מה הלאה? כל מה שצפוי לקרות בסרטי מארוול העתידיים. צילום מסך מיוטיוב

מה הלאה? כל מה שצפוי לקרות בסרטי מארוול העתידיים

לכבוד יציאת הכותר הראשון של מארוול מאז 'סוף המשחק', "ספיידרמן: הרחק מהבית", סיכמנו לכם את כל התיאוריות והעובדות שיעזרו לכם להבין איך ייראו סרטי מארוול אחרי סיום הסאגה ב"הנוקמים: סוף המשחק"

זהו זה הרגע הגדול עבר, רבים יסכימו ש'הנוקמים: סוף המשחק' היה הסוף המשמעותי ביותר בהיסטוריית הנוקמים. אבל יש עתיד גם אחרי סוף המשחק - לפי דבריו של קווין פייגי, נשיא אופלני מארוול, צפויים לנו עוד 20 סרטים לפחות! אז מה הם הסרטים האלו? מי ישחק בהם? מה תהיה העלילה שלהם? את כל המידע הזה סיכמנו כאן עבורכם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ספיידרמן

נתחיל מהסרט הראשון שעולה השבוע לאקרנים - "ספיידרמן: הרחק מהבית". כבר בטיזר הראשון לסרט פגשנו את מיסטירו ששמו האמיתי קווינטן בק, אותו מגלם ג'ייק ג'ילנהול. אלה מכם שקראו את הקומיקס ידעו שמיסטיריו הוא אחד מהרשעים הידועים ביותר של ספיידרמן אבל לא בזה נתרכז, אלא במשפט שניק פיורי אומר. הוא מסביר שבק הוא לא מהיקום שלהם אלא מיקום מקביל ושהנקישה של תאנוס פתחה קרע בין היקומים. במידה והתרחשו עוד קרעים כאלה יהיה אפשר בקלות לשלב בין דמויות מכל מיני סרטים. דוגמה אחת יכולה להיות האקס מן, שבגלל הנקישה מצאו את עצמם ביקום הרגיל של מארוול ויוכלו להתאחד עם שאר הגיבורים. ככה שבהנחה ופתיחה אל יקומים שונים האפשרויות הן בהחלט בלתי נגמרות ויהיה מעניין לראות לאיזה כיוון מארוול יקחו את זה.

© צילום: באדיבות פורום פילם

שומרי הגלקסיה

בנוסף, בשנה הבאה אמור להתחיל להצטלם סרט ההמשך בסדרת סרטי שומרי הגלאקסיה שבו נראה את שובם של מנטיס, דראקס, פיטר קוויל, רוקט, גרוט וכנראה שגם ת'ור. לאחר אירועי סוף המשחק גורלה של גאמורה עדיין לא ידוע, אבל אנחנו רק יכולים לקוות שהעניינים יסתדרו ולא יגמרו בלב שבור של פיטר. בסוף הסרט הקודם קיבלנו טיזר לדמות חדשה שכנראה תשמש כנוול בסרט, אדם וורלוק. בקומיקס אדם וורלוק נחשב לאחת הדמויות החזקות ביותר, הוא הבעלים של אחת מאבני האינסוף ואף לקח חלק חשוב מאוד בקומיקס "מלחמת האינסוף" שהיה מקור ההשראה לסרט, ומי יודע אולי אפילו ייצטרף לחבורה בהמשך.

© צילום: yes

האלמנה השחורה

חשבתם שלא תראו יותר את האלמנה השחורה? טעיתם. בימים אלו מצולם סרט הסולו של נטשה רומנוף שחיכינו לו כל כך הרבה זמן. הסרט כאמור יעקוב אחר תחילת חייה של נטשה בברית המועצות ומחוצה לה, יציג לנו איך היו נראים החיים שלה שם ואולי גם סוף סוף את המשימה בבודפשט. אחרי כל השנים האלו והאירועים שקרו במהלך סוף המשחק הגיע הזמן שנכיר את הסיפור האמיתי של האלמנה השחורה. 

© צילום: yes

סרט המשך נוספים

שני סרטי המשך שייצאו בעתיד הקרוב הם דוקטור סטריינג' והפנתר השחור, אנחנו עוד לא יודעים שום פרטים על התסריט והעלילה אבל אנחנו יכולים לנחש שבסרט הבא של סטריינג' נראה אותו מנסה לעצור את מורדו שמסתובב חופשי ומנסה להשמיד את כל המכשפים שיש בכדי שהוא ישאר האחרון. בקשר לפנתר השחור 2, אין עוד קצה חוט לעלילה אבל הבמאי ריאן קוגלר אמר שהם בשלב כתיבת התסריט ושנקבל חדשות בנושא רק כאשר הכל יהיה מושלם. אל הרשימה הזאת מצטרף סרט נוסף שנמצא עכשיו בשלבים ראשוניים שבו יככב הגיבור שאנג צ'י, גיבור אסייאתי שמתמחה באומנויות לחימה. פרטי התסריט עדיין לא ידועים אך לפי מידע מודלף הסרט יתחיל צילומים עוד השנה באוסטרליה ובו שאנג צ'י יילחם במנדרין האמיתי.

הפנתר השחור
 © צילום: באדיבות גלובוס מקס

הנוקמים הצעירים?

עוד כיוון שבו מארוול יכולים ללכת הוא להקים את קבוצת הנוקמים הצעירים, אחרי הכל כבר פגשנו חצי מהם בסרטים האחרונים בינהם: קאסי לאנג, ביתו של אנט מאן שבקומיקס הופכת לגיבורת על בשם סטאטור, ליילה ברטון הבת של הוקאיי אשר הופכת בקומיקס להוקאיי הבא וקוראת לעצמה קייט בישהופ, מוניקה ראמבו שהופכת לגיבורת על בשם פוטון ואולי נוכל גם לראות את מורגן סטארק (שאותה משחקת קאתרין לאנגפורד אך בגלל בעיות עלילה הסצנה שלה לא נכנסה בסוף לסרט הנוקמים: סוף המשחק.) משתמשת בחליפות של אבא שלה טוני סטארק ויוצאת להציל את העולם עם כל  החבורה. בין חברי הקבוצה בקומיקס יש את הדמויות האלקלינג וויקאן שנמצאים במערכת זוגיות הומו-סקסואלית ויוכלו להיות הזוג ההומוסקסואלי הראשון בסרטים של מארוול.

לסיכום, אנחנו יודעים די מעט על מה מארוול מתכננים לנו אבל אנחנו למדנו לסמוך עליהם לאורך השנים ואנחנו בטוחים שהם לא יאכזבו אותנו.

 

 
תגובות