חדשות הקולנוע: נואה סנטינאו והארי סטיילס ראש בראש. צילום: Gettyimages.IL

חדשות הקולנוע: נואה סנטינאו והארי סטיילס ראש בראש

כוכבת "ריברדייל" בתפקיד חדש ומפתיע, שתי הקלאסיקות האהובות שמקבלת גרסת לייב-אקשן והסרט החדש בדיבובו של סטפן לגר. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

ריברדייל ומה שמסביב

כוכבת "ריברדייל" לילי ריינהרט (דמותה של בטי קופר) צפויה להפיק ולככב בסרט חדש מבית אולפני "אמזון" בשם "לבבות כימיקלים" (chemical hearts) ובתפקיד הראשי לצידה ישחק אוסטין אייברהמס (מהסדרה אופריה). תאריך יציאת הסרט עוד לא ידוע לנו, אבל הנה מה שכן: הסרט מבוסס על ספר שנקרא "our chemical hearts" שנכתב על ידי קריסטל סאתרלנד. העלילה בסיפור עוקבת אחרי תלמיד תיכון בן 17 בשם הנרי פייג' (אוסטין אייברהמס) שלעולם לא היה מאוהב. הנרי רואה את עצמו כבן אדם רומנטי, אבל סוג האהבה של פעם בחיים שהוא מקווה לה, עוד לא פגשה אותו – או לפחות עדיין לא. במקום זה, הוא שמח להקדיש את כל תשומת הלב שלו לתפקיד עורך עיתון בית הספר. בתחילת שנת הלימודים האחרונה שלו הוא פוגש תלמידה מתוכנית חילופי תלמידים בשם גרייס טאון (ריינהרט) ויודע שהכל עומד להשתנות.

© Matt Winkelmeyer/ Getty Images_IL

מהיר ומצוייר

שעה סרט הספין-אוף "הובס ושואו" צפוי לעלות בבתי הקולנוע בחודש הבא, נראה שעולם "מהיר ועצבני" מקבל מימד נוסף - הפעם בתור סדרת טלוויזיה. נטפליקס השיקה השבוע טיזר ראשון לסדרת אנימציה בשם "Fast & Furious: Spy Racers", סדרת האנימציה תהווה ספין-אוף לסדרת סרטי המכוניות האהובה. היא תעקוב אחר דמותו של טוני טורטו, בן דודו של וין דיזל "דום", כאשר הוא וחבריו מגויסים על ידי סוכנות ממשלתית לחדור אל ליגת מירוצים מובחרת המשרתת חזית לארגון פשע נבזי החפץ בשליטה עולמית.

 

בחזרה לבמה

אחד הסרטים האהובים והזכורים בהיסטוריה, "בחזרה לעתיד" משנת 1985, צפוי לקבל עיבוד חדש לתיאטרון, ולעלות כמחזמר. הפרמיירה תהיה נכון לעכשיו במנצ'סטר במהלך פברואר 2020, חמש שנים מאוחר יותר ממה שתוכנן (הרעיון המקורי היה חגיגות 30 שנים לסרט עם מחזמר). תסריטאי הסרט, בוב גייל, הוא זה שכתב את העיבוד התיאטרלי. גייל סיפר שכבר שנים שהוא מנסה לעשות את הצעד הזה והוא מאוד נרגש. גם השחקנים, ביניהם כריסטופר לויד ששיחק את ד"ר בראון, הצהירו על התרגשותם. המחזמר יופיע במנצ'סטר כשלושה חודשים ואז יעבור ללונדון.

בחזרה לעתיד המקורי
בחזרה לעתיד המקורי © UNIVERSAL באדיבות yes

לא עוצר

בחודש שעבר דיווחנו כי דניאל קרייג נפצע במהלך הצילומים לסרטו החדש "בונד 25" וכתוצאה מכך הופסקו הצילומים. אך נראה שעל אף התאונה הקשה והניתוח בקרסול שעבר, דניאל קרייג ממשיך במרץ את ההכנות והאימונים להמשך הצילומים. העמוד הרשמי של הסרט פרסם השבוע תמונה של השחקן מתאמן באינטנסיביות רבה על אף הגבס ברגלו, תחת הכיתוב "הסוכן 007 דניאל קרייג נותן עבודה במכון לקראת המשך הצילומים בשבוע הבא". זאת רוח ספורט אמיתית!

ראש בראש

תופעת הלייב-אקשנים שתוקפת את מסכי הקולנוע בשנה האחרונה ממשיכה לקחת סרטים נוסטלגים ולהפיח בהם חיים מחדש. השבוע דווח כי הקלאסיקה האהובה של דיסני "בת הים הקטנה" צפויה לקבל גרסת לייב אקשן מצולמת! עוד דווח על ארבעה שחקנים שעל פי השמועות צפוים לגלם את בת הים אריאל ואת הנסיך אריק - והתחרות קשה במיוחד: את דמותה של אריאל צפויות לגלם הזמרת זאנדיה או השחקנית ג'יין לוי, בעוד על דמותו של הנסיך אריק יתחרו השחקן האהוב נואה סנטינאו מול חבר להקת "1D" לשעבר הארי סטיילס. אנחנו כוססים ציפורנים לדעת מי מהארבעה יזכו בתפקידים הנחשקים.

עוד תפקיד לרשימה?
עוד תפקיד לרשימה? © gettyimges.ILPresley Ann

הספייס גירלס חוזרות

ימי התהילה של להקת הבנות המצליחה – "הספייס גירלס" אולי כבר עברו, אבל חברות הלהקה ממשיכות להיות חלק מתרבות הפופ גם היום וממשיכות להופיע ברחבי העולם. להקת הבנות הבריטית שהוקמה בשנות התשעים, טיפסה לראש מצעדי הפזמונים והכפה לאייקון ענק בעולם המוזיקה. הלהקה זכתה לסרט ב-1997 בשם "spice world", ומסתבר סרט נוסף בכיכובן כבר בדרך. הפעם מדובר בסרט אנימציה בדיבובן של חמשת הזמרות המקוריות: ג'רי האליוול (ג'ינג'ר ספייס), אמה בנטון (בייבי ספייס), מלאני צ'יסהולם (ספורטי ספייס), וויקטוריה בקהאם (פוש ספייס). הפסקול בסרט יכלול כמה קלאסיקות של הלהקה וגם חומרים חדשים. אגב, נספר לכם כי הרעיון לסרט היה של חמשת החברות בעצמן.

הרקולס חוזר

עוד להיט שדיסני לא פוסחת עליו עם מכת הלייב-אקשן שלה היא על הסרט של בנו של זאוס, הרקולס. הסרט, שיצא לפני כ-22 שנה, צפוי להתחדש בגרסה מעודכנת, כשההכרזה הרשמית צפויה להגיע באירוע המעריצים הרשמי של דיסני לשנת 2019, ה-D23, שיתקיים ב-23-25 באוגוסט. מי ישחק את הרקולס, אתם שואלים? לפי אותן שמועות יש ארבעה שחקנים שעומדים על הפרק - תיאו ג'יימס, אלכסנדר לודוויג, טרבור דונובן וכריס אוונס.

הרקולס
הרקולס © © Disney Enterprises, Inc. באדיבות yes

 

נכנס לתעשייה

אחרי שהזמר המצליח כבש אותנו עם הלהיטים המקפיצים שלו ועם השיר האחרון והחדש שלו "כפרה". סטפן לגר מוכיח לנו שהוא לא רק מוזיקאי מוכשר, ולקח תפנית בקריירה שלו (שאי אפשר לומר עליה שהיא מפתיעה) אל עולם הקולנוע – בתפקיד דיבוב בסרט חדש. הסרט "אגלי דולס" שצפוי להגיע בחודש הבא לאקרנים יכלול את סטפן בקאסט הדיבוב לעברית שלו, לגר מדבב את דמותו של אגלי דוג, כלבלב מצחיק ודמות מרכזית בסרט. מהעלילה ניתן לצפות להרבה צחוקים, כיף וצבעוניות מדהימה, הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-11.7. אנחנו מאוד מקווים שהזמר ימשיך להרחיב את גבולות הקריירה שלו ושואלים את עצמנו, האם זה אומר שיפרוץ בעתיד גם אל עולם המשחק בתעשיית הקולנוע?

© צילום מסך מהקליפ

קיי ג'י אפא

כוכב "ריברדייל" חוגג השבוע 22! את השחקן הניוזילנדי הצעיר המזוהה בזכות צבע שערו האדמוני ככל הנראה תזהו בתור ארצ'י אנדרוז מהלהיט של נטפליקס "ריברדייל". בנוסף לכך, אפא השתתף בעוד מספר סרטים קטנים כמו "הקיץ האחרון" ואף שיחק בסרט האהוב "נשמה של כלב". אפא היה מעורב בתאונת דרכים קטנה בוונקובר בספטמבר 2017, אבל לא נפגע. החשד היה שאפא נרדם על ההגה אחרי צילומי לילה ארוכים בלילה הקודם. מאחלים לו המשך קריירה מוצלחת!

מזל טוב!
מזל טוב! © gettyimges.ILRich Fury

צעצוע של סיפור 4 (20.6)

לאחר שכל החיים וודי חשב שכל קיומו סובב סביב הילד שאליו הוא שייך, צעצוע חדש מערער את המחשבה שלו. יחד איתו הוא יוצא למסע מטורף שבו הוא יבין כמה דברים חדשים על משמעות קיומו כצעצוע. סרט המשך לאחת מסדרות האנימציה המצליחות בכל הזמנים.

 

אנה (20.6)

אחת המתנקשות הכי גדולות בעולם בהסוואה שלא נראתה כמוה. היא כל כך יפה שאף אחד לא מעלה בדעתו שהיא איכשהו יכול להיות מתנקשת. הסרט בבימויו של לוק בסון (חטופה) ובכיכובם של הלן מירן, קיליאן מרפי, לוק אוונס וסשה לוס.

 

משחק ילדים (20.6)

זוכרים את צ'אקי הבובה הרוצחת? אז 'משחק ילדים' הוא חידוש עכשווי לקלאסיקת האימה משנת 1988, ועוקב אחרי קארן (אוברי פלאזה), אם חד הורית אשר מעניקה לבנה אנדי בובה מסוג "באדי" מבלי להיות מודעת לטבעה המרושע.

 

 

 
תגובות