חדשות הקולנוע: זאק אפרון הופך לרוצח סדרתי. צילום מסך מיוטיוב

חדשות הקולנוע: זאק אפרון הופך לרוצח סדרתי

כוכב 'דמדומים' מקבל תפקיד חדש ומפתיע, הסרט החדש של אלאדין מגיע לקולנוע וזאק אפרון בתקפיד לא צפוי בכלל. מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

ממשיכים עם הפינה שתסכם לכם את כל מה שחם בעולם הקולנוע. בזמן שהייתם עסוקים בלהכין את המדורות, הנה כל מה שקרה השבוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

מדמדומים לבאטמן

בן אפלק כבר הכריז בעבר שהוא יתלה את מדי איש העטלף, והשבוע הוכרז על מחליפו. השחקן רוברט פטינסון הוא זה שיגלם את באטמן. אמנם החוזה עם חברת DC טרם נחתם, אבל פטינסון צפוי לגלם את ברוס ויין בסרט "הבאטמן" שיצא ביוני 2021. ואם רוברט נראה לכם מוכר, זה בגלל העובדה שהוא גילם בסדרת 'דמדומים' את דמותו של אדוארד קולן.

הטייטל החדש של זאק אפרון

אם אתם רגילים לראות את השחקן זאק אפרון בתור נער מתבגר או מציל חתיך, נפתיע אתכם עם הידיעה הבאה. מסתבר שהשחקן ההוליוודי החליט לנסות ז'אנר אחר, ובסרטו החדש שיוצא השבוע הוא מגלם רוצח סדרתי. שמעתם נכון, אפרון יגלם את טד בנדי, רוצח סדרתי אמיתי שהודה ברצח למעלה מ-30 סטודנטים. את סיפורו המזעזע שאת פרטיו לא נפרט לכם כאן, אתם מוזמנים לראות בסרט שעוסק על משפטו של הרוצח. צפו בטריילר:

 

המיניונים חוזרים למסך

המיניונים הצהובים צפוים לחזור למסכי הקולנוע בסרט שני. הסרט צפוי להיקרא "המיונים: עלייתו של הגורו", הגורו הופיע בסוף הסרט הראשון כאשר גנב את הכתר והתכשיטים מסקרלט. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע כבר ביולי 2020.

טריילר אחרון לצעצוע של סיפור

טריילר שני יצא אמש (ד') לסרט הרביעי בסדרת 'צעצוע של סיפור'. עלילתו ממשיכה לעקוב אחר בובת הקאובוי וודי, הוא תמיד היה בטוח במקומו בעולם והאמין שתפקידו המרכזי בחיים הללו הוא לשמור על הילד שהוא בבעלותו בין אם זה אנדי או בוני. אך כאשר בוני מצרפת צעצוע בר מזל חדש לחבורה בשם "פורקי", וודי יוצא למסע הרפתקני יחד עם חברים חדשים וישנים, דרך מסע זה יבין וודי עד כמה גדול עולמנו בעבור צעצוע. צפו בטריילר השני: 

 

 

אוקטביה ספנסר

אחלו המון מזל טוב לשחקנית ההוליוודית שחוגגת השבוע 47 אביבים. פריצתה הייתה בסרט "העזרה" שעליו קיבלה שלל שבחים, היא נבחרה לאחת מ-25 הנשים המצחיקות ביותר של מגזין 'אנטרטיימנט וויקלי'. עוד נספר לכם כי שיחקה גם לצד אביב אלוש שלנו בסרט הבינלאומי הראשון שלו - "הבקתה".

© צילום: באדיבות yes

נעמי קמפבל

מי שעוד חוגגת יום הולדת השבוע היא השחקנית נעמי קמפבל. קפמבל שחגגה אמש (ד') את יום הולדתה ה-49, כיכבה בעשרות סרטי קומדיה. בשנות ה-90 הוכתרה כאחת מדוגמניות העל הגדולות ביותר במסגרת הקבוצה שכונתה "ששת הגדולות". נעמי גם הייתה מעורבת בלא מעט שערוריות, הדוגמא הידועה היא בבנובמבר 2012 כשנפגעה ברגלה כשאלמונים ניסו לשדוד את ארנקה בעת שהותה בפריז וכתוצאה מכך נאלצה להתנייד בכיסא גלגלים.

© צילום מסך מיוטיוב
 

 

אלאדין

עיבוד הלייב אקשן של האנימציה המצוירת 'אלאדין' עולה היום לקולנוע! מדובר בגרסה מרגשת וססגונית אשר מספרת את סיפורו המרגש של נער רחוב מקסים, נסיכה אמיצה ונחושה בשם יסמין וג'יני שייתכן שהוא המפתח לעתידם. בכיכובם של וויל סמית' ומנה מסעוד.

 

ברייטברן

סרט אימה ומדע בדיוני מסתורי על ילד גאון מכוכב אחר שנוחת בכדור הארץ. בטח אתם משערים שהוא הופך להיות גיבור, אבל זה לא בדיוק מה שקורה. הוא מסתורי הרבה יותר, וגורם ללא מעט בעיות. זוג הורים ללא ילדים מנסים לגדל אותו ולחנך אותו, מה שמתברר כמשימה מורכבת הרבה יותר.

 



 
תגובות