מוכנים? הסרט החדש של נואה סנטינאו ואריאנה גרנדה. צילום: gettyimges.ILJon Kopaloff וצילום מסך מאינסטגרם

מוכנים? הסרט החדש של נואה סנטינאו ואריאנה גרנדה

העיבוד החדש ללהיט הטלוויזיוני משנות ה-70 "המלאכיות של צ'רלי" קיבל היום טריילר ראשון. לצד הכוכבות הראשיות האהובות, מצאנו מספר שמות לא פחות לוהטים שלקחו חלק בסרט - אראינה גרנדה עם סינגל חדש ונואה סנטינאו בתור חנון?

הטריילר הראשון של העיבוד המחודש לסדרת הטלוויזיה והסרט "המלאכיות של צ'רלי" עלה בשעה האחרונה לרשת. בין הכוכבות הראשיות של הסרט מצאנו כמה שמות לא פחות לוהטים שיקחו חלק בהפקה, שירה ומשחק של הסרט המפורסם שצפוי להגיע לאקרנים כבר בנובמבר הקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמנם הכוכובות האמיתיות של העיבוד החדש לסרט "המלאכיות של צ'רלי" הן קריסטין סטיוארט, נעמי סקוט ואלה בלינסקה. שלושתן תגלמנה בתפקידים ראשיים את "המלאכיות של צ'רלי", צוות לחימה מוביל מני רבים ברחבי העולם שנמצאים תחת סוכנות בולשות. במאית ומפיקת הסרט, השחקנית אליזבת' בנקס, תגלם את הגרסה הנשית של דמותו של בוזלי - העוזר של השלישייה. 

 

עוד שמות מוכרים שמככבים בטריילר הן שלושת הזמרות מיילי סיירוס, לנה דל ריי ואריאנה גרנדה. השלושה יעבדו על הפסקול של הסרט והן אלה שיבצעו את שיר הנושא שלו שטעימה קטנה ממנו אפשר לשמוע כבר בטריילר. עוד שם אהוב שיצטרף לקאסט הוא כוכב הנוער נואה סנטינאו שיגלם את דמותו של לנגסטון בסרט. עפ"י העלילה, לגנסטון הוא חברה הטוב של אלנה (דמותה של נעמי סקוט) והוא אף עשוי לעזור לשלישיית הלוחמות במהלך משימותיהן. קריסטין סטיוארט אף מכנה אותו בטריילר "חנון חתיך", אנחנו אימצנו.

מתוך הטריילר
מתוך הטריילר © צילום מסך מיוטיוב

 

תגובות