הן חוזרות: הטריילר הרשמי ל"לשבור את הקרח 2". צילום מסך מיוטיוב

הן חוזרות: הטריילר הרשמי ל"לשבור את הקרח 2"

שש שנים אחרי שכבשו את העולם ושברו קופות, האחיות אנה ואלזה חוזרות יחד עם חברים נוספים לסרט שני. בטריילר המלא והרשמי ששוחרר אחה"צ אנחנו פוגשים שוב את החבורה האהובה, במסעם אל היער העמוק והמסתורי. צפו

התגעגעתם? כי ממש לפני מספר דקות שוחרר הטריילר המלא והרשמי של "לשבור את הקרח 2". פרטי עלילה, תאריך ופוסטר חדש. כל הפרטים

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מפרטי העלילה שנחשפו עד כה ומהטיזר ששוחרר לפני חצי שנה, הסרט יעקוב אחרי מסעם של אנה, אלזה, כריסטוף ואולף עמוק אל תוך היער. זאת בכדי לגלות את האמת המסתורית והעתיקה על הממלכה שלהם - ומהטריילר החדש ניתן להסיק שהולך להיות להן מסע מרגש ולא קל בכלל.

 

קולן של אנה ואלזה בשפת המקור יעשו גם הפעם על ידי קריסטן בל ואידינה מנזל, אך בדיבוב לעברית טרם ברור אם עינת אזולאי ומונה מור יחזרו לדבב את אנה ואלזה בסרט השני. התסריטאית ג'ניפר לי והבמאי כריס באק, שזכו בפרס האוסקר "סרט האנימציה הטוב ביותר" על פועלם בסרט הראשון שיצא ב-2014, צפוים לחזור לביים שניהם את סרט ההמשך. 

בנוסף, שוחרר אמש הפוסטר הראשון הרשמי של אולפני וולט דיסני לסרט החדש שצפוי להגיע לאקרנים ב-22 בנובמבר ובישראל צפוי לעלות כשבועיים לאחר מכן, ב-5 בדצמבר 2019.

הסרט הראשון יצא בשנת 2013 וכבש את בתי הקולנוע ברחבי העולם והפך לשובר קופות עצום שגרף למעלה מ-1.2 מיליארד דולר. איתו גם השיר המפורסם "let it go" שנהיה גם הוא להיט בקרב מעריצי הסרט. כמו כן, השיר נתפס גם כסמל ליציאה מהארון ונתפס כאהוב בקרב הקהילה הגאה - מה שהביא לקונספרציות שאלזה היא בעצם נמשכת לנשים - כך שיהיה מסקרן האם יתייחסו לכך בהמשכו.

תגובות