו כשהם רבו אחד עם השנייה תמיד קרה משהו משעשע.

איך הגבת כשקיבלת את התפקיד?

זה היה סתם יום רגיל והייתי בבית, אבל כשקיבלתי את השיחה המיוחלת התחלתי לקפוץ מהתרגשות! כל המשפחה שלי הייתה בבית אז חגגנו את הליהוק בארוחת ערב מיוחדת - הייתי סופר נרגש.

 

במהלך הסרט היו מספר פעלולים, איך היה לצלם אותם

לרון יש מערכת יחסים מיוחדת עם פעלולים. הוא לא יהיה הראשון לקפוץ לקרב, אבל בהחלט היו רגעים בהם עפתי על תיק סילון. ללמוד פעלולים כאלה היה ממש מהנה.

האם היה שימוש כלשהו באפקטים מיוחדים?

כן, והם נראים מדהים! האפקט הכי זכור היה עם רופוס העכברוש. הוא העוזר של רון והחבר הכי טוב שלו (אחרי קים כמובן), וזה היה ממש חשוב לבמאים שהוא יראה מציאותי. הם עבדו הרבה על טכניקת הגרפיקה בזכותה יצרו אותו, והוא בהחלט נראה כמו חיה אמיתית בסרט.

האם אתה מתכנן בעתיד לבוא לבקר את המעריצים שלך בישראל?

אני בהחלט אשמח לבקר כאן! לא יצא לי עדיין להגיע לכאן - מה שאומר שאני צריך לבוא לבקר פה.

מה תרצה למסור לקוראי פרוגי?

תודה שקראתם את הראיון הזה! תודה על היותכם מעריצים שלי ואני מקווה שתהנו מהסרט!

 



 
תגובות