חדשות הקולנוע: סרט המשך לצעצוע של סיפור 4?. צילום: Disney באדיבות yes

חדשות הקולנוע: סרט המשך לצעצוע של סיפור 4?

סטוקר על הסט של ג'יימס בונד, מספר סרטים אהובים שצפויים לקבל סרטי המשך, האקט המרגש של דיסני והתעשייה הישראלית משיקה. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הנוקמים חוזרים

התגעגעתם לגיבורי העל האהובים? השמועות נכונות והרשת כבר גועשת. הסרט הגדול של השנה 'הנוקמים: סוף המשחק' חוזר! בגרסה המחודשת ההקרנה תיפתח בברכה מיוחדת מאת במאי הסרט אנתוני רוסו, ולאחר הקרדיטים תוקרן סצנה מ'הנוקמים סוף המשחק' אשר לא נראתה מעולם וכן הצצה ראשונה לסצנה מתוך הסרט החדש 'ספיידרמן: רחוק מהבית'. לדבריו של קווין פייגי, נשיא אולפני מארוול: "אם תישארו ותצפו בסרט המחודש עד סופו, אחרי הקרדיטים תחכה לכם סצנה שנמחקה מהסרט, מחווה קטנה למעריצים ועוד כמה הפתעות". הגרסה המורחבת תגיע לבתי קולנוע נבחרים ממחר, 28.6.

© באדיבות פורום פילם

הסטוקר של ג'יימס בונד

גבר בן 49 בסופ"ש האחרון באנגליה כאשר לטענת המשטרה צילם בחשאי את תהליך ההפקה של "בונד 25". הסרט החדש בכיכובו של ג'יימס בונד, שרק עכשיו חזר מהחלמה לאחר הפציעה הקשה, מצולם בין היתר באולפנים בעיירה בשם בקינגהאמשייר. החשוד שצפוי לעמוד לדין במהלך הימים הקרובים החביא מצלמת וידיאו בשירותי הנשים בסט הצילומים - ככל הנראה על מנת לצלם באופן לא חוקי את הנעשה ולהדליף חלקים מהסרט לאינטרנט. אבל אל דאגה, כי ההפקה כבר ספקה השבוע תמונה ראשונה של בונד מהסט

החדש של דיסני

חברת פיקסאר הביאה מספר סרטים מאוד מצליחים בשנה האחרונה, ביניהם "משפחת סופר על 2", ששבר שיא לסרט האנימציה עם שבוע הפתיחה הכי רווחי בכל הזמנים, ו-"צעצוע של סיפור 4" שזוכה להצלחה רבה וביקורות מאוד חיוביות. החברה לא עוצרת ומתכוונת להוציא עוד שני סרטי אנימציה בשנה הקרובה. שוחררה כבר הצצה לאחד מהם, "קדימה", וכעת אנחנו נחשפים לשני. השם שלו הוא "נשמה", הבמאי הוא פיט דוקטר ("הקול בראש", "צעצוע של סיפור" ועוד), והסרט יתרחש בניו יורק, בעולם קוסמי, מיוחד וחדש. הערכים העיקריים שיובילו את הסרט הוא "מה גורם לאדם להיות עצמו? מה מקור האישיות של אנשים?". אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

מטריקס 4?!

בשורה טובה לכל מעריצי סדרת הסרטים האהובה - "המטריקס". סרט רביעי עומד להגיע מוקדם מהרגיל, בהפקת האחים וורנר. לפי שמועות, קיאנו ריבס מסיים את תפקידו בסדרה ויוחלף על ידי השחקן מייקל בי. ג'ורדן (הפנתר השחור). הסרט, בבימויו של זאק פן, צפוי להגיע בשנת 2020.

© צילום: yes יח"צ

הנוקמת

כל מי שראה את "הנוקמים: סוף המשחק" בטח נחשף לשחקנית בת ה-7, לקסי ראבה, שמגלמת את בתו של טוני סטארק. אחד המשפטים הזכורים ביותר מהסרט הוא "אני אוהבת אותך 3000", שהוא אומרת לו. הרבה מאוד מעריצים מכל העולם יוצאים נגדה בטענות שהן בכלל לא בשליטתה, כמו העובדה ש-"ironheart" לא שולב בסרט. הודעות בסגנון מציפות את החשבון שלה, עד כדי כך שאמא שלה, שמנהלת את חשבון האינסטגרם שלה, הפיצה סרטון שמבקש להפסיק לשלוח הודעות פוגעניות. מאז שהועלה הסרטון, מעריצים עוזרים לה לדווח על כל התגובות ולנקות את הפוסטים שלה.

המתאבדים חוזרים

לפי מידע שהודלף מאולפני הצילום, "יחידת המתאבדים 2" בבימויו של ג'יימס גאן תתחיל את הצילומים כבר ב-23 לספטמבר באטלנטה. עוד נמסר כי תאריך הסיום המשוער הוא ינואר 2020, תאריך מאוד רחוק מהתאריך שהובטח לנו שבו יצא הסרט שהוא אוגוסט 2021. אם כן, זה אומר שאולפני "האחים וורנר" ישמרו את הסרט להרבה זמן וישאירו אותנו במתח, או שהם יקדימו את השחרור של הסרט. ג'יימס גאן ידוע כבמאי שעובד מהר מאוד ויכול לזרז את ההפקה, אחד המוטיבים שלו לזירוז ההפקה היא כנראה שגאן רוצה לסיים את הסרט כמה שיותר מהר בכדי שיוכל לתת את הסוף הראוי לסדרת סרטי "שומרי הגאלקסיה" של "מארוול" שאותה חזר לביים.

© צילום: yes יח"צ

הסוף של וודי וחבריו?

חשבתם שאחרי "צעצוע של סיפור 4" הכל נגמר? אז כנראה שלא. טים אלן, השחקן שמדובב את באז מסר בראיון בסוף השבוע הזה כי הוא לא בטוח שהסרט הזה הוא האחרון. "אני לא יכול לספר על זה. יש אפשרות ממש קטנה שזה לא הסוף, אם כבר אז אולי חלק מעולם שהוא הרבה יותר גדול". טים הוסיף והשווה לכך את כל היקום הקולנועי של 'מארוול': "זה מזכיר לי את הסרטים של 'הנוקמים', אין שם רק את הסיפורים של דמויות באותה עלילה, אלא כל העולם נהיה גדול יותר". אנחנו יכולים להבין שלפי דבריו נוכל לצפות לסרטים או תוכניות עם הדמויות האהובות עלינו ביקום חדש שלא ראינו לפני.

צעצוע של ריגוש

דיסני ידועים ביכולותיהם לרגש ולתת השראה לצופים שלהם, אבל הפעם הם עשו זו בדרך שונה שנגעה בהרבה אנשים מהעולם ומהארץ. בסרט "צעצוע של סיפור 4" הייתה סצנה בה הופיע ילד קטן עם שתל "שבלול" (התקן אלקטרוני המאפשר לחירשים וכבדי שמיעה לשמוע יותר טוב) וילדים כבדי שמיעה בכל העולם זכו לייצוג. עדי בת השבע צפתה השבוע בסרט ולא יכלה להסוות את ההתרגשות "חשוב שהיו בסרטים ילדים עם מכשיר שמיעה ושתל כי יש ילדים כאלה גם במציאות. אני היחידה בגן עם מכשיר שמיעה ועכשיו הילדים בגן יבינו שזה לא כל כך נורא להיות חירש".  אין ספק שעוד ייצוגים כאלה צריכים להיות גם בסרטים אחרים ואנחנו מקווים שנראה עוד מהם בהמשך.

אלטון ג'ון מול עצמו

עם השיר החדש ללייב אקשן המדובר "מלך האריות" הזמר והיוצר אלטון ג'ון עלול להתחרות נגד עצמו בתחרות פרסי האוסקר השנה בקטגורית השיר המקורי הטוב ביותר. ג'ון כבר הפך למתמודד מוקדם בתחרות עם השיר "im gonna love me again" שכתב יחד עם ברני טופין, השיר סוגר את הסרט "רוקטמן" שמציג את סיפור חייו של הזמר. לא מזמן נודע לנו שהוא והכותב טים רייס, כן חיברו שיר מקורי לסרט החידוש שבדרך תחת הכותרת "לעולם לא מאוחר מיד" (never too late). אם ג'ון כן יתחרה נגד עצמו בטקסי האוסקר השנה, זו לא תהיה הפעם הראשונה. גם בשנת 1995, הוא ורייס לא רק זכו בפרס האוסקר, אלא היו להם שלוש מתוך חמש מועמדויות אל הפרס באותה השנה. מה שעוד לא ברור לנו היא השאלה הנותרת – האם הזמרת ביונסה (שמדבבת את דמותה של נלה בסרט) תתחרה גם היא על המועמדות לפרס?

הפאדיחה של סוני

עם כל יציאת סרט יגיעו הפרסומות, אבל במקרה של "ספיידרמן: הרחק מהבית" זה לא הלך כל כך חלק. לפני יומיים פרסם סמואל ל. ג'קסון (השחקן שמשחק את ניק פיורי) תמונה בחשבון האינסטגרם שלו. במבט ראשון הכל נראה רגיל ונורמטיבי אבל כשמביטים שוב בשני הפוסטרים ניתן להבחין שרטיית העין של ניק פיורי קפצה מעין אחת לשנייה, וזה קצת מוזר בהתחשב בעובדה שהוא עיוור רק בעין שמאל. אפילו ג'קסון בעצמו היה נסער, וכתב מילים שעדיף שלא נתרגם. התברר כי מדובר בטעות פוטושופ פשוטה, כשהעורך סיבב את דמותו של פיורי ואיתה סובב את הרטייה. ננסה לא לדמיין את הנזיפות שקיבל בפגישה עם המנהלים...

התעשייה הישראלית חוגגת

עשור לאחר שיצא לאקרנים הסרט הקצר "המוסד הסגור" של היוצר אלון גור אריה והפך לסרט פולחן שסחף אחריו קהל של אלפי מעריצים, עכשיו יוצא הסרט החדש באורך מלא, "המוסד", אשר עלילתו מלווה את ארגון המוסד הישראלי. השחקן צחי הלוי הוא סוכן מוסד אשר חובר לסוכנת של ה-CIA בגילומה של אפרת דור, במטרה לעצור ארגון טרור המתכנן להשמיד את העולם עם טלפונים סלולריים. לצד הלוי צעדו על השטיח האדום בפרמיירה שנערכה בסינמה סיטי גלילות השבוע היו טל פרידמן שהגיע לראשונה בהרכב משפחתי מלא, דביר בנדק, ההריונית עדי הימלבלוי, עומר דרור וזוגתו מיכל פרס, שלומי קוריאט, גילה אלמגור, מיטל דוהן, שירן סנדל, עידו מוסרי ואחיו טל מוסרי שהגיע לפרגן.

© צילום: רפי דלויה
 

החיים הסודיים של חיות המחמד 2 

סרט המשך לסרט האהוב. מקס הטרייר (פטון אוסוולד) צריך להתמודד עם כמה שינויים, ולא מצליח. הוא מתחיל לפתח חרדה. כלב מבוגר יותר נותן לו הדרכה כיצד לשלוט בחרדה שלו וזה מה שעוזר לו להשתלט על עצמו. גידג'ט הפומראניאנית האמיצה (ג'ני סלייט) מנסה להציל את הצעצוע האהוב על מקס מדירה מלאת חתולים, והארנבון החמוד-משוגע סנובול (קווין הארט) מתחיל לפתח שגעון גדלות לפיו הוא גיבור-על אמיתי.

 
 
תגובות