בשנה הבאה: ספר חדש וסרט פריקוול לסדרת 'משחקי הרעב'. צילום: yes יח"צ

בשנה הבאה: ספר חדש וסרט פריקוול לסדרת 'משחקי הרעב'

סוזן קולינס, המחברת של סדרת ספרי "משחקי הרעב", הכריזה כי היא מתכוונת להוציא ספר רביעי לסדרה שיהווה פריקוול שיתרחש 64 שנים לפני העלילה המקורית של הספרים. חברת ההפצה "Lionsgate" הודיעה כי היא מתכננת לעבוד על סרט המבוסס על הספר העתידי עם הגעתו למדפים. כל הפרטים

התגעגעתם למשחקי הרעב? חמש שנים לאחר הסרט הרביעי בסדרת הסרטים שכבשה את העולם, בשנה הבאה צפויים להגיע ספר ובעקבותו סרט חדש לסדרת הפנטזיה האהובה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

את הספר ששמו טרם נחשף, צפויה קולינס לשחרר למדפים כבר ב-19 במאי 2020. עלילתו צפויה להתרחש 64 שנים לפני העלילה המקורית של הספרים ויתמקדו בימי המרד בריבונות פאנם ובכשלונו. בדבריה על הספר החמישי אמרה הסופרת סוזן קולינס "בספר הזה אני רוצה לחקור את 'מצב הטבע', את מי שאנחנו ומה אנחנו נדרשים לעשות למען ההישרדות של עצמנו".

© צילום מסך מהסרט

חברת ההפצות "Lionsgate" שהייתה אחראית על הפצת ארבעת הסרטים הקודמים בסדרת "משחקי הרעב" הראתה נכונות להפיק גם סרט חמישי שיבוסס על הספר העתידי שקולינס צפויה לפרסם. יו"ר החברה אמר לאחרונה בהצהרה לתקשורת: "כביתם הגאה של סרטי 'משחקי הרעב', אנחנו לא יכולים לחכות לספר הבא של סוזן שיצא לאור" והבטיח כי "אנחנו בקשר עימה לכל אורך תהליך הכתיבה של הספר ואנחנו מצפים לעבוד עימה גם על הסרט".

ומה בדבר קאסט השחקנים האהוב שכיכב בסדרת הסרטים עד כה? שעה שטרם פורסמה העלילה, אין כרגע סימנים בדבר הדמויות שישתתפו בסרט החדש. אך בגלל שמדובר בסרט פריקוול שיתקיים עשרות שנים לפני העלילה הנוכחית, סביר להניח כי ג'ניפר לורנס לא תחזור לגלם את דמותה של 'קטניס אוורדין' כמו גם 'ליאם המסוורת' שגילם את 'גייל הות'רן'. אמנם, פינוי מקומם של השחקנים הוותיקים עשוי להביא שמות חמים יותר כמו למשל נואה סנטינאו או קיי ג'יי אפא לעולם הפוסט אפוקליפטי שיתמודדו במשחקים הקטלניים? רק ניחוש.

תחזור למשחקי הרעב? לא בטוח. ג'ניפר לורנס
תחזור למשחקי הרעב? לא בטוח. ג'ניפר לורנס © gettyimages

 

 
תגובות