חלום שמתגשם: זאק אפרון חוזר ל"היי סקול מיוזיקל". צילום: DISNEY CHANNEL/FRED HAYES באדיבות yes

חלום שמתגשם: זאק אפרון חוזר ל"היי סקול מיוזיקל"

אם התבאסתם כששמעתם את הבשורה על כך שכוכבי "היי סקול מיוזיקל" כבר לא יקחו חלק במחזמר האהוב עלינו, אז יש לנו בשורה משמחת! זאק אפרון חוזר להשתתף ב"היי סקול מיוזיקל" שיצא בקרוב. כל הפרטים

המחזמר המוזיקלי האהוב, "היי סקול מיוזיקל", זכה להצלחה רבה לאחר שלושה סרטים ובקרוב הולך לחזור בסדרת טלוויזיה שנוצרה לאחר 10 שנים! היום (א') נודע כי זאק אפרון במגעים לחזור ולהשתתף בסדרה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

למי שיודע ולמי שלא - "היי סקול מיוזיקל" עקב אחרי קבוצה של תלמידים, שמאחורי כל אחד מהם סיפור אישי אחר. הבולטים ביניהם הם טרוי בולטון (זאק אפרון), קפטן נבחרת הכדורסל והתלמיד המקובל ביותר, גבריאלה מונטז (ונסה אן הדג'נס), תלמידה חכמה במיוחד ובת זוגתו של בולטון ושארפיי אוונס (אשלי טיסדייל), התלמידה המקובלת והעשירה, שמשתתפת במחזות בתי הספר, עם אחיה התאום, ראיין. 

היי סקול מיוזיקל
היי סקול מיוזיקל © באדיבות yes

הסדרה הולכת לעסוק בארין, הבת היחידה בקבוצת הכדורגל שלה, שמתאהבת ב"ילד רע" בשם דרק. העלילה מסתבכת כאשר קמבפל, קפטן הנבחרת ולמעשה בן דודם של שארפיי וריאן, מחליט שהוא מעוניין בארין לעצמו. 

 

למרות הבשורה כי הכוכבים המקוריים של הסרט לא ישתתפו בסדרה של דיסני, כעת נודע כי ככל הנראה, זאק אפרון ישחק בתפקיד קטן בסדרה שמציג משולש כוכבים חדש. בראיון על הסרט החדש שעתיד לצאת בכיכובו, אפרון סיפר כי הוא לא פוסל אפשרות להשתתף בתפקיד קטן: "לגמרי... אני לא רואה למה לא" אמר השחקן והוסיף כי בכלל לא ידע כי הולכת להיות סדרה.

אנחנו לגמרי מתרגשים לראות את הסדרה החדשה ומקווים שאפרון גם יככב בה. אין לדעת, אולי גם ונסה אן הדג'נס תצטרף אליו...

 
תגובות