רואים את העתיד: הסרטים שגילו מה יקרה בעתיד. צילום מסך מהסרטים

רואים את העתיד: הסרטים שגילו מה יקרה בעתיד

חשבתם פעם מה יקרה בעתיד? למה יהפוך העולם שלנו בעוד מאה, חמש מאות או אלפיים שנה? האם המהפכה הטכנולוגית תתעצם? והאם החייזרים ישלטו כאן, או שאנחנו נעבור לחיות בכוכב אחר?

המון יוצרי סרטים דנו בשאלות על העתיד והוציאו לאור סרטים עתידניים. אספנו לכם את הסרטים הכי טובים - שמתרחשים בעתיד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עולם הזמן

הסרט "עולם הזמן" מתרחש בשנת 2161 ועוסק בפריצת דרך גנטית שמאפשרת לאנשים לחיות לנצח. לכל אדם יש את שעון "זמן החיים" אשר מאפשר לאנשים מגיל 25 לחיות חיי נצח עד שהשעות בשעון מגיעות לאפס. נראה כי הסרט מבוסס על האמרה "זמן שווה כסף", כי השעות שבשעון משמשות ככסף לאנשים לכל דבר - מאוכל ועד בילוי. ג'סטין טימברלייק מככב בתפקיד הראשי בסרט יחד עם אמנדה סיינפריד, מה שהופך את הסרט למומלץ לצפייה עוד יותר!

 

היא

סיפור עם אמירה קומית אך מעט עוקצנית, על אדם שמתאהב במערכת הפעלה, כמו Siri, לאחר שהתגרש מאשתו. חברות רבות עובדות כעת על פיתוח רובוט שישמש כאדם רגיל, מעין עוזרת בית קולית, שתדבר איתנו, תזכיר לנו את המשימות שלנו ותדליק לנו את המזגן, כך שאולי העתיד שמוצג בסרט בעצם לא כל כך רחוק מאיתנו כבר בהווה שלנו.

 

שחקן מספר אחת

בשנה שעברה שיגע אותנו הסרט "שחקן מספר אחת", שהציג עולם שונה ומיוחד- עולם של מציאות מדומה. הסרט מתרחש בשנת 2045, לא רחוק מההווה אבל לא מאוד קרוב, וכבר בהתחלה ניתן לראות שהעולם שם מספק לנו הצצה מרעננת לעתיד - עם אפקטים מדהימים וטריילר מסקרן במיוחד. מי יודע? אולי העולם שלנו באמת ייראה דומה לזה בעוד 26 שנים.

 

מלחמת הכוכבים

סדרת הסרטים המפורסמת בעולם מתרחשת גם היא בעולם עתידני וחדשני, ולכל סרט עלילה שונה ומיוחדת - למרות שאפשר ואף מומלץ לצפות בסרטים לפי סדר יציאתם. מלפני 40 שנה ועד היום, סדרת הסרטים נשארה עדכנית וממשיכה להתחדש - גלאקסיה רחוקה, חייזרים וכוח משונה אלה הם רק חלק קטן. הסרטים כולם מתרחשים בעולם העתידני ונותנים לנו הצצה למה שיכול להתרחש בעוד כמה עשורים...

 

משחקי הרעב

על אדמות אמריקה שנחרבה יושבים שניים עשר מחוזות - והקפיטול, העיר המרכזית ששולטת ביד רמה על כולם. בכל שנה נערכים משחקים אכזריים שמדמים את הריאליטי של ימינו - רק בצורה אגרסיבית וכוחנית יותר. מכל מחוז נבחרים שני מתמודדים, בן ובת, שייצגו את אותו מחוז במשחקי הרעב השנתיים שנועדו להנאת הקפיטול בלבד. המתמודדים צריכים להילחם אחד בשני עד מוות - עד שנשארים אחד או אחת והם המנצחים. הסרט, שמבוסס על ספר מצליח באותו השם מאת סוזן קולינס, מראה לנו את האמת המכוערת של השפעת הריאליטי עלינו - ולמה החברה עלולה להפוך אם נישאר כך.

 

הנוסעים

פעם הרגשתם שהמזל לא כל כך משחק לטובתכם? זה מה שקרה לאורורה, הדמות הראשית בסרט "הנוסעים". אורורה השתתפה בניסוי מלחיץ במיוחד, בו טסה לפלנטה אחרת במרחק 120 שנות אור מכדור הארץ. את הנסיעה היא הייתה אמורה לבלות בתרדמת, אך משהו השתבש ולמרבה הצער קמה מההרדמה שלה 90 שנה לפני היעד. אחרי התייעצות עם רובוט אדם מתוק במיוחד בשם ארתור, היא מחליטה להעיר עוד אחד מיושבי ספינת החלל - ג׳ים. התסכול, המאבק, ההתמודדות והסוף המפתיע הדהימו אותנו לגמרי. ג׳ניפר לורנס האגדית וכריס פראט הכובש בהחלט עושים את העבודה, ומציגים לנו כאן סרט יוצא מן הכלל על העתיד שאולי אפילו נזכה לראות במו עינינו.

 
 
תגובות