צמד חמד: הזוגות הכי מצחיקים מעולם הקולנוע. צילום: באדיבות yes ופורום פילם

צמד חמד: הזוגות הכי מצחיקים מעולם הקולנוע

הם פאוור-קאפל, אי אפשר להפריד ביניהם והכימיה שלהם מביאה רק טוב אל המסך - אספנו לכם מספר זוגות קומיים מעולם הקולנוע שעבדו זה לצד זה על הסט, והתוצאה פשוט קורעת מצחוק.

אומרים שהשניים טובים מן האחד, החלטנו לקחת את המשפט הזה ברצינות והבאנו לכם חמישה זוגות מעולם הקולנוע שהכימיה בינהם לגמרי עושה את הסרט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רחוב ג'אמפ 

נפתח עם זוג הצעירים שבדיוק סיימו קורס שוטרים, מורטון שמידט (ג'ונה היל) וגרג ג'נקו (צ'נינג טייטום) מתגייסים ליחידה משטרתית מיוחדת בה הם מתחזים לתלמידי תיכון על מנת לפענח פרשה מטרידה בקרב בני הנוער, ובסרט השני מתחזים השניים לתלמידי קולג' לאותו סוג מקרה. שמידט הביישן וגרג הפופלרי מתמודדים עם מקרים חברתיים בו הם נאלצים להשתלב בחברה, בדרך הם מוצאים את עצמם מחליפים תפקידים ועושים דברים שלא היו מתארים לעצמם שהיו עושים בחיי התיכון שלהם. הכימיה המעולה בין השניים באה לידי ביטוי בעיקר בעבודת הצוות שלהם כשוטרים, גם אם לפעמים הם לא הכי אחראים שיש - הם עדיין קורעים מצחוק.

 

השמן והרזה

אמנם רובנו טרם נולדנו כשהם היו בשיא הקריירה, אבל סטן לורל ואוליבר הארדי או בשם הידוע "השמן והרזה" היו צמד הקומיקאים מהראשונים שיכבו בסרט קולנוע ומהמוכרים ביותר בעולם. השניים שיחקו זה לצד בשלל סרטי קומדיה בשנות ה-30 של המאה ה-20, וההומור של הצמד התבטא בעיקר בז'אנר הסלפסטיק בו נעשה שימוש בתנועות גופניות כואבות ומרעישות שתוצאותיהן משעשעות. מה שאפיין את השניים היה השוני הפיזי שלהם, האחד שמן ומוביל את המצד והשני רזה וחסר בטחון ובנוסף גם התנהגותם הילדותית והמביכה תרמה לאפיון של המצד המיוחד. לאחרונה גם עלה לאקרנים סרט חדש העוקב אחר מסעם של השניים, צפו בטריילר.

גברים בשחור 

עוד צמד קולנועי שאסור לפספס הם ה"גברים בשחור". סדרת הסרטים בעל אותו שם עוקבת אחר פועלם של סוכני ה-MIB החשאים האחראים על פיקוח של מהגרים לארה"ב מהחלל החיצון, או בקיצור - חייזרים. בסרט הראשון בסדרה, והזכור ביותר, שיצא בשנת 1971 מככבים וויל סמית' וטומי לי ג'ונס בתור זוג סוכנים שמנסים למנוע מחייזר מקק ענקי להשמיד את כדור הארץ. מאז אותו סרט מיתולגי, קיבלה הסדרה עוד שני סרטים ואך מיני סדרה - והשבוע יעלה לאקרנים עיבוד קולנוע נוסף. "גברים בשחור: אינטרנשיונל" הוא הסרט הרביעי בסדרה ויתמקד הפעם בפועלם של הסוכנים בלונדון מול איום קטלני במיוחד; חפרפרת בתוך הארגון עצמו. אל נעליהם של סמית' ולי ג'ונס יכנסו השחקנים כריס המסוורת' (ת'ור) וטסה תומפסון לצד ליאם ניסן ואמה תומפסון שינסו יחדיו להציל את האנושות מאיומי החלל החיצון.

גברים בשחור - הגרסה של שנות ה-70 והגרסה של שנת 2019
גברים בשחור - הגרסה של שנות ה-70 והגרסה של שנת 2019 © צילום: באדיבות Yes ופורום פילם

השכנים של ג'ונס

את החצי מהצמד הזה, אתם מכירים מהבית. גל גדות ושותפה לסט ג'ון האם מככבים בסרט "השכנים של ג'ונס" בתור סוכנים סמויים שעוברים לשכונה חדשה לצד זוג נורמלי בכיכובם של איילה פישר וזאק גאליפנאקיס. זוג הסוכנים, הג'ונסונים, עושים כל שביכולותם כדי לא לעורר את חשדם של שכניהם החדשים ולמנוע מהם לגלות את מטרתם האמיתית במעבר הדירה שלהם. גדות מוכיחה לנו שהיא לא רק וונדר-וומן אמיתית, אלא גם אשת סוד וסוכנת סמויה מיומנת ומוצלחת - וגם זורקת על הדרך כמה מילים בעברית במהלך הסרט.

סוכן וחצי

ונסיים עם אחד השילובים המוצלחים בז'אנר הקומדיה של הקולנוע המודרני - קווין הארט ודה רוק. בקומדיית האקשן "סוכן וחצי" השניים נכנסים למסע בלתי צפוי שכולל יריות, ריגול ואלימות שיכולים להביא למותם בכמות דרכים שקשה למנות ולסכן את העולם החופשי. הכימיה בין השניים מוכיחה את עצמה בסרט הזה כמו גם להיטים אחרים שלהם כמו "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" שרשם הצלחה גם הוא.

 
 

 

תגובות