חדשות הקולנוע: הדרך היצרתית בה ספיידרמן שותה דרך המסכה. צילום מסך מטוויטר

חדשות הקולנוע: הדרך היצרתית בה ספיידרמן שותה דרך המסכה

סופרמן הופך לשרלוק הולמס, התפקיד החדש של הארי סטיילס וסרט ההמשך שכולם חיכו לו. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

לונדון, צילומים בלונדון

סרטו ה-25 במספר של סדרת סרטי ג'יימס בונד כבר צולם חלקו בג'מייקה, בבקינגהמשייר אנגליה, ועכשיו ההפקה עברה לצלם בבירת אנגליה. חשבון הטוויטר הרשמי של ג'יימס בונד כתב ביום ראשון כי הסרט (עדיין ללא שם רשמי) החדש של מרגל 007 העביר את צילומיו לעיר לונדון. הפקת סרט המרגלים, הוכרזה כבר באפריל השנה וישחקו בה גם רמי מאלק, לשאנה לינץ', ואנה דה ארמס לצד דניאל קרייג, תחת בימויו של קארי פוקונאגה. אנחנו כבר ממש מצפים לסרט שאומנם עדיין לא פורסמה (או הוחלטה) הכותרת שלו, אבל צפוי לצאת באפריל 2020 (נכון לארה"ב). 

סופר-שרלוק? 

השחקן הנרי קאביל לוהק רשמית לתפקיד דמות הבלש המפורסם שרלוק הולמס בסרט חדש. הסרט הוא עיבוד לסדרת ספרים של ננסי ספרינגטר שמתמקד באחותם היותר צעירה של שרלוק ומייקרופט הולמס - אנולה. בסרט, שייקרא "אנולה הולמס", תשחק בתפקיד הראשי השחקנית מילי בובי בראון הידועה גם בתור אילבן מהסדרה המצליחה "דברים מוזרים" (שחזרה לעונה שלישית היום!). בנוסף, השחקנית הלנה בונהם קרטר צפויה לשחק את אמא של אנולה תחת בימויו של הארי ברדביר, כאשר בראון תהיה גם מפיקה בפועל לצד אחותה פייג'. סופרמן בדימוס, השחקן הנרי קאביל, הביע את התרגשותו הרבה לשחק בסרט לצד מילי בפוסט באינסטגרם: "מאוד מתרגש לשחק דמות פנטסטית כמו שרלוק הולמס ומאוד בר מזל לעבוד לצד מילי בובי בראון!". ואין ספק שלא רק הוא מתרגש להפקה הזו (רמז: הכוונה אלינו).

בקרוב גם בלש? האנרי קאביל
בקרוב גם בלש? האנרי קאביל © צילום מסך מיוטיוב

גם גיבורי על אוכלים

אמנם הוא מסוגל לירות קורי עכביש ולקפוץ על גגות, אבל אכילה ושתייה יכולים להיות משימה מאוד מורכבת לספיידרמן. המהירות שבה המסכה שלו יורדת בסרט לא כל כך מחוברת למציאות, שבה השחקן טום הולנד היה צריך לשתות לאכול דרך קשית שעברה בחור העין של המסיכה שלו. במהלך הצילומים היו שעות ארוכות שבהן הולנד היה צריך להישאר עם המסחכה ולכן היה צורך בפיתרון יצירתי. בהתחלה זה היה רק למים, ואז, כשהולנד רצה לאכול, הוא חשב על העברת אוכל גם דרך הקשית. נקווה שבסרטים הבאים יתכננו את החליפה ככה שתהיה דרך ריאלית יותר לאכול ולשתות.

 

הארי סטיילס בתור אלביס?

לפי דיווח במגזין "Mirror", הזמר שהפך גם לשחקן (בסרטו של כריסטופר נולאן, דנקרק), הארי סטיילס, מתמודד על תפקיד דמותו של אלביס פרסלי בסרט ביוגרפי חדש. הבמאי הנודע, באז לורמן ("גטסבי הגדול"), בוחן בימים אלו כמה כוכבים גדולים לתפקיד הנחשק של אלביס, לסרט שמתכנן לעשות על המוזיקאי האייקוני. כאמור, יוצא 1D הוא לא היחיד שרוצה את התפקיד של מלך הרוק המפורסם, והבמאי בוחן כמה שמות מאוד מפורסמים: כרגע אחד המתמודדים המרכזיים לצד הארי הוא אנסל אלגורט ("אשמת הכוכבים", "בייבי דרייבר") שגם עתיד לשחק את טוני בחידוש של סטיבן שפילברג ל"סיפור הפרברים". עוד שחקנים מובילים במירוץ לתפקיד הם כוכב הסרט "קיק-אס" - אהרון-טיילור ג'ונסון, כוכב "וויפלאש" - מיילס טלר ואוסטין באטלר. אז מי אתם חושבים שהכי מתאים לתפקיד?

הארי סטיילס
הארי סטיילס © gettyimges.ILHandout

ג'ומנג'י- השלב הבא

דווין ג'ונסון, קארן גילן קווין הארט וג'ק בלאק חוזרים לעולם המוזר של משחק הוידאו ג'ומנג'י והם מגלים שהמשחק קשה, מאתגר ומסתורי יותר מהפעם האחרונה שהם ביקרו שם. ניק ג'ונאס גם צפוי לחזור לשחק דמות אווטאר במשחק, אבל לא ברור עדיין איזו. העלילה מתחילה כאשר הנערים בחבורה מהסרט הקודם מתרחקים אחד מהשני לאחר שהשמידו את המשחק, וספנסר מנסה לתקן אותו כדי לגרום להם להתאחד שוב. דבר מוביל לדבר ואיכשהו הוא נעלם במשחק, אז הנערים נכנסים פעם נוספת כדי לחלץ אותו. הפעם גם סבא של ספנסר וחברו הטוב נקלעים למשחק יחד איתם וביחד הם צריכים לעבור (שוב) את השלבים הקשים של המשחק כדי למצוא את חברם. נאמר כי הסרט ישוחרר בחג המולד, מה שאומר בסביבות אמצע-סוף דצמבר 2019.

 

הממד הבא

בעוד השבוע הגיח לאקרנים הכותר החדש בסדרת ספיידרמן, "הרחק מהבית", השבוע הוכרז גם על סרט המשך לגרסת האנימציה של ספיידרמן - "ממד העכביש". הסרט הראשון שיצא בדצמבר האחרון וזכה באוסקר, היה לגרסת האנימציה הקולנועית המרכזית הראשונה של ספיידרמן, והשבוע הוכרז כי הוא יקבל סרט המשך - כך אישרה חברת ההפקה סוני. בסרט השני צפויים להמשיך לככב הכוכבים הראשיים ובראשם דמותו של מיילס מוראלס, שהיה לדמות ספיידרמן שייצג אדם שחור לראשונה בהיסטוריה. טרם נמסר תאריך יציאה, אבל תהיו בטוחים שהוא בדרך.

מתוך
מתוך "ספיידרמן: ממד העכביש" © צילום: באדיבות פורום פילם
 
 

טום קרוז

טום קרוז הוא אחד השחקנים שהפכו ברירת מחדל בסרטי אקשן ומדע בדיוני. השבוע חוגג השחקן 57 שנים (כן, הוא לא נראה בכלל). קרוז, או בשמו המלא "תומאס קרוז מייפות'ר הרביעי", החל את הקריירה שלו כבר בשנות ה-80. לאורך הקריירה הוא ביצע מספר תפקידים זכורים ביותר; מווריק מיטצ'ל (אהבה בשחקים, שבקרוב יזכה לסרט המשך), אית'ן האנט (משימה בלתי אפשרית) וג'רי מגוויר בסרט בעל אותו השם. כשהיה צעיר, עבר לא פחות מ-15 בתי ספר ב-12 שנות הלימוד שלו ואף שאף להיות כומר בצעירותו, אך וויתר למען עולם המשחק. בארון הפרסים שלו תוכלו למצוא שלושה פסלוני גלובוס הזהב ופרס סאטורן אחד.

 

© צילום: yes יח"צ

 

קווין הארט

אחלו המון מזל טוב לקומיקאי והשחקן קווין הארט שיחגוג ביום שבת הקרוב 39 שנים! ב-15 השנים האחרונות הארט כיכב בעשרות סרטי קומדיה ובשנים האחרונות תפס תאוצה ונהפך חביב על הקהל הישראלי שפוקד את בתי הקולנוע בכל סרט בכיכובו. "ג'ומנג'י", "סוכן וחצי" וסדרת "מת לצעוק" הם רק חלק קטן מהרזומה המרשים הארט בהוליווד. קווין החל את דרכו בתור סטנדאפיסט, בהתחלה התקשה הקהל לעכל את הקומיקאי בשל אי המקוריות וההעתקה שלו מקומיקאים אחרים. בתחילת שנות ה-90 מצא את סגנונו הייחודי והצבעוני ופרץ לתודעה בה הוא נמצא עד היום.

 

קווין הארט
קווין הארט © Gettyimages.IL/Jamie McCarthy

 

יסטרדיי 

ג'ק מאליק הוא מוזיקאי כושל שמחליט לוותר על קריירה בתחום המוזיקה, עד שהפסקת חשמל בכל העולם גורמת לו להיקלע לתאונה. ג'ק מתעורר לעולם שבו לא מכירים את להקת הביטלס (החיפושיות) והוא היחיד שזוכר את השירים שלהם. הוא מחליט לנגן ולשיר את המוזיקה שלהם וזוכה להצלחה בכל העולם, אבל כששני אנשים טוענים לפתע שהשירים הם שלהם – העלילה מתחילה להסתבך. הסרט "יסטרדיי" בכיכובם של הימש פאטל ולילי ג'יימס, הוא קומדיה מוזיקלית שתצא לקולנוע ב4.7.

 

פעולת חילוץ: תוכנית בריחה 3 

"פעולת חילוץ: תוכנית בריחה" הוא הסרט השלישי בסדרת האקשן בכיכובו של סילבסטר סטאלון (רוקי). העלילה עוקבת אחרי דמותו של ריי ברסלין, ומתחילה כאשר דמות לא מוכרת בשם שן לו מתפרצת למשרדי האבטחה של ריי. שן לו הוא שומר ראש, וביתו של האיש העשיר ביותר בסין נחטפה תחת המשמרת שלו – עכשיו הוא חייב לנקום ולהחזיר אותה מהשבי. ריי ברסלין ושותפיו דה רוסה והאש (50 סנט) יוצאים יחד למשימת חילוץ מהכלא השמור ביותר בעולם.

 

ספיידרמן: רחוק מהבית 

"ספיידרמן: רחוק מהבית" הוא סרט ההמשך לסרט "ספיידרמן: השיבה הביתה" ולמרות שהשמות לא כל כך שונים אחד מהשני, הסרט הבא בסדרת סרטי הסולו של ספיידרמן אמור להיות לא מהעולם הזה. וכשאנחנו אומרים לא מהעולם הזה – אנחנו באמת מתכוונים לזה: העלילה של הסרט השני מתחילה כשפיטר פארקר, נד ואם-ג'יי יוצאים לחופשה באירופה. אבל אז מופיעים בפתאומיות אסונות טבע משונים בזמן שדמות חדשה מצטרפת לסיפור, וטוענת שבאה מיקום מקביל. גם ניק פיורי נמצא בסרט ומבקש מספיידרמן לפתור את תעלומת האסונות המוזרים, מה שקצת הורס לספיידי את החופשה שחיכה לה. אבל היי, בשביל זה יש גיבורי על, לא?

 
 
תגובות