יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש יוני. צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיימנט, סרטי יונייטד קינג ופורום פילם

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש יוני

חודשי הקיץ כבר כאן ויש לא מעט סרטים לוהטים שאסור לכם לפספס. בין הסרטים תוכלו למצוא סרט המתח מיוצרי "תברח", המשך לסדרת "גברים בשחור" וסרט רביעי ללהיט האנימציה "צעצוע של סיפור". צאו לסרט

בית הספר אוטוטו נגמר וזה בדיוק הזמן לקחת הפסקה מהחיים וליהנות מסרט טוב בקולנוע! תזמינו איזה חבר קרוב, או אפילו עם ההורים, כי יש הרבה סרטים מעולים בדרך אלינו. בחודש הקרוב יצא הסרט הרביעי בסדרת "צעצוע של סיפור" ויחד איתו עוד הרבה סרטים טובים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

מסיבה סוף (6.6)

סרט מתח מיוצרי "תברח" ו-"אמת או חובה". אישה המתבודדת בבית שלה, נחשפת לחבורת צעירים שרק רוצים לקנות שתייה. היא מציעה להם הצעה יותר מורכבת שכוללת כניסה למרתף שלה ושמירה על החוקים שהיא מציבה שלהם. מהר מאוד הם מבינים שהם עשו טעות מאוד גדולה. בסרט מככבים אוקטביה ספנסר, ג'ולייט לואיס, דיאנה סילברס ועוד.

 

תל אביב על האש (6.6)

קשר מיוחד בין כביכול תסריטאי ערבי וקצין בצבא הישראלי. הם יוצרים ברית חשאית בה הקצין עוזר לו לכתוב את התסריט שלו, בתמורה לחומוס ולהשפעה על הסיפור. סרט ישראלי קומי מורכב ומיוחד, בבימויו של סאמח זועבי ובכיכובם של קייס נאשף ויניב ביטון.

 

מבצע שלאגר (6.6)

קצין האו"ם אוסטרי מגיע לגבול ישראל לבנון בזמן הסכם שלום. הוא בונה לעצמו מצב מאוד מסובך שבו גם יש לו אישה שמחכה לו בבית אך גם מאהבת ישראלית ומאהבת לבנונית. בין כל זה הוא מקבל מכתב ממאפיונר שעלול להחריב את כל מה שבנה. הסרט בבימויו של האראלד זיכריץ ובכיכובם של מורן רוזנבלט, מירב פלדמן, תומאס שיטפסיץ וקובי פרג'.

 

נשמה של כלב 2 (6.6)

סי ג'יי נאלצת לעזוב את החווה בה היא גדלה אך ביילי הכלב שלה לא מוכן להשלים עם זה. הוא מציב לעצמו מטרה ברורה - למצוא אותה ולהגן עליה. המשימה חקוקה בו כל כך חזק שהנשמה שלו עוברת בין כמה כלבים. בסופו של דבר, הוא מצליח להגשים את ההבטחה - דרמה מרגשת עם המון מסרים לחיים.

 

השמן והרזה (13.6)

קומדיה משעשעת על צמד קומיקאים מוכרים שמחליטים לצאת לסיבוב הופעות לאחר הרבה שנים. אמנם הקהל מאכזב בהתחלה אבל מהר מאוד אפשר להבין שהסיפור הוא לא מול הקהל, אלא ביניהם. הם ממשיכים להצחיק אחד את השני והסיור שלהם מצליח. ברקע הנשים שלהן מנסות להבין לאן הדברים מתקדמים.

 

גברים בשחור: אינטרנשיונל (13.6)

לאחר שנים שבהם הגברים בשחור מגנים על העולם בפני דמויות רעות, עומד בפניהם איום חדש עולמי וגדול מאי פעם - חפרפרת בתוך הארגון. זהו סרט המשך לסרט גברים בשחור 3 שיצא בשנת 2012. הסרט בבימויו של פ. גארי גריי ובכיכובם של כריס המסוורת', ליאם ניסן וטסה תומפסון.

 

אל תשכחי אותי (13.6)

סרט ישראלי דרמתי על ניל שעובר עליו יום מדהים - מציעים לו להצטרף ללהקה, ותום שעובר עליה יום נוראי - היא מאושפזת בעקבות אנורקיסה, ולא מרוצה מעצמה. הם נפגשים במקרה ונוצר ביניהם חיבור שיגרום לו לנסות להבריח אותה מבית החולים וליצור כאן מערכת יחסים מיוחדת. הרט בבימויו של רם נהרי ובכיכובם של ניתאי גבירץ, מון שביט וכרמל בתו.

 

צעצוע של סיפור 4 (20.6)

לאחר שכל החיים וודי חשב שכל קיומו סובב סביב הילד שאליו הוא שייך, צעצוע חדש מערער את המחשבה שלו. יחד איתו הוא יוצא למסע מטורף שבו הוא יבין כמה דברים חדשים על משמעות קיומו כצעצוע. סרט המשך לאחת מסדרות האנימציה המצליחות בכל הזמנים.

 

אנה (20.6)

אחת המתנקשות הכי גדולות בעולם בהסוואה שלא נראתה כמוה. היא כל כך יפה שאף אחד לא מעלה בדעתו שהיא איכשהו יכול להיות מתנקשת. הסרט בבימויו של לוק בסון (חטופה) ובכיכובם של הלן מירן, קיליאן מרפי, לוק אוונס וסשה לוס.

 

משחק ילדים (20.6)

זוכרים את צ'אקי הבובה הרוצחת? אז 'משחק ילדים' הוא חידוש עכשווי לקלאסיקת האימה משנת 1988, ועוקב אחרי קארן (אוברי פלאזה), אם חד הורית אשר מעניקה לבנה אנדי בובה מסוג "באדי" מבלי להיות מודעת לטבעה המרושע.

 

החיים הסודיים של חיות המחמד 2 (27.6)

סרט המשך לסרט האהוב. מקס הטרייר (פטון אוסוולד) צריך להתמודד עם כמה שינויים, ולא מצליח. הוא מתחיל לפתח חרדה. כלב מבוגר יותר נותן לו הדרכה כיצד לשלוט בחרדה שלו וזה מה שעוזר לו להשתלט על עצמו. גידג'ט הפומראניאנית האמיצה (ג'ני סלייט) מנסה להציל את הצעצוע האהוב על מקס מדירה מלאת חתולים, והארנבון החמוד-משוגע סנובול (קווין הארט) מתחיל לפתח שגעון גדלות לפיו הוא גיבור-על אמיתי.

 

אנאבל 3 (27.6)

בהיותם נחושים למנוע מאנאבל להוביל לעוד כאוס, המומחים לשדים אד ולורין וורן מביאים את הבובה אחוזת השדים למחסן הנעול בביתם, ושמים אותה "בבטחה" מאחורי זכוכית מקודשת ומשתמשים בברכה של כומר. אך לילה מזוויע ומלא בשדים ממתין כאשר אנאבל מעירה רוחות רעות במחסן, וכולן שמות להן מטרה חדשה: הילדה בת העשר של משפחת וורן, ג'ודי, יחד עם חבריה.

 
 
 
תגובות