חדשות הקולנוע: זאין מאליק עושה אלאדין וג'יימס בונד נפצע. צילום: באדיבות yes וצילום מסך מיוטיוב

חדשות הקולנוע: זאין מאליק עושה אלאדין וג'יימס בונד נפצע

כל מה שחם השבוע בעולם הקולנוע; החל מחדשות הוליווד דרך קולנוע ישראלי ועד לטריילרים הכי מעניינים. והשבוע, הסרט החדש של לאנה קונדור, הפציעה במהלך צילומי הסרט החדש של ג'יימס בונד וסרט הנוער 'גם השמש היא כוכב' מגיע לאקרנים. פינה שבועית חדשה

מדור הקולנוע של פרוגי גאה להשיק פינה שובעית חדשה בשם "חדשות הקולנוע", מדי שבוע בימי חמישי נעדכן אתכם בחדשות, בטריילרים ובסרטים הכי מעניינים וחמים בתעשיית הקולנוע. הפינה תכלול ארבע נושאים: הוליווד ניוז, קולנוע ישראלי, שחקנים שחוגגים השבוע יום הולדת והסרטים שעולים השבוע לקולנוע. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'יימס בונד נפצע על סט הצילומים

הצילומים לסרט ה-25 בסדרת ג'יימס בונד בעיצומם בכיכובו של השחקן דניאל קרייג ששיחק את דמותו של הסוכן 007 ב-13 השנים האחרונות. אלא כי בין שלל הפעלולים והתאגרים הפיזיים שמבצע השחקן כיאה לסוכן מיומן, קרייג נפצע במהלך הצילומים ותהליך ההפקה הופסק. "ביום הצילומים האחרון בג'מייקה דניאל קרייג רץ במהלך צילום סצנה" סיפר מקור מקורב להפקה "אלא שברגע מסוים קרייג החליק ונפל בצורה די מביכה וכואבת". המשך הצילומים שתוכננו להיות בלונדון נדחו אך צפויים להימשך בשבועות הקרובים עם החלמתו של קרייג. המון בריאות דניאל!

חוזרות אל המסך

זוכרים את ויקטוריה ג'סטיס מ"ויקטוריס"? אז מסתבר שהיא והקלוגה של נואה סנטינאו, לארה קונדור, מככבות בסרט חדש בשם "לילה קיציי". העלילה מתרחשת בימים האחרונים של הקיץ, כאשר סת' וג'יימסון, שני חברים טובים, מתכננים מסיבת רוק ליילית. אלא שרגע לפני שהלילה מגיע, שניהם נאלצים להתמודד עם בעיות רציניות עם בנות הזוג שלהם. הסרט שטרם ברור עם יעלה בארץ, צפוי להגיע לשירות הסטרימינג של אפל ב-12 ביולי בארה"ב. צפו בטריילר:

זאין מאליק הוא אלאדין?

ביום שישי האחרון שיחרר חבר להקת 1D לשעבר קאבר שלו לסרט החדש של "אלאדין" שצפוי להגיע שבוע הבא לבתי הקולנוע. בקליפ המושקע הוא מבצע יחד עם הזמרת ז'אוויה וורד את השיר "A Whole New World" שיתנגן בכתוביות הסיום של הסרט. הקליפ, שצבר למעלה מ-25 מליון צפיות, ריגש מעריצות של הזמר שחשבו בטעות כי הוא הולך לגלם את דמותו של אלאדין בסרט עצמו. אלא שעל אף חזותו המזרח תיכונית, המעריצות התאכזבו לגלות שבמקומו יגלם את דמותו של אלאדין השחקן מנה מסעוד. אנחנו מחכים בקוצר רוח לסרט.

 

המוסד הישראלי מצחיק מאי פעם

טריילר רשמי יצא לקומדיה הישראלית החדשה שתגיע אלינו בחודש הבא; צחי הלוי הוא סוכן מוסד אשר חובר לסוכנת של ה-CIA בגילומה של אפרת דור, במטרה לעצור ארגון טרור המתכנן להשמיד את העולם עם טלפונים סלולריים. אם ייכשלו במשימה, לא יזכה ראש המוסד להדליק משואה ביום העצמאות בשידור חי בטלוויזיה, דבר שפשוט אסור שיקרה! הסרט יגיע לאקרנים ב-27 ביוני עם סוללת שחקנים ישראלים: צחי הלוי, טל פרידמן, אפרת דור, עדי הימלבלוי, דביר בנדק, שלומי קוריאט, עומר דרור, תומר שרון, גילה אלמגור, ניצן זיצר ועידו מוסרי.

 

 

רמי מאלק

אחלו המון מזל טוב לשחקן רמי מאלק שחגג השבוע 38 אביבים. מאלק זכור בעיקר בתפקידו היוצא הדופן בתור פרדי, סולן להקת קווין בסרט 'רפסודיה בוהמית'. תפקידו זיכה אותו גם בפרסים נחשקים בראשם גלובוס הזהב והאוסקר. שמו האמצעי של השחקן המצליח הוא סעיד והוא ממוצא מצרי, הוא גם כיכב בשלל סדרות וסרטים ביניהם; דמדומים 4, לילה מטורף במוזיאון ומר רובוט.

רמי מאלק
© gettyimges.ILKevin Winter

קייט בלאנשט

עוד חוגגת מאושרת היא השחקנית האוסטרלית קייט בלאנשט שחגגה ביום שלישי את יום ה-50! את הקריירה החילה בשנות ה-20 שלה וממש במקרה, כאשר שהתה במלון במצרים קיבלה הצעה לשחק ניצבת בסרט ומשם השאר היסטוריה. יש בארון הגביעים שלה שלושה פרסי גלובוס הזהב ושני פרסי אוסקר, והיא מוכרת בעיקר מתפקידיה בטרילוגית סרטי שר הטבעות וההוביט ושיחקה גם בסרטים קטנים יותר כמו ת'ור: ראגנרוק, הבית עם השעון המסתורי ואושן 8. 

© צילום: באדיבות Yes
 

גם השמש היא כוכב

הסרט "גם השמש היא כוכב" מספר על סטודנט רומנטיקן בשם דניאל ביי בכיכובו של צ'ארלס מלטון מסדרת הנוער "ריברדייל" ונטשה קינגסלי הפרגמטיסטית, ילידת ג'מייקה אשר נפגשים ומתאהבים במהלך יום אחד ברחבי העיר שהכל יכול לקרות בה, ניו יורק. ניצוצות האהבה בין השניים לא איחרו לבוא וגם כנראה שאולי לעולם הם לא היו נפגשים לולא הגורל שמשחק תפקיד מרכזי בחיינו נתן להם דחיפה קלה. האם הגורל יספיק כדי להפוך את הצעירים הללו מחסרי סיכוי למוצאי שלל רב? זהו סיפור רומנטי ועכשווי על מציאת אהבה כנגד כל הסיכויים. במהלך הסרט 'גם השמש היא כוכב' נשאלת השאלה האם הגורל שלנו ידוע מראש או שהכול תוצאה של אירועים מקריים. הסרט מבוסס על רב המכר 'גם השמש היא כוכב' מאת ניקולה יון.

מעודדות הזהב

מי אמר שרק צעירים יכולים להינות? מרתה (דיאן קיטון) נכנסת לשנות הזהב שלה בלי יותר מידי תוכניות לעתיד. היא מרגישה שהכל כבר מאחוריה, ומה שלפניה לא מזמין במיוחד. עם המחשבה הזו היא מוכרת את כל תכולת ביתה שבניו יורק ועוברת לסן ספרינגס שבג'ורג'יה – קהילת דיור יוקרתית לגיל השלישי. למרות מזג האויר השמשי, המרחבים הפתוחים, המתקנים המפוארים והשכנים הידידותיים קצת יותר מידי, מרתה לא מוצאת את עצמה במקום החדש, עד שיום אחד היא נתקלת במקרה במדי הנבחרת הישנים שלה מהתיכון, ועולה בראשה רעיון – להקים קבוצת מעודדות! 

 
 
תגובות