יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש מאי. צילום: באדיבות פורום פילם ו-Tulip Entertaiment

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש מאי

חודש מאי הגיע ואיתו לא מעט סרטים שאסור לכם לפספס, שתי גרסאות לייב-אקשן שחיכינו להן המון זמן, סיפור חייו של אלטון ג'ון ועוד מספר סרטי קומדיה קלילים. צאו לסרט

חלקכם בתקופת בגרויות, זמן מצוין לנקות את הראש מדי פעם עם סרט וטוב. ואלה שלא, זה הזמן למצוא סיבות להיפגש עם החברים לפני החופש. אספנו לכם את הסרטים הכי שווים שייצאו במהלך חודש מאי, ביניהם הרבה סרטים טובים מאוד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ווילי: מהיר וחייכני (9.5)

סיפור אהבה יוצא דופן שאולי יזכיר לכם קצת את "מכוניות". הכירו את ווילי, מכונית שחולם להתחרות במירוצי מכוניות. אך טעות קטנה שעשה גרמה לו למצוא את עצמו בחוץ. אהובתו נחטפת על ידי הרשע, וזה מוציא ממנו צדדים שלא הכיר בעצמו, וגורם לו לצאת למסע. בסרט מדבב שחר חסון.

 

פוקימון: הבלש פיקאצ'ו (9.5)

קצת אחרי אפליקציית "פוקימון גו", הפוקימון הכי פופולארי, מגיע בסרט חדש. אחרי שהגיע לעולם, הוא נפגש עם ילד שממש מופתע לראות אותו. אבל אתם תראו צדדים בפיקאצ'ו שלעולם לא ראיתם, הוא מגיע עם חלום מאוד לא צפוי - הוא רוצה להיות בלש. בסרט משחקים ריאן ריינולדס, קתרין ניוטון וביל ניי.

 

נוכלות עם סגנון (9.5)

קומדיית גירל פאוור בכיכובן של אן האת'ווי (בין כוכבים) ורבל ווילסון (פיץ' פרפקט). השניים מגלמות שתי נוכלות – אחת שאין לה כסף לשכר דירה והשניה מהמעמד הגבוה. השניים מתחרות זו בזו על ליבו של איש הייטק עשיר כדי לראות מי תוכל לרושש אותו ראשונה. 

 

ג'ון וויק 3 (16.5)

הסרט השלישי בסיפורו של מתנקש העל, שאותו מגלם קיאנו ריבס. כעת, לאחר שהרג את אחד מגילדת המתנקשים הבינלאומית "השולחן הגבוה", כולם רוצים לתפוס אותו. יש על ראשו תג מחיר של 14 מיליון דולר, והרבה מאוד אנשים רוצים להפיל אותו. בין רודפיו המתנקשים והמתנקשות חסרי הרחמים ביותר בעולם.

 

מלחמה פרטית (16.5)

מלחמת האזרחים של סוריה בצד שלא נראה עדיין. סרט מתח אקשן מרתק על כתבת תחקירים מבצעית שמסקרת מלחמות ומבצעים צבאיים, שאפילו איבדה את העין שלה באחד התחקירים שעשתה, מחליטה להיכנס לסוריה. בסוריה מתרחשת מלחמת אזרחים מהאכזריות והארוכות בהיסטוריה, מה שהופך את המסע שלה למעניין במיוחד. בסרט מככבת רוזמונד פייק, ולצדה ג'יימי דורנן, סטנלי טוצ'י וטום הולנדר.

 

אלאדין (23.5)

עיבוד מחודש לסרט דיסני האהוב "אלאדין" משנת 1992. הסרט, בכיכובו של וויל סמית' כג'יני, מספר את סיפורו של נער רחוב שחולם להיות עם הנסיכה. לגמרי במקרה הוא פוגש מין דמות משונה וכחולה בשם ג'יני, שנותן לא את הכלים להגיע לאותה נסיכה וגם להיות לו לחבר.

 

ברייטברן (23.5)

סרט אימה ומדע בדיוני מסתורי על ילד גאון מכוכב אחר שנוחת בכדור הארץ. בטח אתם משערים שהוא הופך להיות גיבור, אבל זה לא בדיוק מה שקורה. הוא מסתורי הרבה יותר, וגורם ללא מעט בעיות. זוג הורים ללא ילדים מנסים לגדל אותו ולחנך אותו, מה שמתברר כמשימה מורכבת הרבה יותר.

 

רוקטמן (30.5)

סרט ביוגרפי על סיפורו של הזמר הגדול אלטון ג'ון. סיפור חייו מגיע לקולנוע, ובגדול. בסרט אתם תראו צדדים שלא הכרתם מאחורי דמותו של הזמר, ותחשפו לסרט מרהיב ביותר. את אלטון ג'ון יגלם טארון אגרטון, ולצידו ישחקו ג'יימי בל, ריצ'רד מדן וברייס דאלאס הווארד.

 

חורשות את הלילה (30.5)

מה יותר חשוב, ללמוד או לבלות? שתי חברות טובות מסיימות תיכון ומבינות דבר אחד - הן לא בילו מספיק בזמן ביחד בתיכון. כדי לפצות על שנים של למידה והזנחה של החברות שלהן, הן מחליטות לצאת ללילה אחד בלתי נשכח, עמוס בחוויות מוזרות. בסרט משחקים ליסה קודרו, ג'ייסון סודייקיס, קייטלין דוור ומולי גורדון.

 
 
תגובות