פרסי MTV: נואה סנטינאו זכה בפרס "הנשיקה הטובה ביותר". צילום: gettyimges.ILKevin Winter

פרסי MTV: נואה סנטינאו זכה בפרס "הנשיקה הטובה ביותר"

הלילה שודר הטקס ה-27 שערוץ MTV מקיים מדי שנה בו הוא מחלק פרסים לביצועים ולהופעות הכי טובות בקולנוע ובטלוויזיה בשנה החולפת. והשנה; נואה סנטינאו פורץ דרך, 'הנוקמים: סוף המשחק' לקחו את הפרס הגדול של הערב וגם ליידי גאגא הפתעיה עם שתי זכיות. סיקור מלא

את הטקס השנה הנחה השחקן זאקרי לוי שכיכב בסרט הקומדיה "שהאזאם!" באביב האחרון, עליו גם היה מועמד הערב לפרס 'השחקן הקומי הטוב ביותר'. השנה היו 17 פרסים לחלק בשלל קטגוריות, ובנוסף פרס ההוקרה המיוחד שניתן לפי בחירת חבר השופטים של התחרות. את הזוכים בקטגוריות השונות היו אלה הגולשים של אתר MTV בחו"ל שהשפיעו ובחרו את השחקנים, הסרטים והסדרות שלדעתם היו צריכים לזכות בפסל פופקורן הזהב של MTV.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

את הפרס הנחשק והגדול בתחום הקולנוע לקח הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" שיצא במרץ האחרון וסיכם את הסאגה הנוכחית של היקום הקולנועי של מארוול, הוא גבר על "ספיידרמן: ממד העכביש", "אנחנו" ו-"לכל הנערים שאהבתי". בקטגורייה הנחשקת של סדרות הטלוויזיה הייתה זו "משחקי הכס" שלקחה את פרס 'הסדרה הטובה ביותר' - זאת על אף שמעריצים רבים התלוננו כי העונה האחרונה הייתה כושלת מקודמותיה. "משחקי הכס" גברה על "ריברדייל" ו"פה גדול".

זאקרי לוי מנחה את האירוע
זאקרי לוי מנחה את האירוע © צילום: gettyimges.ILKevin Winter

על המשחק הטוב ביותר בקולנוע זכתה ליידי גאגא בסרטה "כוכב נולד" לצד בראדלי קופר, גאגא הייתה מועמדת באותה קטגוריה גם בפרסי האוסקר וגלובוס הזהב - בשניהם הפסידה לאוליביה קולמן וגלן קלוז. בתחום הטלוויזיה זכתה אליזבת מוס על משחקה ב"סיפורה של שפחה", היא עקפה את אמיליה קלארק (חאליסי) על ביצועה ב"משחקי הכס". השחקן רוברט דאוני ג'וניור לקח את פסלון הפופקורן בקטגוריית "הגיבור הטוב ביותר" על תפקידו ב"הנוקמים: סוף המשחק" בתור איירון-מן. המנחה של הערב, זאקרי לוי, הפסיד בקטגוריית 'השחקן הקומי הטוב ביותר' לשחקן דן לוי. עוד קטגוריה הייתה גם "הביצוע הכי מפחיד" בו לקחה השחקנית הוותיקה סנדרה בולוק על משחקה בסרט המתח "קופסת הציפורים" וגברה על לא מעט סרטי אימה בינוניים.

סנדרה בולוק © צילום: gettyimges.ILKevin Winter

ואת הפרס המעניין של הערב "הנשיקה הטובה ביותר" לקחו נואה סנטינאו ולרה קונדור על הנשיקה שלהם בסרט "לכל הנערים שאהבתי", השניים גברו אף על צ'ארלס מלטון וקמילה מנדס ב"ריברדייל". אך סנטינאו לא הסתפק בטייטל הנחשק "המנשק הטוב ביותר", ולקח פסלון נוסף הביתה כשזכה בקטגוריית "ההופעה הכי פורצת דרך" בסרט "לכל הנערים שאהבתי" שהכניס אותו לתודעה הציבורית באופן רשמי.

© צילום: - gettyimges.ILJon Kopaloff

'הקרב הטוב ביותר' הלך לברי לארסון וג'מה צ'אן בסרט "קפטן מארוול" על הרגע המוזיקלי הטוב ביותר לקחה גם ליידי גאגא את הפרס עם ביצוע השיר "Shallow" בסרט "כוכב נולד" וגברה על הביצוע הזכור בהופעת 'Live aid' בסרט "רפסודיה בוהמית. ואת פרס ההוקרה המיוחד של הערב, "פרס הדור", קיבל השחקן דווין ג'ונסון (דה רוק) על פועלו בתחום הקולנוע בשנים האחרונות, את קבלת הפרס ביצע השחקן בכניסה מוזיקלית ומקפיצה במיוחד עם השיר של להקת קווין.

 

השנה חברת נטפליקס רושמת לעצמה הישג אדיר בעונת הפרסים הנוכחית, לאחר שמוקדם יותר השנה זכתה עם סרטה 'רומא', בטקס MTV היו לחברת הסטרימינג לא פחות מ-14 מועמדויות ביניהם המותחן "קופסת הציפורים" וסרט הרומנטיקה "לכל הנערים שאהבתי" ששניהם חזרו עם פרסים.

טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה 2019 ישודר ערוך ומתורגם בשעה 21:00 בערוצי MTV – מיוזיק (75 ביס, 189 בהוט) וב-MTV סדרות (88 בהוט)

 

 
תגובות