״הדייט המושלם״: מרגש ומצחיק אך די קלישאתי. צילום: נטפליקס יח"צ

״הדייט המושלם״: מרגש ומצחיק אך די קלישאתי

ביום שישי האחרון עלה אל נטפליקס הסרט החדש בכיכובו של נואה סנטינאו שכל כך חיכינו לו. על אף היותו די צפוי וקיטשי, הוא שותל בתוכו מסר חשוב לבני הנוער. ביקורת

לאחר שכיכב בסרטים המצליחים ״לכל הנערים שאהבתי״ ו-״סיירה ברג׳ס לוזרית״ שעלו בענקית הסטרימינג ״נטפליקס״, נואה סנטינאו חוזר לככב בסרט הרומנטיקה החדש ״הדייט המושלם״ לצד לורה מרנו (״אוסטין ואלי״) וקמילה מנדס (״ריברדייל״).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט עוקב אחר את סיפורו של ברוקס (נואה), נער שאפתן ועני שחולם להתקבל לאוניברסיטה יוקרתית.  בכדי להשיג כסף להגשמת החלום, הוא יוצא עם סיליה המרדנית והעקשנית (לארה) כדייט מזוייף לנשף, שם הוא פוגש לראשונה את שלבי המקובלת והעשירה (קמילה). דבר זה מביא אותו להמציא אפליקציה בשם ״ממלא המקום״ בה הוא מציע את שירותיו כדייט מזויף אך העניינים מסתבכים כאשר רגשות אמיתיים מתחילים להתערב במשוואה.

 

חייבים להודות שבפועל העלילה די קלישאתית, סיפור אהבה שנרקם לאט בין הדמויות הראשיות, שכביכול שונות מאוד באופי ובמקום שממנו הם מגיעים, מה שגרם לנו לאכזבה. הרגשנו כך בעיקר כי ציפינו לחידוש מסרטיו הקודמים של סנטינאו, שהציגו קו עלילה דומה. אך למרות המינוס בעלילה, חייבים לציין את הפלוס הגדול שהוא קאסט השחקנים. סנטינאו ומרנו מביאים משחק משובח לעיתים מצחיק שמצליח להעביר בצופה מגוון רגשות. בנוסף, הסרט טומן בתוכו מסר חשוב לבני נוער שעוסק בשאלה מרכזית בחיים של מתבגרים, ולפי דעתנו, הוא מאוד רלוונטי בעיקר בעידן הרשתות החברתיות. אלו, לגמרי מתעלים על החסרונות והופכים אותו לסרט פאן לצפייה.

הדייט המושלם
© צילום: נטפליקס יח"צ


לסיכום, ״הדייט המושלם״ הוא לגמרי סרט ששווה לצפות בו. על אף העלילה הקלישאתית והצפויה, מדובר בסרט מהנה, חשוב ומעורר השראה. אם בא לכם להנות, לצחוק ולהתרגש במשך כשעה וחצי, הסרט הזה לגמרי בשבילכם.

הסרט זמין לצפייה בשירות הסטרימינג של נטפליקס

תגובות